![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien er evenveel setjes "maatregelen" zijn dan landen in de wereld, kan je met véél zekerheid besluiten dat de "maatregelen" niet gestoeld zijn op enige wetenschap. Wél op uitspraken van "experten."
Immers, de best practice zou dan zijn dat die regels die het minste falsifieerbaar zijn zonder uitzondering overal worden toegepast, om de loop van de natuur te wijzigen. Het zou misschien iets helemaal anders zijn dan verplichte vax, maar iets dat TOCH een virus zou kunnen "uitroeien." Het aantal besmettingen/doden/overspoelde ziekenhuizen etc. loopt volkomen onwillekeurig aan het aantal en het soort "maatregelen" dat wordt opgelegd. Dus, niet echt een poll-vraag, maar welk land heeft de beste "maatregelen" en waarom dan wel. De force-vaxxeurs zullen Duitsland en Oostenrijk wel aanhalen. Lekker streng, maar "cijfers" door het dak. De liefhebbers van vrijheid halen dan waarschijnlijk Zweden, Florida en Mexico aan, géén tot bijna geen regels, en "on the face of it" ook géén pandemie. Wel "cijfers" natuurlijk. Aan u de keuze.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe minder maatregelen, hoe beter natuurlijk, maar ik denk dat het beste land ter wereld China is. Die zeggen dat er geen corona is. En als er ergens ene durft zeggen van wel, vliegt gans de streek collectief in huisarrest om hen tot beter gedachten te brengen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zowat alles waar er nauwelijks nog een overheid is, Haiti, Transdniestrie, Oekraiene, Zowat de helft van Afrika,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: Welk land heeft de beste maatregelen
Gunther, je ontgoochelt mij. Je beweert uiteindelijk dat er goeie maatregelen bestaan. Hoe dan ook. Vergeleken met onze buurlanden denk ik dat België de zachtste maatregelen heeft. Over de rest van ons continent spreek ik mij niet uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou me nog eerder bekeren tot de Amisch en hun regels volgen, dan mijn akkoord te geven voor welke “covid-maatregelen” dan ook. In mijn land, achter mijn voordeur bedoel ik, geldt maar 1 maatregel; als je maatregelen wil opleggen aan anderen kom je er niet in. In welk land wordt die houding nog aangenomen? Japan?
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen Nederlanders, Fransen of Duitsers. Daar heerst meer eensgezindheid, ieder voor of tegen, meer chauvinisme. Wij kennen dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat een beetje in tegen mijn zin voor individualiteit.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zit echt goed in je vel als publiek animator en agitator van het ter ziele gaande oude Europa. Blijven hameren. Meer en meer zullen het slikken volgens de doctrine van wijlen 'die andere' doctor. Zelfs gijzelf gaat uiteindelijk overtuigd geraken en eigen praatjes als waarheid aannemen. ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk had men goeie maatregelen kunnen nemen. Ziekenzorg uitbreiden bijvoorbeeld. Dienstverlening zoals mensen thuis boodschappen bezorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() UK, Florida, Brussel (de praktijk, niet wat 'men wil').
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, dezelfde vraag bij china en corona.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denemarken doet verwoede pogingen om de Omicron variant tegen te houden, als je geen Delta hebt maar Omicon wordt je extra gewaarschuwd. Niettegenstaande Omicron veel minder dodelijk is, op die manier hou je Delta juist langer in je land en maak je meer slachtoffers. Het is een vreemde wereld.
https://www.hln.be/buitenland/hoe-mo...taan~afbd1983/ Omdat in Denemarken van elke positieve testuitslag bekend is of het om de omikronvariant gaat, kunnen veel meer mensen met die variant extra worden gewaarschuwd. Dat gebeurt ook bij hun contacten en zelfs bij de contacten van de contacten. De opkomst van een variant wordt daardoor flink vertraagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=PYLbJ0H8zdc (Omicron is displacing delta science ; John Campbell) De moeite.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 3 januari 2022 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groenland
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dienstverlening zoals boodschappen bezorgen. Pfff, dat elk z'n eigen boodschappen doet zolang men zich kan verplaatsen. Schaf dat quarantaine gedoe af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn duidelijk : als je geen vaccin kreeg en je krijgt de ziekte, kun je de volledige rekening zelf ophoesten. En dat is een land met een hoogontwikkelde maar zeer dure gezondheidszorg-infrastructuur. Versta : als je echt zwaar ziek zou worden door corona als Wappie, zit je financieel aan de grond tenzij je rekeningen van 1000 dollar per dag enz financieel aankunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je met "kwaliteit" als er "niet genoeg" van is ?
|
![]() |
![]() |