![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ze nu helemaal zot geworden?
titel: Belgische regime stuurt Moordsectie af op anti-corona-betogers link: https://reactnieuws.net/2021/12/28/b...rona-betogers/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat is nu precies wat een totalitair regime doet met dissidenten he. Waarom ben je verbaasd terwijl je daar zelf al 2 jaar voor juicht ? Dat is toch wat je wilde ?
Kijk, ik waarschuw nu al 2 jaar dat we een totalitair regime installeren met dat gemaatregel. De pandemie wet heeft dat finaal bevestigd. Het regime is er nu, en ge gaat er niet meer van af geraken hoor. Wat had je gedacht, dat dat enkel maar "elders" gebeurt zo een dingen ? Wij hebben ons voornaamste goed in het westen verkwanseld door de paniek van een aantal TV kwakzalvers, en hoewel het herhaaldelijk werd gezegd is Franklin zijn devies weer werkelijkheid geworden he: wie voor een beetje illusoire veiligheid, zijn vrijheid opgeeft, verdient, noch krijgt, geen van beide. Uw kwakzalvers hebben de maatschappij haar beveiligingen tegen totalitaire regimes totaal kapot gemaakt, en kwasten zoals gij stonden te juichen. Wel, nu hebt ge tegelijkertijd de vaststelling dat die kwakzalvers de epidemie niet hebben "opgelost" en we terug naar af zijn, maar bovendien dat onze westerse eigenheid van burgervrijheden ondertussen opgeblazen is. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2021 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je citeert hier een schutting blaadje uit de extreem-rechtse milieus. Die hebben het over gewone betogers, en dat er een 'vlaams-nationalistische' betoger is opgepakt. Ze noemen het 'stevige rellen' maar meer hebben ze niet gezien. ![]() In realiteit is de betoging zwaar beginnen ontsporen en heeft men de politie met stenen en flessen zitten bekogelen, politievoertuigen in brand gestoken. Wat onze React scribulent ook 'niet gezien' heeft, zijn de 3 gewonde agenten. Dachten die extreem-rechtse S&V-Feniks relschoppers echt dat de politie dit zou laten voorbijgaan zonder gevolgen ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 30 december 2021 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder gevolgen, nee. Maar moord?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik trek mijn woorden en conclusies terug.
Moord is in Brussel waarschijnlijk ook een fait divers, zoals hun burgemeester ooit zei.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog wat posts te gaan.
Koekje hebben?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Beter laat dan nooit. Ik ben blij dat ook anders-denkenen sommige zaken té ver vinden gaan.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/12...extreemrechts/
citaatje: << ... Het OCAD benadrukt dat onder de opgepakte of geïdentificeerde relschoppers op de betoging van 21 november zich geen rechts-extremistische profielen bevonden. ... >> Kunnen we het OCAD zélf nog geloven, of is die dienst ondertussen ook al geïnfiltreerd? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klopt inderdaad dat de mensen die leven op Vlaamse bodem veeeeel te braaf zijn. Omdat de mensen die leven op Vlaamse bodem steeds alleen staan en hun bezittingen zo wel moeten beschermen door zo weinig mogelijk op te vallen. De zogezegde Vlaamse politieke volksvertegenwoordigers hebben ons nooit bescherm of geholpen. De particratie partijen, hun vakbond, hun mutualiteiten enz. hebben steeds alleen voor zichzelf gezorgd, die combinaties hebben veel gebouwen aangeschaft en veel geld in het buitenland. Terwijl de politiek de bezittingen van het volk systematisch heeft verkocht! >>> De dictatoriale wetten en regels van Napoleon Bonaparte werden decennia lang aangepast om dit gesjoemel te verwezenlijken. Met mega schulden als gevolg. Schulden en hun acties waren nooit om ons bij te staan, want zelfs ons waardevolle meubelen en onze strategische kerncentrales weren verpast om dan te verkwisten aan de vriendjes politiek waar niets meer van weer te vinden is. Zoals gebeurd onder Poetin en in andere corrupte Dictaturen. Schulden, schulden, Het gaat bv om schulden Belgische decennia lang gemaakt door particratie partijen, schulden zonder enige waarborg die onder een normaal vrije markt regime zo goed als onverkoopbaar zouden zijn, niets waard dus >>>De ECB bezit ongeveer 140 miljard euro van de Belgische schuld en toch heeft dit sjoemel merk België nog steeds mega veel meer schulden er boven op! Gesjoemeld werd >> om massa's geld naar een landsdeel te verschepen die compleet verdampt zijn!!!! Franstalig Landsdeel waar wij die leven op Vlaamse bodem zelfs niet VOOR of TEGEN de partijen en hun volksvertegenwoordigers Kunnen stemmen, op democratische wijze kiezen bij verkiezingen!!!!! Waarbij die Franstaligen dan onaantastbaar dictatoriaal over ons beslissen via de federale, Wij moeten het steeds weer ondergaan terwijl de particratie en hun aanhang blijft beweren zoals Poetin, Erdogan en co dat er hier democratie geregeerd word. Pfffff ![]() krapuul, drugsgebruikers, huizenkrakers, anarchisten, die leven van de sociale zekerheid, vreemden die hier wettelijk zelfs niet mogen zijn en alles in het zwart doen die komen hier steeds weer samen op straat rebelleren en breken de boel af, ondertussen zoveel mogelijk stelend en vernietigen als ze maar kunnen, en die worden steeds weer beschermd .... daar hebben de volksvertegenwoordigers het over....., daar heeft de Tv en de pers het over...... >>> winkels, auto's enz worden verwoest van mensen die wel werken en in dit financieel uitzuigende sjoemel merk België proberen recht te blijven en moeten hopen dat HUN verzekeraar de opgelopen schade wil vergoeden staan steeds alleen. Te braaf ja zeker, >>> Ik ben er van overtuigt dat dit is omdat de goede huisvaders /moeders voor wat ze bezitten en willen bewaren / vrijwaren zo braaf zijn. Waarvoor ze zeer hard gewerkt en geknokt hebben hier in dit land met de hoogste algemene kosten >>> hoogste belastingen ter wereld. Bovendien alles steeds duurst betalen, energie, internet, enz enz. omdat onze volksvertegenwoordigers ons NIET vertegenwoordigen>>>> Niet in Vlaanderen, niet in EU! Protest tegen corona chaotisch maatregelen onderdrukt met traangas en waterkanon is wellicht nog maar het begin denk ik. Daar ik vrees als blijkt dat door de inflatie..... geen intresten op de spaarboekjes......de steeds meer nieuwe gedwongen kosten om eigendommen te isoleren.......elektrisch auto's verplicht worden...... enz enz De mensen gedwongen zullen worden om meer schuld op te bouwen om te overleven dan geld in de portemonnee overblijft. Het met werken niet meer op te brengen is aan wat allemaal moet voldaan worden volgens de Vivaldi bende het wel eens zou extreem kunnen uitpakken met massaal zeer zware rellen; En het volgende heb ik hier al veel vermeld en gevraagd maar nooit reactie op gekregen.... Gaan die onaantastbare volksvertegenwoordigers uit Franstalig landsdeel waar niet voor gekozen werd, waar zelfs onmogelijk voor of tegen gekozen kan worden omdat ze behoren tot een ander landsdeel dan via de federale regering het leger in zetten om te schieten op de bevolking die niet voor hen koos zelfs onmogelijk kan kiezen >>> goede huisvaders/moeders die hen niet meer wil als regerende dictatuur!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 31 december 2021 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zeer forum-onbeleefd om onvolledig te quoten. Zeker als daardoor de zin van de aanvankelijke post verloren gaat.
Foei !
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut,
het is een droog feit: een flik van de moordsectie nodigt een wellicht stoute betoger, maar ook niet meer dan een stoute betoger, uit om wat uitleg te komen geven. Ofwel gebeuren er niet genoeg moorden in Brussel, ofwel iets anders, maar ik vind hier tot een geurtje aan van stront aan de knikker.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets heel anders.
Mocht ik na deelname aan een betoging in Brussel uitgenodigd worden door de Brusselse flikken, dan zou ik hen toch laten weten dat zij mogen afzakken naar de richting van mijn woonplaats in Vlaanderen. Tenzij ikzelf belang zou hebben als slachtoffer natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever een Filierske.
Gij kent dat wel hé.
![]() |
![]() |