![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar beschermt die booster prik geen fluit tegen besmettingen. Vraag is of die dan iets bijbrengt voor ziekenhuisopnames ?
Gaan ze nu blijven spuitjes zetten aan de vleet die nutteloos blijken ? Het wordt nu toch wel erg link allemaal ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211229_97398985 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het rare is dat ik nog geen cijfers gezien heb over het enige effect van die boosters dat zinvol kan zijn: zware ziekte. Het enige dat ik tegengekomen ben, is in Zuid Afrika, waar een booster van JANSSEN (dat toch een zwak vaccin was) bij aktief personeel de kans op zware ziekte door twee deelt (zonder booster: kans 3 keer kleiner ; met booster: kans 6 keer kleiner op ziekenhuis opname). Het zou mij niet verwonderen dat het boosten wat helpt bij bejaarden, en voor de rest grotendeels nutteloos is. Maar 't kan zijn dat er inderdaad een beetje winst is. Veel zal het niet zijn. Die factor 2 was ook al in Israel vastgesteld bij geboosten tegen delta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er ergens een studie die herbesmettingen vergelijkt tussen gevaccineerden en ongevaccineerden? Ik vermoed van niet maar kan opeens toch gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen , ik heb goed nieuws gelezen voor de spuiters. Joepiéééé Er kondigt zich een vijfde golf aan dus lopen dat ge er de eerste bij zijt he.
Dat wik dan tegelijk ook zeggen dat al de vorige en de boosters niet geholpen hebben maar dat is bijzaak. Het leuke is dat we weeral mogen laten prikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het alternatief is met een fles en een slangetje lopen en slapen.
Boosters hebben zeker nut. 2 kwalen. Altijd de minst erge kiezen! Groot Opperhoofd Erw Heeft Gesproken. Ugh!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan nog dat idee van de NMBS moeten achterdoen.
Het vaccinatie abonnement.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn die leden die hier lachten toen ik beweerde dat we beter alleen nog hemden kopen met korte mouwen ? Het kabinet gaat ervan uit dat er volgend jaar drie boosterrondes voor coronvaccins kunnen komen en ten minste één boosterronde in 2023. Dat schrijft demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) in een brief aan de Tweede Kamer. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2021 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af of het commercieel zou zijn om dat vaccin in soepele zakken zoals een baxter te verkopen , verbonden met een slangetje en dan ergens in een ader waar het niet opvalt een naaldje prikken? Zo spaar je de verplaatsingen uit en ben je "up to date" wat vaccinatie betreft?
Je kan dan ook overal waar je komt direct aantonen dat je gevaccineerd bent. Wie investeert mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de boosters zin?
99 procent van diegenen die het kunnen weten, zeggen ja. De anderen zeggen neen. Er zal nog wel een fact-check komen, zoals vb. in deze: Factcheck: dierenarts verspreidt onjuistheden over het immuunsysteem en de coronavaccins https://www.knack.be/nieuws/factchec...d-1817217.html Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....03.21256520v1 Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2021 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag zelf is trouwens idioot. Boosters kunnen voor een patient zin hebben, en voor een andere niet he. "heeft radiotherapie zin ?" zo een even idiote vraag zijn. Als je een kanker hebt die die therapie kan aanpakken, ja, anders is het eerder een slecht gedacht he. Trouwens, jij kent 99% van de wetenschappers niet. 99% van de wetenschappers kennen wil zeggen 99% van de publicaties lezen he. Ga niet denken dat die paar kwasten op TV "de wetenschap" voorstellen he. Die hebben waarschijnlijk niet eens eerder vernoemde publicatie gelezen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2021 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben boosters zin? Miniem en voor een week of 10. Daarna zijn ze uitgewerkt.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net gehoord. Een kennis haar vader liet zich boosteren en werd daarna ziek. Ligt nu met covid in het ziekenhuis.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had zich op Qvax ingeschreven, paar uur later al bericht dat ze mocht afkomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier kan je hem trouwens zelf horen vertellen wat zijn cv is https://rumble.com/vrkwiv-dr-geert-v...anization.html Laatst gewijzigd door Dade : 30 december 2021 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat geen probleem ? Graag een auto immuunziekte ? Wat vind je zo hip aan een spuitje om de paar maanden dat uw lichaam telkens in "zware ontsteking" alarm brengt ?
Heb je enige studies die aangeven dat dat geen problemen geeft na enkele jaren ? Is immers nog nooit gedaan he. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 december 2021 om 13:25. |
![]() |
![]() |