![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O-VLD nam de bocht, en gaat voluit voor een G beleid, dus enkel nog een geldig CST voor volledig gevaccineerden en geboosterden. Wat neerkomt op een de facto vaccinatieplicht voor iedereen die nog in het publieke leven wil mee functioneren.
Hopelijk volgen de andere partijen snel. En als volgende stap zou ik voorstellen om gebruik van die pas te verplichten voor alle winkels. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211227_92929242 Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 december 2021 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan jammer voor om het even welke publieke happenings.
Ze kunnen hun prik in hun achterste schuiven.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal de "zelfverklaarde" liberalen een nooit geziene boost geven, maar dan zonder spuitje. ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 december 2021 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Mogen we er dan nu vanuit gaan dat deze grote evenementen, sportwedstrijden, culturele voorstellingen dan ook effectief gaan doorgaan?
Of is't weer tickets kopen, om daarna het evenement toch weer uitgesteld te zien? Ik heb er hier al een pak ondertussen. Hoelang gaan ze die wortel nog laten bengelen?
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 december 2021 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog zal dit geen besmettingen tegenhouden, wat is dan het doel van die CST behalve controle?
Op die manier gaan we ook jaarlijks moeten blijven boosteren want besmetting krijgt helemaal geen waarde meer. Ik ben nu echt wel teleurgesteld in de liberalen, met zo'n voorstel zou Alexander De Croo onmiddelijk moeten buiten gekipt worden, een schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand verplichten kan een liberaal niet steunen, dus haalt de liberaal zijn beste hypocriete trukendoos boven en geeft de mens geen andere keuze dan zich te laten vaccineren..? Hahaha.. wat een sukkels.. echt wel wat je van die partij kon verwachten. Ik wil u niet verplichten de traphal te gebruiken, maar omdat ik niet wil dat je op een andere manier naar boven gaat, heb ik alle liften afgesloten.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 december 2021 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar het CST zal inderdaad geen besmettingen tegenhouden. Dat zal ook niet gebeuren als iedereen voor 100% gevaccineerd is. Nee, het CST kent geen enkele sanitaire reden.. 't is enkel om die controle over de burger te doen. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 27 december 2021 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"we willen het niet verplichten, dus gaan we het dwingen" Wat voor schizofreen zieke gedachtengang is me dat nu weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, door besmettingen tegen te gaan, wat dus niet lukt met een CST omdat die stomme vaccins niet werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar twijfelt toch niemand meer aan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want zelfs met boosters en vaccinaties gaan de besmettingen gewoon doorgaan, vooral als het zo besmettelijk is als men steeds laat uitschijnen. Het gaat dan volgens mij niet lang duren eer de cijfers terug stijgen en men de boel terug op slot doet.
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israëlisch ziekenhuis gaat effectiviteit vierde coronaprik onderzoeken Een Israëlisch ziekenhuis gaat bij zijn eigen personeel een onderzoek starten naar de effectiviteit van een vierde coronaprik. Dat kondigt het maandag aan. Zowat 150 personeelsleden van het Shiba Ziekenhuis in de buurt van Tel Aviv krijgen vanaf maanden een vierde dosis van een vaccin. Ze kregen allemaal ten laatste op 20 augustus hun derde dosis. "In deze studie gaan we het effect van de vierde dosis op de niveaus van antilichamen en de ziektepreventie onderzoeken en ook de veiligheid ervan bekijken", aldus het hoofd van het departement infectieziekten Gili Regev-Jochai. Volgens het ziekenhuis gaat het om de eerste studie van die soort ter wereld. Het gaat daar in Israël ook alweer een pak minder precies en dat met hun torenhoge vaccinatiegraad. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2021 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zus waar ik nieuwjaar zou gaan vieren belde daarstraks om te zeggen dat het niet doorgaat. Haar man die zich niet goed voelde heeft een zelftest gedaan en is positief. Nochtans heeft hij al drie injecties gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de mijne ook!
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp het niet, vanuit electroaal oogpunt dan vooral. Er is nu toch een groot electoraal potentieel voor een echte liberale partij? Vreemde vreemde keuze toch weer van VLD...
Geen idee op wie ik moet stemmen nu, als het verkiezingen zou zijn...
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je kan je nu al eens de vraag gaan stellen in wiens belang men hier spreekt en wat er tegenover staat. Zoals uit de geschiedenis blijkt zijn politici heel vatbaar voor corruptie en dit lijkt hiet nu ook het geval te zijn.
|
![]() |
![]() |