Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2021, 01:03   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Angst voor vrouwen is maatschappelijk drama

ONderwerp:

Angst voor vrouwen is maatschappelijk drama

ARgumenten:

1) ik ben zelf bang voor vrouwen en hun hoge eisen mn ze willen rijke, lange mannen met hele grote, dikke super NEUKlullen. Ja ik ben dan extreem minderwaardig en kan niet veel in bed, blokkades angsten patient. Mijn leven is een hel.

2) Teveel konflikten, miscommunicatie en misverstanden nu tussen man en vrouw in alle heterofiele relaties en huwelijken, vechten, mishandelingen, verkrachtingen, ongelukkig seksleven, onbevredigde kutjes, ja teveel problemen.

3) IS er een Technische oplossing mogelijk?? Vrouwen zijn nooit tevreden over de kwaliteit van een mannenlul en over het geld dat een arme, hardwerkende man te bieden heeft. Eeuwig ontevreden en dat maakt veel mannen geestelijk kapot denk ik zelf in de harde, prestatie maatschappij.

4) Wie heeft een oplossing?? Ben jij zelf ook bang voor al die manvijandige meiden van tegenwoordig die helemaal uitgenaaide kutjes hebben, harde, agressieve seksuele houding naar de man toe, echt angstwekkend, je wordt als man spontaan gecastreerd en binnen no time ben je omgebouwd tot Bottom HOMOBOY denk ik. Heb ik toch zelf aan den lijve ondervonden ok. Nu ongeneeslijk zieke patient, elke dag depressies en suicidaal, eenzaamste maand is december.

5) Op dit forum zitten veel eenzame mannen geloof ik, en die zijn bang voor al die harde, moderne, blanke HOEREN meiden.

6) Daarom zijn moderne mannen toch niet meer geinteresseerd in meiden, en het maakt hen niets meer uit om eventjes HOMOOTJE te spelen. Lekker je seksuele grenzen verruimen en laten uitrekken. Maakt niets uit in het POST Modernisme, god zal je niet voor straffen.

------------------------------------ zie dit he experts visies
https://vandaagvrouwenversieren.nl/bang-voor-vrouwen/

Bang Voor Vrouwen? Stop Nu Je Angst Voorgoed
Auteur: Jonathan Johnson | Algemeen | 1 Reactie

Bang voor vrouwen

Bang voor vrouwen?

Angst is een vervelende emotie, vooral wanneer het je weerhoudt om de dingen te doen die je eigenlijk zou willen doen.

Ik denk dat er heel veel mannen zijn die bang zijn voor vrouwen. In dit artikel bespreek ik waarom en wat te doen.

Inhoud van dit artikel

Zonder Sociaal Zelfvertrouwen Ben Je Niks!
Waarom zijn mannen bang voor vrouwen ?
Wat is de kern van de angst voor vrouwen ?
Vind je het moeilijk om vrouwen te benaderen?
Wat is de oplossing ?
Krijg het zelfvertrouwen dat je altijd al had willen hebben binnen 30 dagen

Je kan alle versiertactieken overslaan en goed worden in versieren door te werken aan je sociale zelfvertrouwen.

Andersom werkt het precies hetzelfde. Als jij diep van niet jezelf erop vertrouwt dat jij een vrouw waard bent, dan zal je haar nooit krijgen.

Ze zal aanvoelen dat jij je voelt alsof je niet op dezelfde hoogte als haar zit. Ze zal je afwijzen.

Als je goed oplet dan zit achter elke versiertechniek sociaal zelfvertrouwen verscholen.

Daarnaast kan je sociaal zelfvertrouwen op elk vlak in je leven gebruiken.

Het is nuttig voor je werkrelaties, je vriendschappelijke relaties, je familierelaties en natuurlijk je liefdesrelaties.

Dus klik op deze link, werk aan je zelfvertrouwen en ontdek het verschil dat sociaal zelfvertrouwen maakt met vrouwen.

Hier is een rijtje van wat daarvan mogelijk de reden is:

Ze zijn bang om afgewezen te worden en met name in publieke situaties,
Ze zijn bang om in de aandacht te staan,
Ze zijn bang om te falen met vrienden die toekijken,
Ze denken dat ze minder zijn dan de vrouw,
Ze worden herinnerd aan slechte ervaringen,
Ze plaatsen vrouwen op een voetstukje,
Ze zijn geïntimideerd door haar schoonheid,
Etc.

Ik kan nog wel even doorgaan, denk ik, maar dat zijn genoeg redenen. Zelf kan je jezelf vast ook vinden in één van die redenen.

Nu is de vraag… kunnen we deze angsten niet samenvatten? Wat is nou de kern van de angst voor vrouwen?

Ik denk dat het voornamelijk met het beeld wat anderen van jou hebben te maken heeft. Maar waar slaat dit weer op terug?

Nou, het beeld wat anderen van je hebben is ook gedeeltelijk je zelfbeeld en als je beeld van anderen dus wordt aangetast wordt je zelfbeeld ook aangetast.

Het resultaat is een vervelend gevoel over jezelf. Kortom, de mannen die bang zijn voor vrouwen zijn bang voor een vervelend gevoel en een gevoel van minderwaardigheid.

Dit zorgt ervoor dat de meeste mannen (en ook mensen) het liefst in hun comfortzone willen blijven.

Dit is de zone waar je je comfortabel voelt. Het enige nadeel van die zone is dat groei dan in principe onmogelijk wordt.

Werken aan je sociale zelfvertrouwen zou dan een goede eerste stap kunnen zijn.

Als je je sociale zelfvertrouwen op orde hebt dan zal de angst om gesprekken te beginnen sterk verminderen.

Klik op de link hieronder om er meer over te ontdekken:

Sociaal Zelfvertrouwen Risicovrij Uitproberen
Wat is de oplossing ?

Nou, dat heb ik al even kort gezegd. Het gaat erom dat je uit je comfortzone gaat. Alleen dan kan je je angsten onder ogen zien en er iets aan doen.

Zolang je de angst laat opkroppen wordt de kans steeds kleiner dat er iets gaat gebeuren.

Misschien ken je dat ook wel als je een bar binnenloopt. Je bent dan eerst vol enthousiasme en wilt een onbekende vrouw aanspreken.

Als je dan te lang twijfelt neemt de angst toe, ga je meer ‘in je hoofd’ zitten en uiteindelijk kom je over een grens heen (meestal na circa een uur) dat je geen actie meer gaat ondernemen.

Je had dan simpelweg eerder actie moeten ondernemen zodat je die grens niet had geraakt.

Veel succes met vrouwen versieren!

Simon Zomerdijk heeft een methode ontwikkeld om snel meer zelfvertrouwen te ontwikkelen. Je leert een hele reeks technieken om je zelfvertrouwen te ‘boosten’!

Er is geen enkele goede versierder die geen zelfvertrouwen heeft.

Zelfvertrouwen zit namelijk achter elke goed uitgevoerde versierpoging.

Als je zelfvertrouwen op orde is, dan zal je automatisch de juiste lichaamstaal uitstralen en de juiste woorden zeggen.

Bekijk Simon’s unieke aanpak en ontdek direct of het voor jou werkt:

Misschien vind je dit ook leuk:

Is Een Vrouw Verleiden Daadwerkelijk Manipulatief ?
Alleen Vrouwen Versieren, Hoe Je Zonder Vrienden Vele Vrouwen Versierd
Neem Haar Mee In Jouw Wereldje
Succes Is Op Je Aan Het Wachten, Grijp Je Kans !!!
Waar Komt de Term “Vrouwen Versieren” Vandaan?

1 Reactie op "Bang Voor Vrouwen? Stop Nu Je Angst Voorgoed"

J.H.Janssen

Een groot gedeelte van mijn leven ben ik al niet gelukkig en voel ik me alleen.
Heel veel tijd heb ik al gespendeerd om er achter te komen hoe dat komt met allerlei therapieën.Niets heeft echter geholpen.
Totdat ik een week geleden een boek las waarin verwoord werd wat er aan de hand is: niet gelukkig zijn en je alleen voelen door affectieve verwaarlozing in je jeugd.Mijn moeder kon alleen maar negatief zijn.
Ik ontdek nu dat ik heel diep van binnen bang ben voor vrouwen.Dit uit zich bij mij dat ik geen enkele vrouw ontmoet die ik goed genoeg vind noch uiterlijk noch innerlijk.Mankeert er maar iets aan de vrouw zowel uiterlijk als innerlijk dan hoeft het voor mij al niet.Heel diep ben ik dan bang dat ik me dan niet veilig voel terwijl ik met kritiek van andere mensen goed kan omgaan.Heb een relatie gehad met een vrouw die in mijn ogen veel sterker was dan ik mnaar ik voelde me niet lekker bij haar.Daarna relaties gehad die veel jonger waren dan ik.
Welk advies kun je me geven omm iets aan het gevoel van niet gelukkig zijn en me alleen voelen te doen.

Met vriendelijke groet,

Reageren op J.H.Janssen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

---------------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2021, 09:39   #2
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ONderwerp:

ARgumenten:

1) ik ben zelf bang voor vrouwen en hun hoge eisen mn ze willen rijke, lange mannen met hele grote, dikke super NEUKlullen. Ja ik ben dan extreem minderwaardig en kan niet veel in bed, blokkades angsten patient. Mijn leven is een hel.

2) Teveel konflikten, miscommunicatie en misverstanden nu tussen man en vrouw in alle heterofiele relaties en huwelijken, vechten, mishandelingen, verkrachtingen, ongelukkig seksleven, onbevredigde kutjes, ja teveel problemen.

3) IS er een Technische oplossing mogelijk?? Vrouwen zijn nooit tevreden over de kwaliteit van een mannenlul en over het geld dat een arme, hardwerkende man te bieden heeft. Eeuwig ontevreden en dat maakt veel mannen geestelijk kapot denk ik zelf in de harde, prestatie maatschappij.

4) Wie heeft een oplossing?? Ben jij zelf ook bang voor al die manvijandige meiden van tegenwoordig die helemaal uitgenaaide kutjes hebben, harde, agressieve seksuele houding naar de man toe, echt angstwekkend, je wordt als man spontaan gecastreerd en binnen no time ben je omgebouwd tot Bottom HOMOBOY denk ik. Heb ik toch zelf aan den lijve ondervonden ok. Nu ongeneeslijk zieke patient, elke dag depressies en suicidaal, eenzaamste maand is december.

5) Op dit forum zitten veel eenzame mannen geloof ik, en die zijn bang voor al die harde, moderne, blanke HOEREN meiden.

6) Daarom zijn moderne mannen toch niet meer geinteresseerd in meiden, en het maakt hen niets meer uit om eventjes HOMOOTJE te spelen. Lekker je seksuele grenzen verruimen en laten uitrekken. Maakt niets uit in het POST Modernisme, god zal je niet voor straffen.

------------------------------------ zie dit he experts visies

Bang Voor Vrouwen? Stop Nu Je Angst Voorgoed
Auteur: Jonathan Johnson | Algemeen | 1 Reactie

Bang voor vrouwen

Bang voor vrouwen?

Angst is een vervelende emotie, vooral wanneer het je weerhoudt om de dingen te doen die je eigenlijk zou willen doen.

Ik denk dat er heel veel mannen zijn die bang zijn voor vrouwen. In dit artikel bespreek ik waarom en wat te doen.

Inhoud van dit artikel

Wat is de oplossing ?

Je kan alle versiertactieken overslaan en goed worden in versieren door te werken aan je sociale zelfvertrouwen.

Andersom werkt het precies hetzelfde. Als jij diep van niet jezelf erop vertrouwt dat jij een vrouw waard bent, dan zal je haar nooit krijgen.

Ze zal aanvoelen dat jij je voelt alsof je niet op dezelfde hoogte als haar zit. Ze zal je afwijzen.

Als je goed oplet dan zit achter elke versiertechniek sociaal zelfvertrouwen verscholen.

Daarnaast kan je sociaal zelfvertrouwen op elk vlak in je leven gebruiken.

Het is nuttig voor je werkrelaties, je vriendschappelijke relaties, je familierelaties en natuurlijk je liefdesrelaties.

Dus klik op deze link, werk aan je zelfvertrouwen en ontdek het verschil dat sociaal zelfvertrouwen maakt met vrouwen.

Hier is een rijtje van wat daarvan mogelijk de reden is:

Ze zijn bang om afgewezen te worden en met name in publieke situaties,
Ze zijn bang om in de aandacht te staan,
Ze zijn bang om te falen met vrienden die toekijken,
Ze denken dat ze minder zijn dan de vrouw,
Ze worden herinnerd aan slechte ervaringen,
Ze plaatsen vrouwen op een voetstukje,
Ze zijn geïntimideerd door haar schoonheid,
Etc.

Ik kan nog wel even doorgaan, denk ik, maar dat zijn genoeg redenen. Zelf kan je jezelf vast ook vinden in één van die redenen.

Nu is de vraag… kunnen we deze angsten niet samenvatten? Wat is nou de kern van de angst voor vrouwen?

Ik denk dat het voornamelijk met het beeld wat anderen van jou hebben te maken heeft. Maar waar slaat dit weer op terug?

Nou, het beeld wat anderen van je hebben is ook gedeeltelijk je zelfbeeld en als je beeld van anderen dus wordt aangetast wordt je zelfbeeld ook aangetast.

Het resultaat is een vervelend gevoel over jezelf. Kortom, de mannen die bang zijn voor vrouwen zijn bang voor een vervelend gevoel en een gevoel van minderwaardigheid.

Dit zorgt ervoor dat de meeste mannen (en ook mensen) het liefst in hun comfortzone willen blijven.

Dit is de zone waar je je comfortabel voelt. Het enige nadeel van die zone is dat groei dan in principe onmogelijk wordt.

Werken aan je sociale zelfvertrouwen zou dan een goede eerste stap kunnen zijn.

Als je je sociale zelfvertrouwen op orde hebt dan zal de angst om gesprekken te beginnen sterk verminderen.

Klik op de link hieronder om er meer over te ontdekken:

Wat is de oplossing ?

Nou, dat heb ik al even kort gezegd. Het gaat erom dat je uit je comfortzone gaat. Alleen dan kan je je angsten onder ogen zien en er iets aan doen.

Zolang je de angst laat opkroppen wordt de kans steeds kleiner dat er iets gaat gebeuren.

Misschien ken je dat ook wel als je een bar binnenloopt. Je bent dan eerst vol enthousiasme en wilt een onbekende vrouw aanspreken.

Als je dan te lang twijfelt neemt de angst toe, ga je meer ‘in je hoofd’ zitten en uiteindelijk kom je over een grens heen (meestal na circa een uur) dat je geen actie meer gaat ondernemen.

Je had dan simpelweg eerder actie moeten ondernemen zodat je die grens niet had geraakt.

Veel succes met vrouwen versieren!

Simon Zomerdijk heeft een methode ontwikkeld om snel meer zelfvertrouwen te ontwikkelen. Je leert een hele reeks technieken om je zelfvertrouwen te ‘boosten’!

Er is geen enkele goede versierder die geen zelfvertrouwen heeft.

Zelfvertrouwen zit namelijk achter elke goed uitgevoerde versierpoging.

Als je zelfvertrouwen op orde is, dan zal je automatisch de juiste lichaamstaal uitstralen en de juiste woorden zeggen.

Bekijk Simon’s unieke aanpak en ontdek direct of het voor jou werkt:

Misschien vind je dit ook leuk:

Is Een Vrouw Verleiden Daadwerkelijk Manipulatief ?
Alleen Vrouwen Versieren, Hoe Je Zonder Vrienden Vele Vrouwen Versierd
Neem Haar Mee In Jouw Wereldje
Succes Is Op Je Aan Het Wachten, Grijp Je Kans !!!
Waar Komt de Term “Vrouwen Versieren” Vandaan?

1 Reactie op "Bang Voor Vrouwen? Stop Nu Je Angst Voorgoed"

J.H.Janssen

Een groot gedeelte van mijn leven ben ik al niet gelukkig en voel ik me alleen.
Heel veel tijd heb ik al gespendeerd om er achter te komen hoe dat komt met allerlei therapieën.Niets heeft echter geholpen.
Totdat ik een week geleden een boek las waarin verwoord werd wat er aan de hand is: niet gelukkig zijn en je alleen voelen door affectieve verwaarlozing in je jeugd.Mijn moeder kon alleen maar negatief zijn.
Ik ontdek nu dat ik heel diep van binnen bang ben voor vrouwen.Dit uit zich bij mij dat ik geen enkele vrouw ontmoet die ik goed genoeg vind noch uiterlijk noch innerlijk.Mankeert er maar iets aan de vrouw zowel uiterlijk als innerlijk dan hoeft het voor mij al niet.Heel diep ben ik dan bang dat ik me dan niet veilig voel terwijl ik met kritiek van andere mensen goed kan omgaan.Heb een relatie gehad met een vrouw die in mijn ogen veel sterker was dan ik mnaar ik voelde me niet lekker bij haar.Daarna relaties gehad die veel jonger waren dan ik.
Welk advies kun je me geven omm iets aan het gevoel van niet gelukkig zijn en me alleen voelen te doen.

Met vriendelijke groet,

Reageren op J.H.Janssen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

---------------------------------
Ik zou zeggen doe zoals ik en blijf weg van relaties. Ga voor de lusten en laat de lasten voor wat ze zijn.

Ontmoet elkander voor leuke momenten. De andere momenten moet iedereen maar op zichzelf doormaken.

En indien je toch wat wil meedoen met de rest ga dan voor de LAT relatie.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2021 om 09:40.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2021, 11:02   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Volgens een ex-collega zijn er in het leven twee dingen waar je schrik moet van hebben.
Het achterste van een paard en het voorste van een vrouw.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 december 2021 om 11:02.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2021, 11:47   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

https://m.youtube.com/watch?v=1KHCMSZYEJ4 - Jezebel
https://m.youtube.com/watch?v=g9nHEO0PRB8 - Jezebel

Sermon jam: https://m.youtube.com/watch?v=QxjqtCE5ER4

Ge motiveert mij die preek over feminisme verder samen te stellen dewanand.
Vrouwen versieren lol.... ze werpen zich aan de man zijn voeten om een beetje stofwisseling los te wekken in hun brein tegenwoordig. Mannen die aandacht geven is de like button in de 7e macht.
Ge moet tegenwoordig maar uw balzak scheren, nagels knippen en zeggen wat ze willen horen en ze buigen zich op de knietjes, for you know...
Dat ik als een outcast door het leven ga en vrouwen afstoot is een bewuste keuze, maar dat maakt me niet bang voor vrouwen.

Genesis 3:16 Tot de vrouw zeide Hij: Ik zal zeer vermenigvuldigen uw smart, namelijk uwer dracht; met smart zult gij kinderen baren; en tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben.

It is written.
Oud 30 december 2021, 12:20   #5
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Ik zou Bem Bem om raad vragen...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2021, 01:29   #6
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
https://m.youtube.com/watch?v=1KHCMSZYEJ4 - Jezebel
https://m.youtube.com/watch?v=g9nHEO0PRB8 - Jezebel

Sermon jam: https://m.youtube.com/watch?v=QxjqtCE5ER4

Ge motiveert mij die preek over feminisme verder samen te stellen dewanand.
Vrouwen versieren lol.... ze werpen zich aan de man zijn voeten om een beetje stofwisseling los te wekken in hun brein tegenwoordig. Mannen die aandacht geven is de like button in de 7e macht.
Ge moet tegenwoordig maar uw balzak scheren, nagels knippen en zeggen wat ze willen horen en ze buigen zich op de knietjes, for you know...
Dat ik als een outcast door het leven ga en vrouwen afstoot is een bewuste keuze, maar dat maakt me niet bang voor vrouwen.

Genesis 3:16 Tot de vrouw zeide Hij: Ik zal zeer vermenigvuldigen uw smart, namelijk uwer dracht; met smart zult gij kinderen baren; en tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben.

It is written.

haha leuk hoor die bijbel, zit toch waarheid in wat vrouwen echt willen:

............... en hij zal over u heerschappij hebben............
j
ja veel meiden willen ook gedomineerd en geminacht, getuchtigd worden door een lange, sterke, met keiharde LULLETJE, dominante BEESTMAN, EEN KEREL die haren op zijn borst heeft, spieren en grote sterke ballen en haar dus PLAT LEGT he.

Oud 31 december 2021, 09:44   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
haha leuk hoor die bijbel, zit toch waarheid in wat vrouwen echt willen:

............... en hij zal over u heerschappij hebben............
j
ja veel meiden willen ook gedomineerd en geminacht, getuchtigd worden door een lange, sterke, met keiharde LULLETJE, dominante BEESTMAN, EEN KEREL die haren op zijn borst heeft, spieren en grote sterke ballen en haar dus PLAT LEGT he.
De Bijbel is gewoon de waarheid, maar de waarheid beledigt de liegenaars.
Man en vrouw zijn niet gelijk, nooit geweest en zal nooit zo zijn.
Ze zijn wel gelijkwaardig.
Oud 1 januari 2022, 16:41   #8
dewanand
Minister-President

Standaard foto's hete hindoe meiden he

een echte KEREL doorboord alle GATEN van meiden, ook de gaatjes in haar hoofd kan hij een oor aannaaien hhaha

elke meid is een natuurlijke NAAImachine he hahha haha

Oud 1 januari 2022, 18:30   #9
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Bijbel is gewoon de waarheid, maar de waarheid beledigt de liegenaars.
Man en vrouw zijn niet gelijk, nooit geweest en zal nooit zo zijn.
Ze zijn wel gelijkwaardig.
Wat is er 'gelijkwaardig' wanneer de vrouw onderworpen is aan de man zoals God zou gezegd hebben in Genesis 3:16? Dat is toch juist het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid, namelijk een machtsverhouding tussen de geslachten, een heerschappij van de man tgo de vrouw?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2022, 18:34   #10
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een echte KEREL doorboord alle GATEN van meiden, ook de gaatjes in haar hoofd kan hij een oor aannaaien hhaha

Bij 'doorboren' kom je er aan de andere kant uit. Als dat uw fantasie is mbt de vrouw verwondert het me eigenlijk dat vrouwen zouden bedanken voor uw diensten.
Oud 1 januari 2022, 19:43   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Wat is er 'gelijkwaardig' wanneer de vrouw onderworpen is aan de man zoals God zou gezegd hebben in Genesis 3:16? Dat is toch juist het tegenovergestelde van gelijkwaardigheid, namelijk een machtsverhouding tussen de geslachten, een heerschappij van de man tgo de vrouw?
1 Korintiërs 7:4 De vrouw heeft de macht niet over haar eigen lichaam, maar de man; en desgelijks ook de man heeft de macht niet over zijn eigen lichaam, maar de vrouw.
Oud 1 januari 2022, 20:21   #12
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 Korintiërs 7:4 De vrouw heeft de macht niet over haar eigen lichaam, maar de man; en desgelijks ook de man heeft de macht niet over zijn eigen lichaam, maar de vrouw.
En dat zou dan het primaire boek dat genesis is ongedaan moeten maken? Er wordt in Genesis niet bedoeld dat beide geslachten heerschappij over 'elkaar' hebben. Dat zou een zinloze uitspraak zijn. Er wordt gezegd dat de man heerschappij heeft over de vrouw. Klaar en duidelijk. Indertijd werd dat zo gezien. Fysieke macht primeerde en dat poogde men dan moreel te verankeren. Lijkt me een veel logischere verklaring dan te pogen ontkennen dat wat er zwart op wit geschreven staat.

Korintiërs gaat trouwens enkel over overspel.

Laatst gewijzigd door Bach : 1 januari 2022 om 20:29.
Oud 1 januari 2022, 20:55   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
En dat zou dan het primaire boek dat genesis is ongedaan moeten maken? Er wordt in Genesis niet bedoeld dat beide geslachten heerschappij over 'elkaar' hebben. Dat zou een zinloze uitspraak zijn. Er wordt gezegd dat de man heerschappij heeft over de vrouw. Klaar en duidelijk. Indertijd werd dat zo gezien. Fysieke macht primeerde en dat poogde men dan moreel te verankeren. Lijkt me een veel logischere verklaring dan te pogen ontkennen dat wat er zwart op wit geschreven staat.

Korintiërs gaat trouwens enkel over overspel.
Het is in de mens gebakken dat de man alfa is en dat de erfenis/naam van vader op zoon (en dochter) gaat.
Ge kunt zo de zeven dagen creatie ook voor onzin wegzetten, maar dat is nu eenmaal een weergave van de tijd bekeken vanop deze creatie.

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2022 om 20:56. Reden: Nuance
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2022, 08:53   #14
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

?

De comedy van kalverliefde perfect gespeeld voor een jaar ofzo. En dan verdwijnt ze zoals een ordinaire hoer.

De scenario's vliegen door je hoofd, natuurlijk.

Je bent een ordinaire slet maar ik hou van je, dit verkoopt wel bij huisvrouwen.

Ze komen nooit terug de losse flodders tot ze een echte gek tegenkomen natuurlijk.

Eikels genoeg die haar bespringen, maar ik toast op een hele resem eikels. 5 eikels is niet genoeg. 20 op een rij.

Zo kan je bladzijden vol met ambigue uitspraken vol kladderen.
Oud 2 januari 2022, 10:25   #15
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik zou zeggen doe zoals ik en blijf weg van relaties. Ga voor de lusten en laat de lasten voor wat ze zijn.

Ontmoet elkander voor leuke momenten. De andere momenten moet iedereen maar op zichzelf doormaken.

En indien je toch wat wil meedoen met de rest ga dan voor de LAT relatie.
Het mag allemaal niet zo simpel liggen, "fred".

Er moet kunnen gemanipuleerd worden en intriges gesmeed. En je moet wat dubbelzinnig blijven voor die vrouwen.

Daarom zitten velen in sektes en kerken, ze verstaan er geen hol van. Dus dat blijft onbekend terrein.

Bekend terrein, erop en erover. Geen genade, die vrouwen.

Oud 2 januari 2022, 12:00   #16
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Make motherhood great again.
Stigmatiseer de daad van abortus !
Oud 2 januari 2022, 12:26   #17
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Make motherhood great again.
Stigmatiseer de daad van abortus !
uiteraard
een zwangere vrouw is maximaal een ademende couveuse

doe zoals in de handmaid's tale
heeft ze teveel praat snijdt ge gewoon haar tong uit Is. toch volstrekt overbodig voor een zwangerschap
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2022, 13:17   #18
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
uiteraard
een zwangere vrouw is maximaal een ademende couveuse

doe zoals in de handmaid's tale
heeft ze teveel praat snijdt ge gewoon haar tong uit Is. toch volstrekt overbodig voor een zwangerschap
Neen dat is niet zo.
Maar wanneer uw beleidmakers en al de tam tam rond u heen niet meer over vrouwen maar personen spreekt, heb ik alles gezegd.
Deze cultuur degradeert vrouwen en conditioneren hen buiten hun moederlijke rol om er iets van te maken dat niemand gelukkiger maakte.
En die hardcore feministen? Sterven vaak alleen.

Maak het huwelijk weer heilig en eer uw moeder en vader.
Oud 2 januari 2022, 14:46   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ONderwerp:

ARgumenten:

Ik heb een heel zwaar leven
Echt heel zwaar
Alles is voor mij ontzettend moeilijk
Ik heb echt een heel zwaar leven
Nee maar echt waar
Het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Bij mij gaat nooit eens iets vanzelf
Daarom ben ik vaak zo moe
Heel veel dingen zijn zo moeilijk
Dat ik ze gewoon niet doe
En doe ik wel een keertje iets
Wordt het heel vaak niet gewaardeerd
En daardoor gaan veel andere dingen
Automatisch ook verkeerd
Ik kan vaak ergens niet mee helpen
Want dan heb ik ergens pijn
Nou, dat vind ik zelf ook heel vervelend
Dat ik er dan niet bij kan zijn
Ik sta natuurlijk ook veel liever
Altijd voor de mensen klaar
Maarja ze moeten maar begrijpen
Mijn bestaan is heel erg zwaar
Echt heel zwaar
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk
Nee, wel waar echt serieus waar
Ik zeg ook best wel vaak een afspraak
Op het laatste moment af
Dan hebben mensen al gekookt
Maarja ik ben opeens bekaf
Ik vind, ja ze moeten maar begrijpen
Dat ik een heel zwaar leven heb
Het is bij hun gewoon vaak vloed
En bij mij gewoon vaak eb
Soms dan sta ik bij de kassa
Alles moet daar vlug vlug vlug
En dan ben ik iets vergeten
Moet ik helemaal terug
Alle mensen moeten wachten
En dat vinden ze niet fijn
Maarja dan zien ze ook een keertje
Hoe het is om mij te zijn
Echt heel zwaar
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk
Nah nah nee echt serieus waar
Wel waar, ja wel waar
Ik neem het leven heus zoals het komt
Maarja vaak komt het niet
Nee, nee en dan zit ik maar te wachten
En dat geeft mij veel verdriet
Het geluk wordt heel veel mensen
Zomaar gratis toegespeeld
Ik begrijp ook niet dat god de boel
Zo ongelijk verdeelt
En straks lig ik op m'n sterfbed
En dan lig ik in m'n graf
En dan denk ik: pffff 't is zwaar geweest
Gelukkig is het af
En ze zullen bij hun praatjes ook wel zeggen het is waar
Ohhh, Wat was het leven van die vrouw
Verschrikkelijk zwaar

https://www.youtube.com/watch?v=BFugEoNNUFc
Oud 2 januari 2022, 15:07   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Nvm

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 januari 2022 om 15:08.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be