![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Familie van me werd vorige maand besmet met duidelijke symptomen, nu rade zijn huisarts expliciet af om die booster te nemen. “We gaan later wel eens bloed afnemen om je antistoffen te bekijken.”
Hoe algemeen deze raad gegeven wordt is niet duidelijk maar de huisdokters ruiken volgens mij dat er iets niet pluis is met vaccineren na besmetting. Tot nu toe hoorden we het omgekeerde en kwamen Covid patiënten in de krant die na opname bijna onmiddellijk een booster kregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In wat voor wereld gaan we wakker worden binnenkort?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de huisdokters ruiken volgens mij dat er iets niet pluis is
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tv ruikt beter
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat dan denke je? Elke immigrant kent het antwoord en het adres van zijn ziekenfonds.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nderzoeksagentschap onder de Duitse regering, heeft vastgesteld dat 96 procent van de omicrongevallen in Duitsland zich onder de volledig gevaccineerden bevindt. Het Koch Instituut merkt ook op dat 28 procent van de omicron-positieve gevallen boosterprikken hebben gehad en slechts 4,42 procent zijn ongevaccineerden.
______ Had het nu omgekeerd geweest was dat normaal. Maar nu?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 januari 2022 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dezelfde wereld waarin we al een tijdje wakker worden hé. In een wereld waarbij bepaalde groepen in de bevolking minder rechten krijgen dan andere groepen en waarbij een deel van de gepriviligeerde groep dat staat toe te juichen. Alles komt terug, ook de jaren 30 dus.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens bijzonder grappig dat als je KANKER hebt, een 'besmetting' U fataal kan worden. Als ge kanker hebt, is er veel meer kans dat het binnenkort fataal met U afloopt dan wat anders he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2022 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb covid gehad en ben in het ziekenhuis terecht gekomen. Daar heb ik stootdosissen cortisone gehad om het virus te bestrijden. Na ontslag moest ik een maand wachten om mijn vaccin te gaan halen. Simpelweg omdat die cortisone dat in m'n lichaam zat het vaccin zou afbreken.
Het heeft ook geen zin om dadelijk nadat je covid hebt gehad het vaccin te laten zetten, je lichaam heeft immers antistoffen gemaakt. Daarom zegt die dokter het om die booster niet te halen. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 5 januari 2022 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg al een tijdlang de slotscène van de film "Invasion Of The Body Snatchers" (de remake uit 1978) niet meer uit m'n hoofd, alsmede de héle film "THX 1138". Het maatschappelijke klimaat dat hier en nu geschapen wordt doet mij het ergste vrezen voor 'de wereld van morgen' (het Beloofde Land van het "Rijk Der Vrijheid" ![]() Ik hoop uit de grond van mijn hart dat mijn groeiende ongerustheid volstrekt onterecht zal blijken. Maar zo héél zeker ben ik daar toch niet van.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze hebben véél trouwe - en soms tamelijk fanatieke - volgelingen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 januari 2022 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.seattletimes.com/nation-...get-a-booster/ If you catch COVID-19 before your booster, however, you should wait until you feel better and symptoms have resolved before getting it, Dr. Jorge Luis Salinas, an assistant professor of medicine focusing on infectious diseases at Stanford University in California, told McClatchy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een besmetting veroorzaakt een natuurlijke booster en dus voor je na een besmetting een vaccin(booster) laat zetten, moet men dus via het bloed eerst nakijken of het wel zin heeft een booster te laten zetten. Want de booster zou wel eens voor overdaad kunnen zorgen. En overdaad schaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan het eigenlijk kwaad dat je vlak na covid besmetting een booster prik krijgt ?
Krijg je daarvan meer of juist minder bijwerkingen ? Best wel een belangrijke vraag nu heel veel mensen besmet zullen worden, maar ook heel veel mensen een booster moeten halen. Niet iedereen laat zich ook testen voor een loopneus of wat keelpijn en gaan lekker op de afgesproken dag hun booster halen... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 januari 2022 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de vraag die je jezelf moet stellen. |
|
![]() |
![]() |