![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viert u kerst- en nieuwjaar of kan het u allemaal geen bal schelen?
Persoonlijk heb ik aan dat soort van dagen géén boodschap. Pijnlijk detail is wel dat ik grootgebracht ben in een familie waar men het wel viert. Ik zie dat soort dagen als een aanslag op de bankrekening. Misschien vergis ik mij wel weer? Ergens in een krant las ik dat er mensen zijn die geld lenen om die dagen door te komen. Bij deze schik ik even mijn Ebenezer Scrooge jasje. ![]() p.s. Nieuwjaar vieren??? Het jaar waar uw rugnummer in +1 gaat vieren?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 december 2019 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het wel leuk om bij elkaar te komen met familie. Zeker in die periode, het heeft nog altijd iets vind ik. Meestal is het rustiger op het werk, mensen zijn meer relaxed tijdens vakantieperiode. Maar als je echt op je geld zit kan je je kadootjes in januari kopen en opbergen tot december dat jaar
![]() Of op Black Friday want dat is ook tegenwoordig in. Geld lenen omdat het "kerstmis" is en snikkend van vreugde met een gitaar voor de haard zitten vind ik er dan ook weer over.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat hoeft toch niet duur te zijn. Met kerst komen wij hier allemaal samen met kinderen en kleinkinderen. Dat kost toch geen kapitaal om voor gans de familie voor eten en drinken te zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met kerstavond gaan Albeir en ik eten bij onze jongste dochter.
Wij kopen de ingredienten en Albeir maakt de hoofdgerechten 's ochtends klaar zodat dochter het alleen nog in de oven moet opwarmen. (behalve de kroketten). Dochter zorgt dan voor hapjes, warme en koude, voor de Cava, de wijn en voor het dessert. Op deze manier zijn we geen van allen veel geld kwijt en eten we een hele avond héél lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken de remedie : Morgen De Tijd kopen met een exemplaar van 'Het jaar van De Kaaiman' en wedden dat je volgend jaar naar deze periode uitkijkt ? ![]() Wat minder zagen en klagen in het algemeen zou voor jou persoonlijk ook al kunnen helpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Op kerstavond zijn ze bij ons met de hele bende, en ieder zorgt wel voor iets. Vroeger werkte ik vaak op zo'n dagen, echt missen deed ik het niet. Voor iets te vieren hebben/hadden we Kerst of nieuwjaar niet echt nodig.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 20 december 2019 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan natuurlijk ook.
![]() p.s. Een nieuwsuitzending leerde dat er veel volk op Zaventem stond. Een reporter stelde een vraag aan een meisje met een leuk geel jasje aan of ze graag op reis ging. Het meisje reageerde gevat: "Ik blijf liever thuis met Kerst" Ik sprong recht uit mijn stoel en gaf haar een staande ovatie tot de reporter zei tegen het meisje: "Uw ouders denken daar precies anders over?" De reactie van de moeder sloeg dan weer alles stuk toen die zei: "wij leven toch in een democratie!" Ik brak mijn staande ovatie af en de moeder kreeg een middenvinger. (volledig gratis zelfs) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 december 2019 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() In 2020 366 redenen.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen wij ook & het is écht gezellig en (een beetje) romantisch omwille van de kleinsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Cheer up!
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een hekel aan kerst en nieuwjaar. Alles is zo artificieel en verplicht. Mag zo rap mogelijk achter de rug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreten en zuipen. Wie kan daar tegen zijn?
![]()
![]() |
#17 |
|
![]() Een standpunt dat ik deel.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik ga eens goed boefen en zuipen.
Al verschilt dat nu ook weer niet zoveel van wat ik al dagelijks doe. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Het is winterwende. Een logischere dag om te feesten dan kerst of nieuwjaar lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Kerstmis: nee dat vieren wij niet.
Nieuwjaar: m'n man moet wss werken, dus ook niet. |
![]() |
![]() |