![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vinden jullie dat dit past? Ik zag ze voorbij komen in een mail, iemand van een internationaal media agentschap gebruikt ze in zakelijke omgeving. Wtf, he. En wat wordt er nu van me verwacht in omgang?
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig nog niet verplicht maar dat kan nog komen.
Mijn pronouns zijn: weledele, jullie, wij, onze, ... en ik gebruik voor anderen enkel de pronouns: klootzak, trut, kut, lul, ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 januari 2022 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga geen woke voornaamwoorden gaan gebruiken omdat 1 % van de wereldbevolking eventueel zo wil aangesproken worden, dan moeten ze dat maar melden.
Als ge ne vent zijt spreek ik u aan als vent en als ge een vrouw zijt als vrouw en al de rest is stierestront. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Niets nieuws onder de zon. Seksuele ambiguïteit vind je in Engeland al in de oudste verhalen, bijvoorbeeld rond Guinevere:
https://books.google.be/books?id=HEoeCwAAQBAJ
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerlijk gezegd verwacht ik nu niks meer ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 januari 2022 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |