![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zwarte gaten slokken alles op. Bestaat er zoiets als een wit gat waar dingen uitkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/White_hole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alleen weet van roze gaten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als we ze al waarnemen zal dat ook niet al te lang duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met andere woorden, momenteel heeft men geen weet van een wit gat. That's it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leuk poepeke van de één of andere juffrouw of een delirium tremens??
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdere zoektocht naar witte gaten...
Wat is een wit gat? Een zwart gat zuigt materie op en een wit gat stuurt materie het heelal in. ![]() Laten wij gewoon van het standpunt uitgaan dat het éne gat het andere niet is. Om het bovenstaande wat kracht bij te zetten moeten wij in K&K bij de kontjesdraad zijn dacht ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 december 2023 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil tussen een ster en een wit gat?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ster vormt materie om tot energie , en stuurt die energie de ruimte in, met een klein massaverlies per tijd als gevolg.