![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(Mijn Monster pc) HITech: Intel i9 14900K RAM128GB 8000 GB opslag SSD Waterkoeling 2352euro analyse (01) Ongelooflijk hoe hard de ontwikkeling van desktop huiscomputers is gegaan sedert ik mijn eerste MONSTER PC kocht in 1993, een 486 he met dos 5.1 en windows 3.1. Ik moet nog het hele verslag maken voor mijn biografie. Toen was dit HI Tech ok en ik kocht er een tapestreamer bij van net 100 MB haha haha en nu zie je USB sticks van schoon 64.000 MB. (02) Vertel in deze centrale topic eens jouw eigen ervaring met de HI Tech ontwikkeling van consumenten elektronica, oa nu de smartphones, Ihphones ea hi tech speelgoed. Toch heb ik nu ontdekt dat al die HI Tech een mens of aap niet echt gelukkiger en slimmer maakt. (03) Nu gebruik ik whatsapp niet meer en mijn eerste mobieltje uit mei 2022, de Samsung Galaxy A22, is gehackt door HOMOHATERS maffia al jaren dus ik gebruik het niet meer. Heb er gewoon geen tijd voor, schrijven en research en boeken bestuderen kost mij teveel tijd en ik ben nu parallel bezig met de produktie van zeker tien boekwerken, dus heb gewoon GEEN tijd over elke dag. (04) Mijn monster pc kocht ik in nov 2024 en die had Deze snufjes nog niet: 1) Waterkoeling Arctic Cooling Liquid Freezer III - 240 en 2) had 64 GB Ram, heb ik wel zelf dus met 2 maal 32 GB Kingston Fury Ram verhoogd tot 128 GB en ik heb dit zelf erin gezet, ongelooflijk, gelukt. (05) Dus deze kocht ik he nov 2024: High end Desktop PC - Intel i9 12900K - 64GB - 8TB SSD NVMe - Windows 11 Pro 1960 Euro link bol.com: https://www.bol.com/nl/nl/p/123pccen...1.ProductTitle (06) Ik ben al oud, ziek, minder potent, minder vitaal, en eenzaam nu, maar mijn droom om internationale Bruine Koelie AAPschrijver te worden samen met Wieroe (RIP) als officiele co auteur is toch iets wat mijn DRIVE is en DAGDROOM. Ja ik heb alles tegen mij nu ok, ben NIET lang, NIET Blank, NIET grootgeschapen, GEEN Arier, GEEN Ir, prof, Dr titel, schizofrene patient, en ok tov elke hogere blank Arische MAN ben ik echt een zielige Untermensch van Apenkleur. Alle bruine en zwarte mensapen in Nederland lijden hieronder ok, dus ik ben niet de enige Untermensch van KLEUR in de HOOG Arische Apen Natie Nederland als een perfekte MenschApentoop. MIJN echte, simpele, aapachtige en Slimme AI Koelie Apen visie op de hele multiculturele maatschappij is wel leuk en geinig ok. ======================= https://www.bol.com/nl/nl/p/high-end...7.ProductImage High end Desktop PC - Intel i9 14900K - 128GB - 8TB SSD NVMe - Windows 11 Pro Merk: 123pccenter AfbeeldingenSla de afbeeldingen overChat met Billie 2352 Artikel vergelijken Je hebt al het maximum aantal artikelen in je lijst staan Intel Core i9 processor Intel i9 14900K RAM: 128 GB Intel UHD Graphics 770 8000 GB opslag SSD Waterkoeling Alle productspecificaties Productbeschrijving Intel i9 14900k 3,2GHz Waterkoeling Arctic Cooling Liquid Freezer III - 240 128GB DDR4 Memory 2x Kingston KC3000 4TB SSD M,2 PCIe NVMe Onboard LAN 2.5 Gigabit Onboard sound 2x USB 2.0, 5x USB 3.2 1x type-c 1x VGA,1x HDMI,2x Displaypoort Gigabyte B760M DS3H DDR4 sockets 1700 Behuizing Cooler Master Silencio S400 Windows 11 Pro Geïnstalleerd Extreem stille PC 24 maanden garantie Software Wij voorzien onze pc’s standaard van een schone Windows 11 Pro installatie inclusief het installeren van alle Windows updates en stuurprogramma’s. U zult dan ook geen reclame, ongewenste programma’s of proefversies op uw nieuwe pc aantreffen. High end componenten Alle componenten worden gekozen op betrouwbaarheid, snelheid en uitstekende comptabiliteit. Hierdoor is het hardware matige uitval percentage extreem laag en bent u verzekerd dat de computers die op onze website aangeboden worden van zeer goede kwaliteit zijn. 123pccenter 123pccenter is een computerbedrijf dat is opgericht in 2006. In 2013 hebben wij een fysieke winkel geopend in het centrum van Eibergen. Wij onderscheiden ons van de traditionele computerwinkels door het grote assortiment nieuwe en gebruikte computers, laptops, monitoren en toebehoren. Wij beschikken over een eigen reparatie-afdeling, waar reparaties snel in eigen beheer worden uitgevoerd. Productspecificaties Zoeken naar kenmerken? Zoeken naar kenmerken? Processor & Moederbord Type computer processor Intel Core i9 Processor implementatie Intel i9 14900K Processor generatie 14e generatie Aantal processorkernen 24 Kloksignaalfrequentie 3.2 GHz Maximale processor turbo frequentie 6 Moederbord chipset Intel B760 Type koeling Waterkoeling Geheugen Intern geheugen 128 GB Maximum intern geheugen 128 GB Type intern geheugen DDR4 Aantal geheugenplaatsen 4 Intern geheugen opbouw 4 x 32 GB Opslag & Voeding Opslagcapaciteit 8000 GB Opslagcapaciteit SSD 8000 GB Opslag media SSD Type extern geheugenslot Micro SD | SD-kaart Vermogen voeding 650 W Videokaart Videokaart model Onboard videokaart Type videokaart Intel UHD Graphics 770 Videokaartgeheugen Gedeeld Aansluitingen Aantal usb-poorten 7 Aantal USB type C 1 VGA poort 1 Aantal HDMI aansluitingen 1 Aantal DisplayPort aansluitingen 2 Software Operatingsysteem Windows 11 Pro Netwerkverbindingen Ethernet verbinding 1 Bedrade snelheid Gigabit (Tot 2.5 Gbps) WIFI Geen Wi-Fi Afmetingen Product breedte 21 cm Product hoogte 41 cm Product lengte 41.80 cm Product gewicht 14 kg Overige eigenschappen Kleur Zwart Type pc behuizing Non-Gaming Artikelinformatie Gebruiker segment Dagelijks gebruik | Films en series bekijken | Foto- en videobewerking | Zakelijk gebruik MPN (Manufacturer Part Number) WE8972200913 Fabrieksgarantie termijn 2 jaar Uitzonderingen fabrieksgarantie Software Reparatie type Carry-in Verpakkingsinhoud Voeding Kabels en toebehoren EAN 7868853884641 Taal handleiding Universeel Introductie en ondersteuning Introductiejaar 2024 Introductiemaand Augustus Ondersteuning met updates Niet van toepassing Overige kenmerken CE markering Zichtbaar Interne CD/DVD speler Nee Type USB poorten USB 3.1 type C gen 1 poorten Verpakking breedte 50 cm Verpakking hoogte 50 cm Verpakking lengte 50 cm Verpakkingsgewicht 15 kg EAN EAN 7868853884641 Productveiligheid Verantwoordelijk marktdeelnemer in de EU Bekijk gegevens Je vindt dit artikel in Categorieën PC's Desktops Computer Processortype Intel Core i9 Capaciteit SSD Meer dan 2 TB Werkgeheugen (RAM) 128 GB Type videokaart Intel UHD Graphics 770 Documenten Bekijk de CE-markering Reviews Nog geen reviews Hoe controleren en plaatsen wij reviews? Prijsinformatie en bestellenDe prijs van dit product is 2352 euro. 2352 - Op voorraad Voor 17:00 uur besteld, zaterdag in huis Verkoop door 123pccenter.nl 9,0 Spaar 470 punten Bestellen en betalen via bol Inclusief verzendkosten, verstuurd doo https://www.bol.com/nl/nl/p/high-end...7.ProductImage ======================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de temperatuur in huis is ondertussen ook met een graad of 2 omhoog gegaan.
pas op dat is hier niet anders, als ik alle hardware aan ga zetten, versterkers, vintage computers, pc's. dan kunnen ze mijn geheime bunker vanuit de ruimte zien liggen als een rood oplichted vlek op hun FLIR camera. |
![]() |
![]() |