![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor onze zaak wil ik graag een Gatot kopen.
Mijn oog viel op Uforce 600 Agri Motor is 600CC en heeft 40PK (benzine) Topsnelheid is 60 km / u Nadeel is dat in België een jaarlijkse keuring verplicht is vanaf het moment dat een voertuig sneller dan 40 km / gaat. Kan ingeschreven worden als landbouwvoertuig. ![]() Wie heeft ervaring met CF moto? Deze kan ik kopen voor 14.500 euro, is twee maanden oud, wegens te licht voor de vorige eigenaar, hij heeft zich een nieuwe gekocht Uforce 1000 agri |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Aixam op hoge poten en te dikke motor.
Geen ervaring met dat merk/type op zichzelf, maar de ervaring met zulke dingetjes is "inschrijfbaar als" is niet hetzelfde als "dezelfde functionaliteit". Is er een aftakas voor lichtere landbouw-add-ons?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 augustus 2025 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CF Moto is blijkbaar in de eerste plaats fabrikant van quads. Dus waarschijnlijk is dat ding wel goed voor vervoer, maar voor wat zwaarder werk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hem in de eerste plaats nodig om er een materiaalbox op te plaatsen, zo heb ik het geschikte gereedschap bij de hand. De materiaalboxen heb ik en deze passen hier perfect in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt al mini tractors voot 5000-6000€ https://minitrack.be/products/minitr...-nieuwe-banden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De achtjarige trekker met frontlader, had amper 700 uren op de teller. Momenteel verplaats in de materiaalboxen hier mee, maar dat is niet flexibel. Ik wil de materiaal box die ik nodig heb, vrij kunnen verplaatsen. Bij de meeste werken heb ik John (zo noemen we de tractor) ook nodig. |
|
![]() |
![]() |