Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2022, 04:53   #1
Victor Magnus
Schepen

Standaard Davos stichter Schwab: Maak je geen illusies! We gaan NOOIT meer terug naar NORMAAL!

Velen onder ons wrijven zich nu al in de handen in de ijdele verwachting dat onze leiders binnenkort zullen beslissen om ALLE maatregelen af te schaffen, in navolging van landen als Denemarken, Zweden, Engeland enz... omdat de pandemie dankzij de "zwakke" Omicron variant lijkt uit te doven...

Maak echter niet de vergissing om in deze illusie te geloven... De fake pandemie (wat wil zeggen volgens mij stevige griep variant die fel werd overdreven om de bevolking mateloos veel schrik aan te jagen en zo succesvol te kunnen onderdrukken) die werd aangestuurd door het WHO en WEF was en is dermate geslaagd bevonden door de samenzweerders dat ze nooit meer afscheid willen nemen van dit nieuwste dictatoriale model.

Grootste begunstigers van dit dictatoriale model in ons land zijn ongetwijfeld "geldverbrander" Frank Vandenbroucke, Connor Rousseau, Marc van Ranst en Erika Vlieghe, die allen dagdromen van een Chinees staatsmodel. Vooral dit boosaardige kwartet heeft zonder twijfel een goed rapport behaald bij Davos oprichter en voorzitter Klaus Schwab, die een boek schreef over de Covid crisis waarin hij belooft om deze crisis aan te grijpen om de wereld te hervormen... lees: naar zijn hand te zetten.

Doel: TOTALE controle over de hele WERELDBEVOLKING. Wat Klaus Schwab vooral wil is het chippen van iedere aardbewoner zodat die 24/24 uur, 7 dagen op 7 kan worden gevolgd. Met behulp van deze chip zullen de identiteitsgegevens van de drager permanent beschikbaar zijn voor de overheid, alsook de vraag of de drager over de nodige toegangsbewijzen beschikt om deel te nemen aan het sociale leven (CST paspoort). Bedoeling is ook dat tegen die tijd alle cash geld zal zijn afgeschaft en in de chip een digital wallet zal zijn verwerkt waarmee de drager zijn/haar dagelijkse aankopen kan doen.

Ben je stout geweest in de ogen van de overheid dan kunnen ze je tegoeden eenvoudigweg op 0 zetten en ben je een paria die nergens meer terecht kan en gedoemd is om om te komen van honger en ontbering...

Voor wie twijfelt aan de plannen van Klaus Schwab, ziehier dit artikel:

https://www.afr.com/world/europe/whe...0200714-p55br2

... Waarin hij de plechtige belofte doet: "We gaan NOOIT meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020... Bereid je voor op een wereld vol agressie...!"

De huidige anti-pandemie maatregelen lijken thans in het ene na het andere land te zullen worden opgeheven MAAR (zoals gewaardeerd forumlid PatrickV hier elders zegt) de overheden zullen dit succesvolle beleid altijd op een waakvlammetje zetten en nooit HELEMAAL weglaten, zodat ze altijd een stok achter de deur hebben om alle maatregelen weer uit de kast te halen van zodra hun hulptroepen de virologen daarvoor groen licht geven vanwege de opkomst van een onbekende "mogelijk gevaarlijke" variant...

Ik ben geneigd om Klaus Schwab op zijn woord te geloven: We gaan inderdaad nooit meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020..., helaas...
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 10 februari 2022 om 05:00.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 11:15   #2
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ook klaus schwab is oud en versleten.
Die nieuwe wereld zal hij toch nooit zien.
Oud 10 februari 2022, 11:20   #3
Uitverveling
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
We gaan NOOIT meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020... Bereid je voor op een wereld vol agressie...!
Dat merk je meer en meer. De ikke mentaliteit en vooral het totaal gebrek van empathie. Als ik op mijn laatste werk sommigen bezig hoorde dan was ik er toen al zeker van dat die minstens een knuppel, mes of pistool in hun wagen hadden liggen. Trouwens zelf eens een grote baseballknuppel in iemand zijn cabine zien liggen. En die was er fier op en zou die direct gebruiken bij het minste teken van verkeersagressie.
Uitverveling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 11:25   #4
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Velen onder ons wrijven zich nu al in de handen in de ijdele verwachting dat onze leiders binnenkort zullen beslissen om ALLE maatregelen af te schaffen, in navolging van landen als Denemarken, Zweden, Engeland enz... omdat de pandemie dankzij de "zwakke" Omicron variant lijkt uit te doven...

Maak echter niet de vergissing om in deze illusie te geloven... De fake pandemie (wat wil zeggen volgens mij stevige griep variant die fel werd overdreven om de bevolking mateloos veel schrik aan te jagen en zo succesvol te kunnen onderdrukken) die werd aangestuurd door het WHO en WEF was en is dermate geslaagd bevonden door de samenzweerders dat ze nooit meer afscheid willen nemen van dit nieuwste dictatoriale model.

Grootste begunstigers van dit dictatoriale model in ons land zijn ongetwijfeld "geldverbrander" Frank Vandenbroucke, Connor Rousseau, Marc van Ranst en Erika Vlieghe, die allen dagdromen van een Chinees staatsmodel. Vooral dit boosaardige kwartet heeft zonder twijfel een goed rapport behaald bij Davos oprichter en voorzitter Klaus Schwab, die een boek schreef over de Covid crisis waarin hij belooft om deze crisis aan te grijpen om de wereld te hervormen... lees: naar zijn hand te zetten.

Doel: TOTALE controle over de hele WERELDBEVOLKING. Wat Klaus Schwab vooral wil is het chippen van iedere aardbewoner zodat die 24/24 uur, 7 dagen op 7 kan worden gevolgd. Met behulp van deze chip zullen de identiteitsgegevens van de drager permanent beschikbaar zijn voor de overheid, alsook de vraag of de drager over de nodige toegangsbewijzen beschikt om deel te nemen aan het sociale leven (CST paspoort). Bedoeling is ook dat tegen die tijd alle cash geld zal zijn afgeschaft en in de chip een digital wallet zal zijn verwerkt waarmee de drager zijn/haar dagelijkse aankopen kan doen.

Ben je stout geweest in de ogen van de overheid dan kunnen ze je tegoeden eenvoudigweg op 0 zetten en ben je een paria die nergens meer terecht kan en gedoemd is om om te komen van honger en ontbering...

Voor wie twijfelt aan de plannen van Klaus Schwab, ziehier dit artikel:

https://www.afr.com/world/europe/whe...0200714-p55br2

... Waarin hij de plechtige belofte doet: "We gaan NOOIT meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020... Bereid je voor op een wereld vol agressie...!"

De huidige anti-pandemie maatregelen lijken thans in het ene na het andere land te zullen worden opgeheven MAAR (zoals gewaardeerd forumlid PatrickV hier elders zegt) de overheden zullen dit succesvolle beleid altijd op een waakvlammetje zetten en nooit HELEMAAL weglaten, zodat ze altijd een stok achter de deur hebben om alle maatregelen weer uit de kast te halen van zodra hun hulptroepen de virologen daarvoor groen licht geven vanwege de opkomst van een onbekende "mogelijk gevaarlijke" variant...

Ik ben geneigd om Klaus Schwab op zijn woord te geloven: We gaan inderdaad nooit meer terug naar de wereld die we kenden voor 2020..., helaas...
Die non sequitur redenering uit je handtekening ben ik misschien niet mee akkoord, maar wie nu nog denkt dat een wereld van voor 2020 terug te zien is eraan voor de moeite. Maar rampzalig hoeft dat niet te zijn. We gaan immers ook niet meer terug naar een wereld zoals voor 2001 of voor 1989.

Laten we ook hier niet in een non sequitur valstrik trappen, en stellen dat de wereld van morgen niet per se een slechte wereld hoeft te zijn.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 11:46   #5
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Onze VDB nationaal heeft het enkele dagen geleden toch al heel duidelijk gemakt toen hij rood, oranje maat ZONDER GROEN er mee in te betrekken. Tijdens elk van die kleuren zijn er BEPERKINGEN, dus bij geel ook nog. Daarbovenop heeft hij heel duidelijk gesproken over zijn PARAPLU (lees STOK) die hij in de bak laat staan om boven te halen als hij hem nodig acht.
Gelooft er iemand dat die kerel zijn macht nog ooit gaat afgeven?
Nee hoor; Zoals vroeger komt inderdaad nooit meer terug tenzij de bevolking de moed heeft om daartegen in opstand te komen maar daar twijfel ik aan. De meerderheid is perfect gelukkig met zijn CST-Pasje.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 11:52   #6
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ook klaus schwab is oud en versleten.
Die nieuwe wereld zal hij toch nooit zien.
Er staan tientallen machtswellustige kandidaten klaar om zijn machtspositie over te nemen en uit te breiden. Maak u dus geen ilusie's.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 12:01   #7
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Elke dictatuur, elke tyrannie, elk totalitair systeem, bestaat per gratie van z'n volgelingen.

Stop met een volgeling te zijn, en het systeem past zich meteen aan.

Moeilijker is het niet.
Oud 10 februari 2022, 12:12   #8
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Laten we ook hier niet in een non sequitur valstrik trappen, en stellen dat de wereld van morgen niet per se een slechte wereld hoeft te zijn.
Zolang het vogeltje niet merkt dat het kooitje kleiner wordt, voelt het vogeltje zich vrij.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 12:42   #9
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Elke dictatuur, elke tyrannie, elk totalitair systeem, bestaat per gratie van z'n volgelingen.

Moeilijker is het niet.
Er is geen dictatuur en één keer dat de pandemie genoeg herleid is zal men het grootste deel van de regels opheffen. Er gaan er blijven net zoals na 911 gebeurd is. Maar dat ergens samenspannende dictators en duistere machten alles ensceneren geloof ik niet.

De laatste 50 jaar zijn veel zaken die vrijer waren verdwenen, je kan zelf geen vrouw meer proberen te versieren of ge hebt een metoo aan uw lijf. Idem wat bankoperaties betreft, een beetje in het zwart verdienen, verkeer, de manier waarop ge uw huis moet bouwen en honderden andere zaken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 12:43   #10
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er is geen dictatuur en één keer dat de pandemie genoeg herleid is zal men het grootste deel van de regels opheffen.
Maar die is nooit uitgebreid genoeg geweest om die te nemen in de eerste plaats.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 12:47   #11
gunter5148

Standaard

Citaat:
Er is geen dictatuur en één keer dat de pandemie genoeg herleid is zal men het grootste deel van de regels opheffen. Er gaan er blijven net zoals na 911 gebeurd is. Maar dat ergens samenspannende dictators en duistere machten alles ensceneren geloof ik niet.

De laatste 50 jaar zijn veel zaken die vrijer waren verdwenen, je kan zelf geen vrouw meer proberen te versieren of ge hebt een metoo aan uw lijf. Idem wat bankoperaties betreft, een beetje in het zwart verdienen, verkeer, de manier waarop ge uw huis moet bouwen en honderden andere zaken.
de poco-dictatuur is een feit. dat alleen al. en nu is er een meco-dicatuur. een medische "correctheid."
Oud 10 februari 2022, 12:48   #12
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:

Moeilijker is het niet.
Enerzijds heb je gelijk, anderzijds volstrekt ongelijk... Het zal vreselijk moeilijk zijn om aan deze dictatuur te ontsnappen, immers: zij wordt door marionettenspelers als Schwab van bovenaf opgelegd op wereldwijde schaal...

Neem Stalin-Rusland of Hitler-Duitsland als voorbeeld: totale dictaturen, maar uiteindelijk verslagen omdat ze op het laatst geïsoleerd waren/werden. Als één dictator in één land zich een alleenheerser waant zijn er altijd genoeg landen in de (wijde) omgeving te vinden die hem een lesje willen leren en de democratie (daar) willen herstellen in hun eigenbelang (om machtsuitbreiding van de dictatuur te voorkomen).

Echter, dit type dictatuur wordt aangestuurd door een exclusief clubje globalisten (Klaus Schwab, George Soros, Bill Gates, ...) die zo rijk en machtig zijn dat ze de meeste regeringen (van vandaag) in hun binnenzak hebben en aan niemand verantwoording moeten afleggen...

Ieder jaar worden alle dames en heren die iets te zeggen hebben (of willen hebben) in de internationale politiek uitgenodigd in het mondaine Davos om van Schwab instructies te krijgen over welke weg we met z'n allen moeten opgaan...

De enkelingen van deze wereld die deze instructies niet willen slikken als zoete koek (neem een Poetin als voorbeeld) moeten uiteraard worden gedemoniseerd en met totale oorlog worden bedreigd. Vandaar dat "het Westen" er op gebrand is om haar oude belofte om de NAVO niet uit te breiden richting Rusland te verbreken en Oekraïne wil inlijven in het militaire monsterverbond...

Denk je eens wat hoe "het Westen" zou reageren indien Poetin morgen zou besluiten een arsenaal raketten te installeren op Cuba, gericht op de Verenigde Staten? Dat is precies hetzelfde wat de NAVO beoogt te doen in Oekraïne met betrekking tot Rusland...
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 10 februari 2022 om 12:52.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 12:49   #13
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Moeilijker is het niet.
Of een dictator veel volgelingen heeft onder de burgers betwijfel ik.

Wel veel gewapende mensen op zijn loonlijst.
Om op die burgers te schieten.
Oud 10 februari 2022, 12:56   #14
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar die is nooit uitgebreid genoeg geweest om die te nemen in de eerste plaats.
Die beelden van Bergamo en New York oa waren wel schokkend, niemand wist waar men naartoe ging. De maatregelen die ik verre van leuk vind hebben toch nog erger voorkomen. Nu na 2 jaar perikelen is het natuurlijk gemakkelijk van te zeggen wat we moesten doen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 13:04   #15
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die beelden van Bergamo en New York oa waren wel schokkend, niemand wist waar men naartoe ging.
Omdat het beelden waren waar men niet bij nadacht. De cijfers waren alles behalve schokkend.

"zoveel lijken" zien is hetzelfde als een ganse rij volk zien aan te schuiven voor een Apple store omdat de nieuwe iphone uitgekomen is. Dat is indrukwekkend, maar is een piepklein deeltje van het volk.

We hadden gewoon een tijdelijk stapelprobleempje in de begrafenis ondernemers logistiek, da's al. Maar in absolute cijfers stelde dat niks voor.

Een goeie journalist die eerlijk was had dat uitgelegd. Maar nee, het moest dienen als propaganda om "gedragswijziging" te bekomen.

Citaat:
De maatregelen die ik verre van leuk vind hebben toch nog erger voorkomen. Nu na 2 jaar perikelen is het natuurlijk gemakkelijk van te zeggen wat we moesten doen.
Behalve dat ik dat hier al 2 jaar zeg.

Er was niks ergs, de doden volgende de zelfde leeftijdscurve als normale doden, en konden onmogelijk meer zijn dan de normale doden op een jaar. Dat hadden we na een maand allemaal binnen, maar het omgekeerde werd verteld: we gingen 10% doden hebben, en het gingen veel jonge mensen zijn. Dat was toen al larie.

De maatregelen KONDEN niet fundamenteel werken, en hebben dat ook niet gedaan. Dat weten we nu, maar dat was voorzienbaar. De strikt enige reden waarom men dat toch gedaan heeft, hoewel alle elementaire kennis ter zake het omgekeerde stelde, was dat de Chinezen ons wijsmaakten dat het bij hen WEL werkte. Nu weten we dat dat zever in pakskes was. En zelfs toen kon men dat weten, ik heb de cijfers uit de WHO verslagen gehaald van februari en maart, hun lockdown in Hubei werkte niet echt: het daalde minder snel in Hubei dan in Peking ! We zagen daar duidelijk dat ze gewoon de staart van een epidemie aan het afsnijden waren. Het is raar dat een "amateur" zoals ik dat kon zien, en gesofistikeerde epidemiologen niet.
Nadien hebben we gewoon het BEWIJS gehad dat het niet werkte, met de tweede golf.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2022 om 13:05.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 13:22   #16
gunter5148

Standaard

Citaat:
Enerzijds heb je gelijk, anderzijds volstrekt ongelijk... Het zal vreselijk moeilijk zijn om aan deze dictatuur te ontsnappen, immers: zij wordt door marionettenspelers als Schwab van bovenaf opgelegd op wereldwijde schaal...

Neem Stalin-Rusland of Hitler-Duitsland als voorbeeld: totale dictaturen, maar uiteindelijk verslagen omdat ze op het laatst geïsoleerd waren/werden. Als één dictator in één land zich een alleenheerser waant zijn er altijd genoeg landen in de (wijde) omgeving te vinden die hem een lesje willen leren en de democratie (daar) willen herstellen in hun eigenbelang (om machtsuitbreiding van de dictatuur te voorkomen).

Echter, dit type dictatuur wordt aangestuurd door een exclusief clubje globalisten (Klaus Schwab, George Soros, Bill Gates, ...) die zo rijk en machtig zijn dat ze de meeste regeringen (van vandaag) in hun binnenzak hebben en aan niemand verantwoording moeten afleggen...

Ieder jaar worden alle dames en heren die iets te zeggen hebben (of willen hebben) in de internationale politiek uitgenodigd in het mondaine Davos om van Schwab instructies te krijgen over welke weg we met z'n allen moeten opgaan...

De enkelingen van deze wereld die deze instructies niet willen slikken als zoete koek (neem een Poetin als voorbeeld) moeten uiteraard worden gedemoniseerd en met totale oorlog worden bedreigd. Vandaar dat "het Westen" er op gebrand is om haar oude belofte om de NAVO niet uit te breiden richting Rusland te verbreken en Oekraïne wil inlijven in het militaire monsterverbond...

Denk je eens wat hoe "het Westen" zou reageren indien Poetin morgen zou besluiten een arsenaal raketten te installeren op Cuba, gericht op de Verenigde Staten? Dat is precies hetzelfde wat de NAVO beoogt te doen in Oekraïne met betrekking tot Rusland...
Met volgelingen bedoel ik niet noodzakelijk vrijwilligers hé, hoewel de meest vreselijke dictaturen zeker ook vrijwillige volgelingen zullen hebben.

Echter, een dictator is 1 man. Je wordt niet geboren als dictator hé. Daar zitten machinaties achter. Leugens, omkoperij, chantage etc.
Daar staat en valt zijn/haar macht mee.

Ja kan als 1 persoon nooit macht uitoefenen over de rest van de wereld. Daar heb je een hofhouding voor nodig, die het vuile werk doet.

Een hofhouding die zoals in deze toestand, de objectieve kennis die na 1 maand gekend was, dat het virus gevaarlijk was voor ziekelijke oudjes, naast zich neergelegd heeft, en meegegaan is, tegen beter weten in, in het narratief dat IEDEREEN gevaar liep.

Omwille van eigenbelang, omwille van domheid, omwille van chantage, omwille van leugens en propaganda.

Maar de hofhouding is er. En, net zoals de aanstokers van het narratief, moeten ze gestraft worden.
Oud 10 februari 2022, 15:31   #17
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Die non sequitur redenering uit je handtekening ben ik misschien niet mee akkoord, maar wie nu nog denkt dat een wereld van voor 2020 terug te zien is eraan voor de moeite. Maar rampzalig hoeft dat niet te zijn. We gaan immers ook niet meer terug naar een wereld zoals voor 2001 of voor 1989.

Eigenlijk mist u de kern van de zaak, want het gaat er niet om of we terugkeren naar vroeger. Wel of de bevolking weer het fundament wordt en de bevolking weer volkomen in haar basisrechten en vrijheden zal worden hersteld. Een wereld van meer democratische vrijheden moet het doel zijn. Als de nieuwe wereld daaraan niet tegemoet komt, dan is het in se een slechte wereld.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2022, 18:38   #18
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk mist u de kern van de zaak, want het gaat er niet om of we terugkeren naar vroeger. Wel of de bevolking weer het fundament wordt en de bevolking weer volkomen in haar basisrechten en vrijheden zal worden hersteld. Een wereld van meer democratische vrijheden moet het doel zijn. Als de nieuwe wereld daaraan niet tegemoet komt, dan is het in se een slechte wereld.
Geen democratische vrijheden, Jan, objectieve vrijheden.

Een verkiezing mag geen excuus zijn om mij het recht van vrije associatie te ontnemen, om er maar 1 te noemen.
Oud 11 februari 2022, 23:20   #19
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:

Maar als Poetin zo'n rots in de branding is, waarom gaat hij dan mee in het totalitaire regime van de totalitaire covidmaatregelen?
Oud 11 februari 2022, 23:26   #20
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk dat binnen niet al te lange tijd Davos En wef en swab wijlen zullen zijn.
Teveel bagger komt er aan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be