![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Canadese truckers laten zien hoe het moet.
De Canadese provincie Alberta neemt initiatief om ALLE maatregelen te beëindigen. https://www.thestar.com/news/canada/...-children.html Dixit Jason Kenney; “Now is the time to begin learning to live with COVID,” said Kenney. “These restrictions have led to terrible division." “We cannot remain at a heightened state of emergency forever. We have to begin to heal.” HHHAAAALLLLLOOOOO België...................
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 februari 2022 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje lachwekkend om de versoepelingen van de maatregelen niet toe te schrijven aan de cijfers van hospitalisaties, ic bedden en besmettingen,
maar wel aan een paar camioneurs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders wel raar dat men het nu pas doet, terwijl de "cijfers" al een tijdje OK zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuw ontstane wappie-cultuur is in sneltreinvaart aan het evolueren tot een nieuw 'geloof'. Eigen goeroe's, predikanten en visionaire orakels, eigen versie van wetenschap en een patent op het groot gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat uiteindelijk echte wetenschappelijke studies en cijfers gebruikt worden door de enen, en enkel maar het holle gezagsargument zonder onderbouw, door de anderen, en dat al 2 jaar lang, zoals je perfect omschrijft. - lockdown - maskers - druppeltjes en 1.5 m - geen aerosol - handen wassen - aan het raampje zitten - niet op bankjes zitten - schoolkinderen - groepsimmuniteit met vaccins - groepsimmuniteit met boosters - groepsimmuniteit met 4de prikje - ... in de wetenschappelijk totaal zinloze strijd tegen 'besmettingen in het algemeen'. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 februari 2022 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent net 1 van die mensen die als een zeloot holle mantra's blijft herhalen zonder ook maar 1 echt argument aan te brengen.
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 1 provincie die capituleert is wel wat vroeg victorie kraaien lijkt me wel. Ik zie die Trudeau nog niet rap capituleren vanuit zijn ivoren toren zenne.
![]() |
#9 |
|
![]() 't is leuk dat U in de spiegel durft te kijken.
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Texas, Florida, Afrika, Denemarken, Finland, Zweden, UK, Ierland, en nu in het waarachtige woke-hol van de leeuw, Canada. De sneeuw smelt onstopbaar voort.
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Het is een beetje een terugkerend fenomeen bij panda. Over VBers vind hij ook dat hij ze mag uitsluiten op basis van hun overtuigingen (hij gaat ze zelfs vergassen). Maar hij kan maar niet zien dat hij zelf doet wat hij ze verwijt.
Nadenken zit er niet meer in bij hem vrees ik. Liever iedereen wappies noemen dan eens te moeten stilstaan bij wat de manifesteerders eisen.
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Alleen, op het democratisch proces reken ik niet meer. Op wie moet ik nu in godsnaam stemmen. Ze hebben ALLEMAAL boter op het hoofd, buiten hier en daar een fluisterende stem die wat oppositie biedt.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen voetbalmatch en winnen is een groot woord. Die truckers gaan misschien genieten van lossere maatregels in hun provincie Alberta maar voor de andere provincies veranderd er nog steeds niets dus éénmaal buiten hun provincie gelden er andere maatregelen.
Bovendien was één van hun grootste grieven de miserie om de grens met de US over te steken dat gaat nu nog verstrengen in hun geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 februari 2022 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Ik voelde het al een paar maanden aan. Oorlog is "all about momentum" en dat is gekeerd. De "vaccin-blitzkrieg" raasde als een bezetene over de gehele wereld, en ons middelmatig tot ondermaats bestuur (zoals we dat hier al sinds het bestaan van dit land kennen) was hopeloos, stuurloos en reddeloos verloren, tegen die tsunami van angst. Dus, helaas moesten we wéér terugvallen op de grote geesten van deze wereld, die zich, door de atomisering van de samenleving (internet, iemand?) allemaal op verspreide plaatsen bevonden. Maar de grote geesten kwamen samen, en beginnen dezelfde woorden te gebruiken, en dezelfde boodschap te verkondigen. En die boodschap luidt "VRIJHEID OF DE DOOD." Die boodschap gaat NOOIT meer weg. Al duurt de oorlog nog zo lang.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nader order is een app op vliegtuig en in de meeste landen wel verplicht dat interesseert me als ze het daar afschaffen. Dat ik terug the real thing kan doen en geen surrogaat moet zoeken in weekeindjes Praag of Barcelona etc. Welke extra vrijheid hebben die camioneurs in Alberta? Nog meer shit als ze naar andere provincies gaan of naar de US moeten rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Evenmin voor ALLE andere privileges.
![]() |