![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vraag die op de lippen ligt.
Waar is men eigenlijk niet in de grond aan het graven tegenwoordig? Wie een put graaft voor een ander? Valt er soms zelf in??? ![]() U denkt waarom start je daar een draadje voor op? Ik kan op huidig ogenblik niet buiten uit de garage wegens werken aan de straat. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2022 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wil je naar vorige eeuw? Ook oude rioleringen moeten wel eens aangepast worden met de jaren, best doet men alles in ene keer. Zo is men op de N73 bezig ergens tussen Peer en Bree (het laatste ontbrekende deel) , en tegelijkertijd komt er een breed fietspad in beide richtingen bij, alles in ene keer. Gaat door 3 gemeentes. Alle uitleg: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 24 februari 2022 om 18:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() zijn er verkiezingen op komst ?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. N73 is een gewestweg, dus sowieso Vlaamse overheid. Wanneer zijn er dan verkiezingen? 13 oktober 2024 pas?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 24 februari 2022 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is wel een goede zaak op bepaalde punten want ik keek in het voorbijlopen eens naar de grondwerken en daar had men al een héél deel oude tot op de draad verroeste gasleidingen vervangen, ook elektriciteit ... Alles zit hier onder de grond wat zoals u schreef best een goede zaak is bij bepaalde weersonstandigheden. Kijke eens naar Amerika waar alles nog aan palen hangt van elektriciteit ... ![]() Niet het leukste straatbeeld dacht ik dus mogen wij ons nog gelukkig prijzen dat het er hier anders aan toegaat. ![]() p.s. Ik zit op huidig ogenblik bij mijn ouders waar ik binnen mijn kunnen mantelzorg voor doe maar ik kan niet eens meer naar huis of naar één of andere winkel daar ik niet uit de garage kan door de werken. ![]() Je zou het voor minder op je zenuwen krijgen????? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2022 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |