![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4110027.stm
Samenvatting, FIFA vindt dat vrouwen en mannen apart moeten voetballen, het is dus niet mogelijk om een vrouw in een mannenteam te laten spelen. Spijtig, ik wilde me net inschrijven in een vrouwenclub, lijkt me gezellig, zo samen onder de douche. ![]() Maar vooral spijtig omdat sommige vrouwen echt wel beter voetballen dan sommige mannen, ze zullen misschien niet direkt in een 1e klasseploeg geraken, maar wel in lagere divisies. Of kunnen de mannen dat niet verkroppen en moeten de dames daarom apart gestoken worden? Korfbal en hockey zijn toch ook gemengde ploegsporten, als vrouwen echt minderwaardige sporters zouden zijn was dat al lang opgesplitst. VlaamseBelg: de mannelijke feminist. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tss, en dan maar zagen omdat sommige vrouwen eens een uurtje zonder mannen willen zwemmen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet om seksistisch te zijn, dat ben ik helemaal niet, maar vrouwen kunnen niet zo goed voetballen als mannen. Dat geven ze trouwens zelf toe. De trainster van de nationale ploeg zei me eens dat de beste vrouwelijke ploeg van belgië, op het niveau speelt van een goeie provinciale mannelijke ploeg.
Vrouwen laten mespelen met mannen, zou dus hetzelfde zijn als mij laten meespelen bij anderlecht: geen goed idee voor het niveau dus. De reden waarom korfbal gemengd is, is omdat het een sport is die gebaseerd is op techniek, niet op kracht. Hockey is trouwens niét gemengd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het had plezant kunnen worden vooral na de match tijdens het truitjeswisselen.
|
![]() |
![]() |