![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ...dus ook aan "Guderian" op de internetfora!
Nu de paarse junta -zeker de vreemdelinge Arena van de maffiapartij PS- bezig is aan wetsvoorstellen ter bestrijding van wat zij "racisme op het internet" noemt is de tijd gekomen om de "ondergrondse" verder te versterken en linksen, belgicisten, flikkers,... te pesten op de straat! :lol: Uiteraard blijven we hier actief onder de andere nick die niemand aan Guderian heeft kunnen linken. Aan een aantal anderen wens ik enkel nog de raad mee te geven op te passen met wat men schrijft, het is het linkse regime in de toekomst menens in de vervolging van radicale nationalisten op internet! Onze politieke strijd is niks met personen die omwille van futuliteiten op internet een veroordeling oplopen. De groet aan Volksstormer, Zwarte Spion, Radicaal, Eichmann, Jan Hyoens, De Garde, Abramis,... en aan moderator Maarten Malaise. We nemen afscheid met een gepast lied! [size=24]EUROPA - JEUGD - REVOLUTIE![/size] Laatst gewijzigd door Guderian : 17 juli 2004 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() We zullen je missen!
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor één keer moet ik je gelijk geven. Aan alles komt inderdaad een einde.
Dat jij het zo vlug opgeeft verbaasd me wel maarja, je bent dan ook wetsgetrouw van nature.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't let the door hit you on the way out...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neemt uwe rode/groene valk ook mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ni overdrijven hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Let op het afstapje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() volgens mij is hij een linkiewinkie geworden, en kiest hij daarom voor een andere nick. om niet openbaar te moeten toegeven dat hij fout was hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Alles heeft idd een einde, behalve een worstje, dat heetf er twee 8)
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je censuur goedpraat en toelaat, en meningen strafbaar stelt, dan gaan lui als Guddi ondergronds als een sluipend gif de boel verzieken. Censureren kan je enkel als machthebber, maar de macht kan verschuiven, en dan is het aan de vroegere gecensureerden om op hun beurt de tegenstrever te muilkorven. Dan snijdt het mes aan de andere kant, dan keert de boomerang terug...................
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Tja, je hebt er die wegvluchten van de meningen die ze verkondigen en je hebt er die bereid zijn deze meningen door dik en dun te blijven verdedigen.
Daarom, Guderian, vind ik jou een lafbek. Moest je zo overtuigd zijn van je eigen gelijk, dan zou je rustig blijven schrijven en als er troubles van kwamen, dan zou je jezelf kunnen verdedigen. Salut en hopelijk krijg je ooit meer ruggegraat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Guderian is in real life nog minder dan een half persoon.
Hier kwam hij dat compenseren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de grappigste bijdragen kwamen van onze Guddi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig voor het Forum dat Guderian het afbolt... ik heb het al gezegd.
Ik vind hem absoluut geen lafbek, eerder een intelligente kerel. Zijn beslissing vind ik begrijpelijk, gezien zijn argumentering. Je kan zijn wereldbeeld verfoeien, maar toch vond ik het bij wijlen meer dan interessant om zijn postings te lezen. Ik associeerde destijds extreem rechtsen met geweld, skinhead gedoe, no-brains etc. Ik vind echter dat Guderian zijn mening steeds zéér waardig, met inhoud, kernachtige documentatie en geduld verkondigde. Velen op het forum zouden een lesje op dat vlak van hem kunnen krijgen. Wie intellectueel eerlijk is kan niet anders dan dit toe te geven. Bepaalde van zijn postings vond ik zelfs inhoudelijk van hoogstaande kwaliteit. Ik voeg mij tevens bij de bedenking van Superstaaf hoger. Ikzelf zal het zo uitdrukken: door het "linkse fascisme" en het op hol geslagen PC gedoe dwing je mensen in de klandestiniteit. Is dat dan beter?
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |