![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() https://www.geopoliticalmonitor.com/...eat-all-along/
https://www.geopoliticalmonitor.com/...eat-all-along/ Citaat:
Citaat:
Putin droomde wel van een groot Russisch rijk, maar het ziet er meer en meer naar uit dat hij de "Lukashenko" van "Xi" aan het worden is. Rusland en China zijn altijd soort van "frenemies" geweest. Tot op heden claimt China nog steeds stukken Rusland tot hun grondgebied. Als de Russische schulden echter zo groot worden kan Rusland zelfs gedwongen worden om gebieden of grondstoffen af te staan aan China. Hoe je het ook draait of keert, China lijkt de grote overwinnaar van het conflict. China's invloed is vele male groter aan het worden wereldwijd. China was al veel langer bezig om Rusland te bypassen, door handelsroutes te maken naar Europa die Rusland passeren via Kazachstan, (Kaspische zee), Azerbeidzjan, Georgie naar de Zwarte Zee, en van daaruit onder andere naar Oekraine - Odessa. Het valt ook op dat Rusland niet de steun krijgt uit Kazachstan die ze gehoopt hadden. Als Rusland de oorlog "verliest" zijn er slechts 2 machtsblokken: Het westen en de Chinezen. Van de Russen is er dan geen sprake meer. Landen zoals Kazachstan, Mongolië, Kirgistan, Oezbekistan & Turkmenistan gaan dan waarschijnlijk onder Chinese invloed in plaats van Russische vallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact.
Xi schaakt een paar klassen hoger dan Poetin.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vladimir, Xi aan de telefoon voor u."
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja die geniepige chinezen haten blanken als de pest dus XI offert zijn Russische PION om een HOERIGE Chinese Dame ervoor terug te krijgen in Rusland op het schaakbord denk ik. China denkt eigenlijk in Tactische zetten van duizend jaar. Typisch chinees. GROOT China is er al, en ruim 30 jaar geleden al ontmoette ik kleine, mini piemelige chinezen die gilden tegen mij BIG ChINA, BIG CHINA. Chinese identiteit is toch ijzersterk en hun wilskracht is van zuiver, dubbel gehard en gewalst en nagegloeide STAAL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() alle blanken op dit forum moeten dit goed in hun grote witte oren knopen:
1) Blanken zijn meest gehate en vervloekte RAS van het materiele, verdoemde Kali Yuga tijdperk nu op aarde nu. Zo geloven wij vieskleurige Hindoe apen het ok. Hindoeisme is een extreem racistisch en discriminerend geloof van lagere mensapen uit Bharat Maata, India dus. 2) Hele wereld buiten europa en USA haat het blanke RAS als de pest. 3) China streeft naar totale uitroeiing van het hele lange, grootgeschapen blanke RAS en chinezen zitten met driedubbele minderwaardigheidscomplexen, en zij willen Nummer 1 worden nu op aarde, BIG CHINA is hun Fascistisch IDEAAL ok, 1,4 miljard Chinezen willen dit en zij gaan over de LIJKEN van alle lange, grootgeschapen blanken om dit te realiseren binnen pakweg 18,1888 jaar tijd, ja reken maar erop, in 2040 is China absoluut NUMMER 1 op deze planeet, en ZWART Hindoe AAPJES Natie India zal nummer 2 zijn. 4) De lange, vetgemeste blanken worden echt hondenvoer voor rijke chinese schoothondjes geloof ik nu. 5) Wij leven op een VERDOEMDE strafplaneet van Aliens uit Hogere Dimensies denk ik, die Aliens existeren in 9D dimensies of zelfs 64D Dimensies en hun lichamen bestaan uit pure fotonen, onsterfelijk zijn ze. Ze vliegen met de lichtsnelheid door het heelal en hebben alle macht in alle universa, kunnen door tijd en ruimte reizen. Wij zijn hun kapitalistische en creatieve FUN Cartoons, Poppetjes en fantasie produkten, net zoals Honda auto's gefabriceerd zijn in Japanse fabrieken. Wij bestaan in feite niet ok, dit bestaan is een tijdelijke ILLUSIE, Pure MAYA. differentiaal: D(leven)(t) / Dt = ( ( D(leven) (t2) - D(leven) (t1) ) / (t2-t1) ) Ja ik moet dit beter gaan bestuderen denk ik. Het verklaart de ILLUSIE van mijn eigen bestaan in feite. Laatst gewijzigd door dewanand : 1 mei 2022 om 02:37. Reden: aanvullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
want het protectionisme zal in Westerse landen flink toenemen. De ogen in Europa zij open gegaan niet alleen t.a.v. Rusland ook t.a.v China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Chinezen vinden dat de steun aan Rusland veel harder mag gaan.