![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt het aan mij of zijn game developers hun kaas kwijt?
Halo Infinite, op wat trekt dat? Begint dat spel wel waar de 5 eindigde? Is het de moeite verder te spelen? 1 tot en met 4 schitterend verhaal, opeenvolgend. Niet dat hoogstaand was, maar het verhaal maakte alles goed. Nu hebben we een overaanbod aan spellen waar geen enkel spel qua storyline nog op iets trekt. De spelletjes waren vroeger beter, misschien grafisch niet, maar qua storyline en online gaming was het veel beter.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partisans 1941, een spelletje op Steam voor een paar €.
Heb ik al zes maand plezier van. Als u dat niet bevalt is er altijd nog The Kingdom of Loathing. Een gratis browser game.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfde verhaal. Commandos was veel beter. Grafisch is die Partisans wel beter, maar komt niet close bij Commandos. Dan vond ik Shadow Tactics beter.
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Comandos, Shadow tactics, Dead something etc. maar dat bleken allemaal meer puzzelspelletjes, komen zelfs niet in de buurt van Partisans. Allemaal gekocht, allemaal één keer gespeeld en weggelegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Farcry 6 ziet er wel de moeite uit, maar nog 70 euro. Die Call of Duty Vanguard hetzelfde. Ik weiger dat te betalen om dan misschien teleurgesteld achter te blijven. Zijn wel andere genres. Zie eens op steam naar “Mars Colony builder”, daar wacht ik op. En Kerbal 2 ook. Dat zijn spellekes naar mijn dada. Kerbal is insanse goed.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stratego en Monopoly zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds de ultieme game: schaken.
Geen verhaal, geen spetterende grafics, maar jaren plezier van.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halo begint dus wel waar de laatste eindigde
![]() Maar kvind hem toch nog niet zo grijpend... kon beter.
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je vandaag een "quest" begint die start met "find" dan krijg je een icoon op je kaart + een kompas die het doel rechtstreeks aanwijst. Te veel klachten van hersendode "woke" gamers denk ik.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Schaken is wel degelijk een eeuwenoude basis voor veel concepten in videogames. Je zou ervan verschieten hoeveel videogames wel iets van schaken meehebben op een manier. Advance Wars, Heroes of Might And Magic, zelfs actiespellen als Overwatch
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je even de 'Store' doorloopt op Games zijn er daar wel leuke bij, zelfs in combinatie met de XBOX.
Meestal zijn de prijzen ook best 'leuk' voor sommige games. Sommige van de nieuwere games vragen wel een uit de kluiten gewassen PC. Er zijn ook games bij zoals MS Flight Sim die sommige mensen zelfs totaal niet geïnstalleerd krijgen. Ik had er volgende game eens opgezet en die is grafisch heel mooi. De verhaallijn valt best mee. Begon ik op de lange duur nu echt verliefd te worden op Alex Chen? ![]() Had LARA afgedaan?? (staat er ook nog op: Rise of the Tomb Raider - prachtige game) Life is Strange: True Colors ![]() Schaken dan maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2022 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp deze draad niet goed. Het game-aanbod is zo overweldigend groot dat er voor elke smaak wel voldoende spellen te vinden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 1 was goed, den 2 episch maar dan ging het bergaf, met de 4 weer goed en nu toch weer wat minder. Wat ook opvallend is, hoe meer micropayments een gamer in een online spel investeert, hoe beter die k\d ratio. En dat valt mij niet alleen op, dus mijn noob zijn is geen tegenargument. Of de Gran Turismo’s? Misschien is dat het probleem? Teveel te snel op elkaar.
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Koop u een Quest 2 of andere VR headset en dat in combinatie met een goede PC (RTX 30xx) en dan Half Life Alyx.
A M A Z I N G !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ist wachten op Kerbal 2 en Mars colony builder, en vikings city builder. Age of Empires IV uitgespeeld. VR is verkocht btw, na Alyx wast vet er wel af. Resident Evil VII was VR ook een van de betere, doodverschieten soms.
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn ook nog de vele mods voor Alyx en blijven er bijkomen. Walking Dead Saint & Sinners, Lone Echo en Lone Echo II zijn ook zo'n pareltjes. Verder ben ik oude spellen aan het afgaan zoals skyrim VR (met modding) en elite dangerous (horizon). Krijg er echt geen genoeg van en kijk nu uit naar Hubris. Battery pack - airlink - en hop weg uit deze wereld waarvan 80% idioten zijn .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lone Echo was mooi. Maar het werd allemaal wat eentonig en bij de flightsims, waarvoor ik hem kocht, werd ik motion sick. Elite Dangerous was ook een teleurstelling, maar werd wel niet motion sick. Die mannen online spelen nu Elden Ring en nog altijd world of tanks. Ik speel die zaken niet. Maar we wachten wel vol spanning op Kerbal 2. Door corona massaal vertraagd grrrr
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uncharted The Lost Legacy is net zoals de andere Uncharted games uitstekend. Maar nu zit ik in een shooter deel.
![]()
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het aanbod is toch enorm zoals Kiko al schreef. Het is zoeken tot ge uw ding vindt. En ja, soms schaft ge iets aan dat tegenvalt. Next!
Momenteel speel ik Mount & Blade: Bannerlord, 7 Days to Die, World of Warships en dit zijn wel blijvers voor mij. Af en toe duik ik nog eens in Red Dead Redemption 2, Medieval Dynasty of Subsistence voor wat afwisseling. En heel af en toe grijp ik nog eens uit nostalgie naar Total War Rome 2(de mod Medieval 1100 AD). Dit jaar komt normaal gezien ook Sniper Elite 5 uit, een geweldige reeks, waar ik naar uitkijk.