![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet is het minst omwille van zijn hoogtechnologische en performante leger.
Helaas hebben ze geen blusvliegtuigen, de losers. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkije mag wat mij betreft integraal de fik in gaan.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever niet, dan hebben we rest ook nog aan de deur kloppen in Europa.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al goed dat de EU ze nog niet ingelijfd heeft (en dat hoeft ook niet) anders had er wel een rekening doorgeschoven geweest. ![]() p.s. Aangestoken die brand(en)?????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 augustus 2021 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut tut, de grenzen toe, ook tijdens het affikken van gans Turkije
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 augustus 2021 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen blustoestellen maar wel privé-jets die onder de Turkse vlag vliegen volgepropt met drugs?¿
1,3 ton cocaïne ontdekt op privéjet met België als bestemming: beelden toen hoe koffer vol wit poeder geopend wordt In welk rijtje plaatsen wij dat?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2021 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hun dictatoriale regimes leven nog in de 19e eeuw . Turkije moet vertrekken uitte NAVO en het Westen zal een nieuwe geopolitiek moeten gaan voeren om haar economie ,welvaart en veiligheid in de wereld te beschermen. Laat Erdogan maar gaan bedelen bij Poetin of zijn Arabische buren. Laatst gewijzigd door cato : 7 augustus 2021 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit artikel uit Bloomberg geeft in detail aan waarom Turkije nu in de stront zit : de religioten van AKP hebben hun bestaande organisatie die de vloot blusvliegtuigen beheert bewust kapot gemaakt omdat die een seculier verleden heeft...
Citaat:
Ik moet tegelijk huilen en lachen, bij het lezen van zulke stommiteiten van die keizer-koster van de Bosporus. Hij slaagt er zelfs in om de aangeboden hulp van de grieken hooghartig af te slagen en de schuld voor de blusproblemen te schuiven op de lokale burgemeesters... gat-achterlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer Erdogan een Poetinnetje gaat doen nadat hij er in geslaagd is zo goed als alle christenen en andere etno-religieuze minderheden in de wijde regio uit te moorden, en welk land hij gaat aanvallen nu hij ziet dat het westen niet militair terug slaat.