![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://m.gva.be/cnt/dmf20220401_96923023
![]() We worden gewoon overrompeld. Het is ook te merken in het straatbeeld. Precies little Russia aan het worden hier. #Bye Aboriginals~ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen wordt bijna alles duurder & wordt er zelfs gerantsoeneerd.
#BahBahBah #JustGoBackToWhereYouMoreBelong i.e Poland or sth......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nabilla Aid Daoud N-VA
N-VA in de tijdelijke peilingen eerst. ![]() Zoals ik al eerder schreef: Antwerpen is serieus naar de kloten. Vluchtelingenhulp in de wachtrij. Ach, waarom zou ik er mij druk over maken, héél de familie is daar al weg uit Antwerpen. Begrijpt u mij niet verkeerd, de Oekraiense vluchtelingen dienen hulp te krijgen maar kunnen 'wij' die aantallen wel aan? Naast al diegenen die ons land komen overspoelen onder het mom van vluchteling te zijn en géén Oekraïners zijn de denk ik dat er serieus plaatsgebrek zal zijn. Of moet men er uiteindelijk eens wat gaan uitzetten die niet echt als zijnde echte vluchteling in aanmerking komen en eigenlijk maar 'hoorn des overvloedszoekers' zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 april 2022 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al bezig dat inruilen van minder-gewensten......:
https://m.youtube.com/watch?v=iqQzKU13KU8 ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een gerucht dat sinds enige tijd algemeen ingang heeft gevonden bij de Oekraïners; je moet naar het land van de idiote Belgen gaan, want daar win je de Lotto bij aankomst en smijten ze met geld naar je hoofd. Je krijgt er meer dan € 1400 om niets te doen, wat gelijk staat met het vijfvoudige van hetgeen een gemiddelde Oekraïner krijgt wanneer hij werkt.
Dus ja, ze komen nu allemaal naar het land van melk en honing en zullen blijven komen, meer en meer. Wir haben es nich gewusst.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 3 april 2022 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou me inderdaad verwonderen dat die mensen ooit nog retour gaan willen ? Geef ze eens ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen ergens het vijfvoudige kan krijgen dan wat ik in eigen land krijg om fulltime te werken en daarenboven nog een groot aantal voordelen krijg, ben ik ook weg.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 april 2022 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan je dan ook de vraag stellen waarom ze in vredestijd niet massaal naar hier kwamen, om bijvoorbeeld te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er niet zo van overtuigd dat die vluchtelingen de bedoeling hebben om hier te blijven, tenminste als de toestand in Oekraïne betert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je alles kan krijgen is werken uit den boze.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval, best onder de radar blijven Bem
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Leer misschien eens de geschiedenis in combinatie met gewoon wat logisch nadenken.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat er bij zullen zijn die Poetin bedanken om hen de weg naar hier te wijzen.
Ginder hadden ze zo goed als niks, hier hebben ze ook niks maar... Hier is er vrijheid en krijgen ze veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's al een hele tijd bezig. Zo sinds 1973, toen de gezinshereniging politiek geregeld werd.
En natuurlijk, sinds de massa-media het mogelijk maakt reclame te maken voor het stinkendrijke, en gulgevende Europa te promoten. Legaal, illegaal, maakt niet uit, de gebraden kiekens vliegen in de monden van hen die eisen. En dat ambtenaren nu de toevloed niet meer aankunnen, ook niet onbegrijpelijk, hebben ze eerst Arabisch moeten bijleren om de nieuwe instromers te begrijpen, moeten ze nu omschakelen naar Oekraïns. En dat lijkt teveel op werken, en dan nog niet eens voor hun troetelpubliek. Citaat:
Citaat:
En hier zie ik meer hoofddoeken in't straatbeeld dan in Marakesh. Citaat:
Maar niet getreurd, u hebt nog een paar jaar dat u het zou kunnen. Nu alleen een goeie partner daarvoor vinden. En nog positief ook, uw genen en die van een aboriginal mengen prima en geven een sterker, slimmer nageslacht (over het algemeen).
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 april 2022 om 09:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu EISEN de illegalen zonder verblijfsrecht nog eens papieren. Je moet maar lef hebben. De meesten onder hun zijn Marokkanen en Tunesiërs. Blijkbaar zijn die vakantieparadijzen ook al gevaarlijke landen https://www.hln.be/brussel/mensen-zo...eden~a04b1388/ “We blijven dossiers van mensen in onwettig verblijf op individuele basis behandelen zoals het hoort. De actievoerders zonder papieren komen voor meer dan 90 procent uit Marokko, Tunesië of Algerije Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 april 2022 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |