Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2003, 16:18   #1
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik ben géén lid van het Vlaams Blok. Ik stem voor het Blok en wel daarom:
1) Ik deel hun standpunten betreffende de criminaliteit. *1
2) Hun verzet tegen het vreemdelingenstemrecht. *2
3) Hun inzicht in het, voor het westen dreigende Islam gevaar. *3
4) Het grenzeloze geknoei van de regenboog coalitie. *4
5) Het "de-strot-uitkomende" politiek correct zijn. *5

*1 Alle partijen zijn tegen criminelen, alleen ze doen er niet aan wat ze beloven tijdens de voor-verkiezing periode.
*2 Ook verschillende “Blauwen” zijn anti-vreemdelingenstemrecht, maar alleen omdat ze “moeten” van hun achterban.
*3 Willy Claes en Mark Eyskens (ook verborgen Blokkers?) hebben al tegen dit gevaar gewaarschuwd, maar werden teruggefloten door hun andere partij protagonisten.
*4 Dat zal wel zijn omdat ik als “mestkever” geen inzicht heb waarschijnlijk!
*5 Dat begingt hoe langer hoe meer op mensen van alle partijen hun “sijskens” te werken, dacht ik?

Allee, linkse rakkertjes, barst maar los !!!
Oud 2 april 2003, 16:30   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
*1 Alle partijen zijn tegen criminelen, alleen ze doen er niet aan wat ze beloven tijdens de voor-verkiezing periode.
En het Vlaamsblok acht gij capabel om op humane manier, ingewikkelde problemen met een vingerknip op te lossen?
Even heropfrissen dat het Vlaamsblok een splinterpartijtje is van de toenmalige VU die ook door veel Vlaamsnationalisten vertrouwd werd. Ze gingen komaf maken met geven en toegeven. De rest van die historie kent ge wel zeker?
Hoe het mogelijk is dat mensen naïef blijven..........

Citaat:
*2 Ook verschillende “Blauwen” zijn anti-vreemdelingenstemrecht, maar alleen omdat ze “moeten” van hun achterban.
Dat mag gezegd worden dat er in elke partij latente racisten hun haven vinden.
Ik zie daarin nog geen reden om een apert racistische partij, die er voor te vinden is om mensen op basis van herkomst gelijke kansen te ontzeggen méér krediet te geven.

Citaat:
*3 Willy Claes en Mark Eyskens (ook verborgen Blokkers?) hebben al tegen dit gevaar gewaarschuwd, maar werden teruggefloten door hun andere partij protagonisten.
Heel komisch om als Vlaamsblokker het gezag van een frauderende sos en een femelende tsjeef in de weegschaal te gooien.

Citaat:
*4 Dat zal wel zijn omdat ik als “mestkever” geen inzicht heb waarschijnlijk!
Cfr. opmerking onder *1

Citaat:
*5 Dat begingt hoe langer hoe meer op mensen van alle partijen hun “sijskens” te werken, dacht ik?
Om politiek incorrect uit de hoek te komen heb ik de paraplu van geen enkele partij nodig.

Citaat:
Allee, linkse rakkertjes, barst maar los !!!
Toemme, ydde, mocht ik nu wel antwoorden?
Oud 2 april 2003, 17:01   #3
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Superstaaf®:
... En het Vlaamsblok acht gij capabel om op humane manier, ingewikkelde problemen met een vingerknip op te lossen?
ydde:
Nee, maar ik vrees dat misdaad alléén door extreme tegenmaatregelen kan beperkt worden!
Superstaaf:
... een apert racistische partij, die er voor te vinden is om mensen op basis van herkomst gelijke kansen te ontzeggen méér krediet te geven.
ydde:
Wat heeft vreemdelingenstemrecht (want daar gaat het over) met gelijke kansen te maken? Als een allochtoon de Belgische nationaliteit aanneemt is er toch géén probleem? Maar als een allochtoon verkiest om zijn nationaliteit te behouden, waarom moet hij dan persé hier zijn stem uitbrengen?
Superstaaf:
Om politiek incorrect uit de hoek te komen heb ik de paraplu van geen enkele partij nodig.
ydde:
Ikke wel joenge, ikke wel!
Superstaaf:
ydde:
Ge zout beter wat op Uw woorden letten, met dat gevloek altijd, gij wordt persies een Piano!!!
Oud 2 april 2003, 17:10   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Superstaaf®:
... En het Vlaamsblok acht gij capabel om op humane manier, ingewikkelde problemen met een vingerknip op te lossen?
ydde:
Nee, maar ik vrees dat misdaad alléén door extreme tegenmaatregelen kan beperkt worden!
Dat kan ik van u niet geloven.

Citaat:
Superstaaf:
... een apert racistische partij, die er voor te vinden is om mensen op basis van herkomst gelijke kansen te ontzeggen méér krediet te geven.
ydde:
Wat heeft vreemdelingenstemrecht (want daar gaat het over) met gelijke kansen te maken? Als een allochtoon de Belgische nationaliteit aanneemt is er toch géén probleem? Maar als een allochtoon verkiest om zijn nationaliteit te behouden, waarom moet hij dan persé hier zijn stem uitbrengen?
Daar zit een grond van waarheid in.
Wie stemrecht wil, en zich wil moeien met 's lands bestuur, die moet ondubbelzinnig ervoor gaan om Belg te worden.
Anderzijds moeten wij ervoor zorgen dat die procedures op vlotte wijze hun beslag vinden.
Citaat:
Superstaaf:
ydde:
Ikke wel joenge, ikke wel!
Schaar u onder de roze paraplu van mijn éénmanspartij, en je bent afgeschermd tegen elke repressaille omwille van de grootste politieke incorrecties.
Hoewel...... heb ik dan nog wel een eenmanspartij

Citaat:
Superstaaf:
ydde:
Ge zout beter wat op Uw woorden letten, met dat gevloek altijd, gij wordt persies een Piano!!!
Oud 2 april 2003, 17:29   #5
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Even heropfrissen dat het Vlaamsblok een splinterpartijtje is van de toenmalige VU die ook door veel Vlaamsnationalisten vertrouwd werd. Ze gingen komaf maken met geven en toegeven. De rest van die historie kent ge wel zeker?
Welke rest? Spreekt u nu over het Vlaams Blok of de VU?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 17:32   #6
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie daarin nog geen reden om een apert racistische partij, die er voor te vinden is om mensen op basis van herkomst gelijke kansen te ontzeggen méér krediet te geven.
Reeds eerder heb ik u al twee maal erop gewezen dat dit niet correct is, maar u blijft het maar herhalen. Het Vlaams Blok beoordeelt de mensen niet op basis van hun herkomst, daar het hier niet gaat om een waardeoordeel over mensen maar wel over een houding tegenover de inwijking en instroom naar het Westen alsook het daaraan verbonden integratieprobleem.
Oud 2 april 2003, 17:36   #7
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Welke rest? Spreekt u nu over het Vlaams Blok of de VU?
Het vervolg van de "Gedaan-met-geven-en-toegeven-historie"
Met als hoofdactor uit het Vlaamsnationalistische kamp de VU uiteraard.
Oud 2 april 2003, 17:38   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Blok beoordeelt de mensen niet op basis van hun herkomst, daar het hier niet gaat om een waardeoordeel over mensen maar wel over een houding tegenover de inwijking en instroom naar het Westen alsook het daaraan verbonden integratieprobleem.
Inwijking en instroom is een activiteit grotendeels bedreven door mensen van andere herkomst.
Om je hier uit te draaien zal je een straffer sofisme nodig hebben.
Oud 2 april 2003, 17:39   #9
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het vervolg van de "Gedaan-met-geven-en-toegeven-historie"
Met als hoofdactor uit het Vlaamsnationalistische kamp de VU uiteraard.
Ook dit heb ik eerder al de revue laten passeren. Niet de VU lanceerde de slogan "gedaan met geven en toegeven", maar wel het prille Vlaams Blok.
Oud 2 april 2003, 17:40   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook dit heb ik eerder al de revue laten passeren. Niet de VU lanceerde de slogan "gedaan met geven en toegeven", maar wel het prille Vlaams Blok.
Met de kop van Hugo Schiltz levensgroot boven die slogan?
Ik heb ze "live" gezien, waarde Jan.
U toch ook?
Oud 2 april 2003, 17:44   #11
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inwijking en instroom is een activiteit grotendeels bedreven door mensen van andere herkomst.
Ik zie het logische in uw redenering niet. Ben ik tegen Arabieren wanneer ik vind dat er een integratieprobleem is met de Marokkanen in ons land en de nog steeds bestaande instroom (die trouwens niet beantwoord aan een concrete vraag vanuit de maatschappij of bedrijfswereld)? Absoluut niet. Als iemand die heel goed vertrouwd is met de Arabische wereld en in meerdere opzichten een groter respect heb voor hun waarden dan de huidige westerse opvattingen over een aantal zaken, oordeel ik niet negatief over deze mensen zelf. Wil men trouwens die mensen werkelijk helpen dan gaat men investeren in hun land van herkomst. Men lost immers de problemen niet op door een bevolkingsbeweging in stand te houden die uiteindelijk een groot aantal maatschappelijke problemen met zich mee brengt in het gastland en het land van herkomst op de een of andere manier leegzuigt.
Oud 2 april 2003, 17:44   #12
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U toch ook?
Neen, maar ik heb wel de zwart-gele affiches van het toenmalige kleine Vlaams Blok gezien waarop die slogan stond.
Oud 2 april 2003, 17:47   #13
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Superstaaf®:
[/quote]
ydde:
Mis, moet verdoeme zijn: !
Oud 2 april 2003, 18:40   #14
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In den beginne was ik kind, en het kind werd kinderlijk, en het kinderlijke kind werd kinds...
Last van Alzheimer, Ydde ?

Dutch
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 18:51   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Eigenlijk feitelijk stem ik >Vlaams Blok omdat die jongens en meisjes hun lange vingers nog niet zo diep in onze zakken heb weten zitten.Van alle andere partijen is dat wel gekend.

Voor onze linkse rakkertjes, ik wil nu geen tegenwerpingen horen van een Mechels partijtje natrappen met mislukte foefelzaakjes.
De andere partijen hebben hun vingertjes al lang gebrand aan grootschalige zakkenvullerij.
Oud 2 april 2003, 19:03   #16
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ydde:
In den beginne was ik kind, en het kind werd kinderlijk, en het kinderlijke kind werd kinds...
Dutch:
Last van Alzheimer, Ydde ?
ydde:
Één héél bekend boekske begingt met: In den beginne was ...
en als HIJ dat mag schrijven, waarom ikke dan niet?

Bij de weg: Ik heb hier, en dat als enige op het forum, denk ik, al naar mijn geslachtsdelen gekregen wegens :
1) Mijn eerste avatar
2) Mijn volgende avatar
en nu voor mijn onderschrift; wat is dat mê êlle allemaal dé? yddecisten!
Oud 2 april 2003, 19:36   #17
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik zie het logische in uw redenering niet. Ben ik tegen Arabieren wanneer ik vind dat er een integratieprobleem is met de Marokkanen in ons land en de nog steeds bestaande instroom (die trouwens niet beantwoord aan een concrete vraag vanuit de maatschappij of bedrijfswereld)? Absoluut niet. Als iemand die heel goed vertrouwd is met de Arabische wereld en in meerdere opzichten een groter respect heb voor hun waarden dan de huidige westerse opvattingen over een aantal zaken, oordeel ik niet negatief over deze mensen zelf. Wil men trouwens die mensen werkelijk helpen dan gaat men investeren in hun land van herkomst. Men lost immers de problemen niet op door een bevolkingsbeweging in stand te houden die uiteindelijk een groot aantal maatschappelijke problemen met zich mee brengt in het gastland en het land van herkomst op de een of andere manier leegzuigt.
Ik zie anders wel de onderstroom in van uw redenering.
Ze doet me denken aan wat soms lachend tegen Duitse toeristen gezegd wordt:"Jullie zijn welkom, maar niet meer met zoveel tegelijk, en niet zolang blijven als de laatste keer."
Oud 2 april 2003, 19:49   #18
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Superstaaf®:
Ze doet me denken aan wat soms lachend tegen Duitse toeristen gezegd wordt:"Jullie zijn welkom, maar niet meer met zoveel tegelijk, en niet zolang blijven als de laatste keer.
ydde:
Dat vette hé Supper, dat vind ik nu juist zie; Is België nog niet vol? Moet België nu per sé het verdriet van de wereld zijn?
Oud 2 april 2003, 19:51   #19
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Superstaaf®:
Ze doet me denken aan wat soms lachend tegen Duitse toeristen gezegd wordt:"Jullie zijn welkom, maar niet meer met zoveel tegelijk, en niet zolang blijven als de laatste keer.
ydde:
Dat vette hé Supper, dat vind ik nu juist zie; Is België nog niet vol? Moet België nu per sé het verdriet van de wereld zijn?
Eens we vol genoeg zijn, zal de immigratiestroom vanzelf een eind nemen.
Gelukkig luisteren we niet meer naar de paus, anders creëerden we er zelf ook nog een paar dozijn overbevolkten bij.
Oud 2 april 2003, 20:08   #20
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Superstaaf®:
Gelukkig luisteren we niet meer naar de paus, anders creëerden we er zelf ook nog een paar dozijn overbevolkten bij.
ydde:
Als w'et doen zoals de paus (of zoals ééné keer per jaar in Olchst ) dan "overbevolken we toch niet?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be