![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben géén lid van het Vlaams Blok. Ik stem voor het Blok en wel daarom:
1) Ik deel hun standpunten betreffende de criminaliteit. *1 2) Hun verzet tegen het vreemdelingenstemrecht. *2 3) Hun inzicht in het, voor het westen dreigende Islam gevaar. *3 4) Het grenzeloze geknoei van de regenboog coalitie. *4 5) Het "de-strot-uitkomende" politiek correct zijn. *5 *1 Alle partijen zijn tegen criminelen, alleen ze doen er niet aan wat ze beloven tijdens de voor-verkiezing periode. *2 Ook verschillende “Blauwen” zijn anti-vreemdelingenstemrecht, maar alleen omdat ze “moeten” van hun achterban. ![]() *3 Willy Claes en Mark Eyskens (ook verborgen Blokkers?) hebben al tegen dit gevaar gewaarschuwd, maar werden teruggefloten door hun andere partij protagonisten. *4 Dat zal wel zijn omdat ik als “mestkever” geen inzicht heb waarschijnlijk! *5 Dat begingt hoe langer hoe meer op mensen van alle partijen hun “sijskens” te werken, dacht ik? Allee, linkse rakkertjes, barst maar los !!!
![]() |
#2 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even heropfrissen dat het Vlaamsblok een splinterpartijtje is van de toenmalige VU die ook door veel Vlaamsnationalisten vertrouwd werd. Ze gingen komaf maken met geven en toegeven. De rest van die historie kent ge wel zeker? Hoe het mogelijk is dat mensen naïef blijven.......... ![]() Citaat:
Ik zie daarin nog geen reden om een apert racistische partij, die er voor te vinden is om mensen op basis van herkomst gelijke kansen te ontzeggen méér krediet te geven. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Superstaaf®:
... En het Vlaamsblok acht gij capabel om op humane manier, ingewikkelde problemen met een vingerknip op te lossen? ydde: Nee, maar ik vrees dat misdaad alléén door extreme tegenmaatregelen kan beperkt worden! Superstaaf: ... een apert racistische partij, die er voor te vinden is om mensen op basis van herkomst gelijke kansen te ontzeggen méér krediet te geven. ydde: Wat heeft vreemdelingenstemrecht (want daar gaat het over) met gelijke kansen te maken? Als een allochtoon de Belgische nationaliteit aanneemt is er toch géén probleem? Maar als een allochtoon verkiest om zijn nationaliteit te behouden, waarom moet hij dan persé hier zijn stem uitbrengen? Superstaaf: Om politiek incorrect uit de hoek te komen heb ik de paraplu van geen enkele partij nodig. ![]() ydde: Ikke wel joenge, ikke wel! Superstaaf: Toemme, ydde, mocht ik nu wel antwoorden? ![]() ydde: Ge zout beter wat op Uw woorden letten, met dat gevloek altijd, gij wordt persies een Piano!!!
![]() |
#4 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wie stemrecht wil, en zich wil moeien met 's lands bestuur, die moet ondubbelzinnig ervoor gaan om Belg te worden. Anderzijds moeten wij ervoor zorgen dat die procedures op vlotte wijze hun beslag vinden. Citaat:
Hoewel...... heb ik dan nog wel een eenmanspartij ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met als hoofdactor uit het Vlaamsnationalistische kamp de VU uiteraard. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om je hier uit te draaien zal je een straffer sofisme nodig hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze "live" gezien, waarde Jan. U toch ook? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Superstaaf®:
![]() ydde: Mis, moet verdoeme zijn: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk feitelijk stem ik >Vlaams Blok omdat die jongens en meisjes hun lange vingers nog niet zo diep in onze zakken heb weten zitten.Van alle andere partijen is dat wel gekend.
Voor onze linkse rakkertjes, ik wil nu geen tegenwerpingen horen van een Mechels partijtje natrappen met mislukte foefelzaakjes. De andere partijen hebben hun vingertjes al lang gebrand aan grootschalige zakkenvullerij.
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ydde:
In den beginne was ik kind, en het kind werd kinderlijk, en het kinderlijke kind werd kinds... Dutch: Last van Alzheimer, Ydde ? ydde: Één héél bekend boekske begingt met: In den beginne was ... en als HIJ dat mag schrijven, waarom ikke dan niet? Bij de weg: Ik heb hier, en dat als enige op het forum, denk ik, al naar mijn geslachtsdelen gekregen wegens : 1) Mijn eerste avatar 2) Mijn volgende avatar en nu voor mijn onderschrift; wat is dat mê êlle allemaal dé? yddecisten!
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doet me denken aan wat soms lachend tegen Duitse toeristen gezegd wordt:"Jullie zijn welkom, maar niet meer met zoveel tegelijk, en niet zolang blijven als de laatste keer."
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Superstaaf®:
Ze doet me denken aan wat soms lachend tegen Duitse toeristen gezegd wordt:"Jullie zijn welkom, maar niet meer met zoveel tegelijk, en niet zolang blijven als de laatste keer. ydde: Dat vette hé Supper, dat vind ik nu juist zie; Is België nog niet vol? Moet België nu per sé het verdriet van de wereld zijn?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig luisteren we niet meer naar de paus, anders creëerden we er zelf ook nog een paar dozijn overbevolkten bij. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Superstaaf®:
Gelukkig luisteren we niet meer naar de paus, anders creëerden we er zelf ook nog een paar dozijn overbevolkten bij. ![]() ydde: Als w'et doen zoals de paus (of zoals ééné keer per jaar in Olchst ![]() ![]() ![]() ![]()