![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Poetin heeft volgens het Kremlin maar één appartementje en drie auto’s.
Drie auto’s, een mobilhome en een appartement van 77 vierkante meter: dat zijn de persoonlijke bezittingen van Vladimir Poetin. Althans, dat beweert het Kremlin. Het officiële communiqué leidde meteen tot kritiek en spot. Het echte vermogen van Poetin wordt door sommigen op 183 miljard euro geschat, hij zou 20 huizen hebben en 700 auto’s. kan dat wel, 183 miljard euro, of zouden ze roebel bedoelen? En, dan nog, zelfs als het 183 miljoen euro zou zijn dan kan dat nog niet door de beugel. Een duidelijk voorbeeld van hoe dictators hun volk uitbuiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin wordt bedolven onder financiële sancties, maar hoe rijk is de Russische president?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2022 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel, men stuurt hem eerstdaags naar de eeuwige jachtvelden, wat heeft hij dan nog aan zijn fortuin?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2022 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom afgunstig zijn over iemands bezit ? |
|
![]() |
![]() |