![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lijken ontelbaar te worden al die vrouwen die zich onheus behandeld voelen. Al die vrouwen die slachtoffer werden van ongepast gedrag.
![]() Zelfs zeggen dat ze te dik zijn voor een rol en ze dienen klacht in. Als iedereen aan wie ze al eens hebben gezegd je bent wat te klein of te mager of niet echt knap genoeg klacht gaat indienen zijn we nog niet thuis. Mocht ik mij ooit aanbieden voor een rol van James Bond of Batman denk ik dat ik ook wel zal te horen krijgen dat mijn lijf daar niet echt voor past ![]() Ik kan begrijpen dat advocaat Sven Mary liever geen vrouwen meer aanneemt in zijn praktijk. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220411_91575361 https://www.demorgen.be/tv-cultuur/h...drag~b7d7ef44/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2022 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zowel man als vrouw gaven openhandig hun rol af omdat de tv en the narrative een andere realiteit begonnen afbeelden. The Jezebel spirit.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klink ik nu als Dr Hoeyberghs tijdens zijn seksistische lezing? het Internet staat afgeladen vol met vrouwen die er echt niet wakker van liggen om op die manier geld te verdienen of aan een job/rol met te geraken. Natuurlijk moeten mannen zich kunnen inhouden want anders krijg je gelijk de titel aangemeten dat u zondigde aan grensoverschrijdend gedrag. Laat ik het daarbij houden op: "het vlees is zwak??" Meten vrouwen zich nogal graag de slachtofferrol aan??? Toch even ter info: Ik ben met niemand samen en ik wil er ook niet meer aan beginnen om nog een vrouw 'in huis' te halen daar ik zo al problemen genoeg heb met de mantelzorg voor mijn ouders. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2022 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Alle vrouwen zijn slachtoffers" klinkt wel iets te veralgemenend.
Over Marlène de Wouters las ik gisteren dit artikel op VRT NWS. Ik stelde en stel mij de vraag waarom er zolang wordt gewacht om dit te verkondigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik lees hoe vrouwen hier door sommigen worden beschreven is er nog heel veel werk aan de winkel :
https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=22165 https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=22176 https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=22160
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat ze tegenwoordig een formulier invullen als ze gewenste sexuele intimiteiten willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die degoutante berichten waren mij nog niet opgevallen. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 april 2022 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk. Waarom zou je dat ook zo nodig moeten doen ? Ik heb dat nooit gewild en ben daar nog steeds heel gelukkig mee. Vrijheid en blijheid. Geen emoties rond je kop geen gezeur noch gezeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Probleem is dat veel mensen niet alleen kunnen zijn, dan beginnen ze te wenen. En natuurlijk dat het volgens de maatschappelijke etiquette als volgt hoort te zijn: 1/ Huisje. 2/ Trouwen. 3/ 2 kindjes maken ( of 3 naargelang de mode). 4/ Een BMW en een Mercedes op de oprit.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aah....
Zoiets als een vent met een blaffer tegen zijn kop. "Ga het doen, hé " Al trillend en dreigend. En dan wordt er weer wat gelachen. Volgende keer neem ik een paar mensen mee... Gekkies... Zero respect voor mijn bluf'ke.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest ook niet trouwens. Een mens is niet gemaakt om alleen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn is een gevoel. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2022 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Larie en apekool natuurlijk want uiteindelijk is de enige plek waar iedereen komt in het leven het kerkhof ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afin hopelijk komt een goede vriend van mij (was kaal op zijn 30) en die we al jaren 'de klets' noemen niet op het idee om klacht in te dienen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2022 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vage beschuldigingen uiten, en we zijn vertrokken met het wekelijks vrouwenbash-draadje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |