![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Voor alles, werkelijk alles betalen wij, de burger de hoogste prijs ter wereld.
Wij worden steeds weer met zen allen uitgeperst als een citroen. Wat alleen maar kan omdat decennia lang de regeringen dit maffia spel meespelen. Dat alleen maar kan omdat OP en groot deel dat zetelt in het federale parlement door mensen die leven op Vlaamse bodem er NIET VOOR OF TEGEN deze vorm van met geld smijtende dictators met hun eigen stoot troepen of zijn het maffia leden gekozen kan worden. Waardoor zij al decennia lang dictatoriaal zetelen in het Federale parlement en zij het daarom onnodig vinden om de burger te beschermen tegen maffia praktijken, in tegendeel zelfs. De regeringen van dit land doen al decennia totaal niets voor de burgers. De lobby groepen bepalen hier wat wij, de burger gaan betalen en de politiek keurt het steeds weer goed. Waardoor alles maar dan ook alles in dit land het duurste is in vergelijking met buitenlandse vergelijkbare situaties. Hoogste belastingen, hoogste internet kosten, hoogste gas kosten, hoogste elektriciteit kosten...... Nu weer aangetoond: De prijs van elektriciteit is voor Belgische gezinnen vrijwel verdubbeld tegenover een jaar eerder. Nergens elders in de EU is sprake van zo’n forse prijsstijging. Brussel komt uit op een prijsstijging met 99 procent, dus vrijwel een verdubbeling, terwijl dat bijvoorbeeld in Berlijn maar 20 procent en in Parijs maar 13 procent is. De gemiddelde prijsstijging in de EU was 30 procent. Dat betekent dat de Belgische stroomprijzen drie keer sneller stegen dan het gemiddelde. Ook qua absoluut niveau, circa 43 eurocent per kilowattuur is Brussel (België) de koploper In Amsterdam bijvoorbeeld is dat zowat de helft lager. Zie en lees: https://businessam.be/nergens-in-eur...als-in-belgie/ Verhofstadt verkocht onze strategische kerncentrales aan de Fransen met goedkeuring van PS .... geen wonder dat Vivaldi de handen wast in onschuld..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 april 2022 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je, als de grote hobby van de oude machtspartijen erin bestaat om geld in bodemloze putten te smijten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie staat op plaats 18 in 2021; Nederland op plaats 8 in 2021. De lijst gaat over 90 landen. De laatste is al enkele jaren Somalië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar serieus: de op rest maar 1 optie, verhuizen naar een beter land. En vermits er volgens hem niks slechter is dan België heeft hij voldoende opties.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoogste belastingen, hoogste internet kosten, hoogste gas kosten, hoogste elektriciteit kosten...... Dus omdat wij steeds weer volgens vooral politiek gestuurde opinie >>>die lonken en kwijlend al jaren naar het door veel ploeteren en het al via de hoogste belasting graat gefnuikte inkomen dan op de privé spaarboekjes staat ( ook al door de politiek geen bal intrest meer opbrengt....omdat het naar de >>> banken gesleurd word of zelfs naar nep bedrijven in zuiderse landen) ....... in een v.d. rijkste landen ter wereld leven moeten wij als burger dan maar voor alles maar het duurst betalen ter wereld. Zijn wij de burgers van een van die rijke landen, dan herleid en gedoemd alles grootste economische slaven misschien, >>> die er alleen zijn om leeg gezogen te worden als citroenen. OMDAT: Een groot deel van die burgers zelf niet kunnen of mogen voor of tegen stemmen op 1/2 landsdeel. Waardoor Franstalige politiekere dan dictatoriaals vanuit hun verzekerde federale zetel decreten uitvaardigen..... die inderdaad steeds weer leiden tot nog meer de burger financieel leegzuigen met als enig doel om hun partij en hun vriendjes te bevoordelen. Om dan als Burger van een van de rijkste landen het laagste pensioen uitgekeerd te krijgen..... >>>>geen wonder dat steeds MEER burgers in dit land burn-out hebben of zelfs weigeren om nog te werken!!!!!!!Zeker als men onder de Franstalige vleugels kan schuilen.<<< Waardoor onze bedrijven geen personeel meer vind ............. Moeten wij ons laten pluimen door monopolie bedrijven en hun lobby groepen die te lande en van uit Frankrijk enz. untouchable kunnen worden zijn met de jaren lange medewerking van politieke partijen die de burger NIET beschermd hebben. Politiekers als Verhofstadt en PS die onze strategische kerncentrales, eigendom van ons volk verkocht heeft aan een vreemde mogendheid!!!!! Vertel dat eens aan een Oekraïner!!!!! bv: de 30% strategische gas reserve ( al of niet gesteund met subsidie omdat het strategisch is en in reserve moet blijven) ![]() ![]() In plaats dat de Vivaldi regering dan Emmens boute oplegt aan de gas-barons-Maffia om te compenseren tegen de huidige hoge prijzen.... Doet Vivaldi niets, buiten het verlagen van de BTW wat dan weer onherroepelijk schade toebrengt aan de sociale zekerheid, dus aan mensen die energie steun maatregelen het meest nodig zullen hebben....moeten wij als burger extreem duur gas betalen, moeten wij de burger extreem dure elektriciteit rekening betalen..... Omdat wij als burger in dit land van uit Frankrijk met "goedkeuring" van Vivaldi mogen gepluimd worden!!!! DUS als ik de reactie goed begrijp .......Omdat wij in een v.d. rijkste landen ter wereld leven moet deze diefstal, maffia praktijken kunnen Terijl onze spaarcentjes geen bal intresten mogen opbrengen omdat daar ook al alles geregeld werd om weg te stromen naar Maffia geld weg werkende regelingen???? Terwijl het IMF stelt dat wij er even slecht voorstaan als verarmde Afrikaanse landen die niet instaat zijn hun schulden groter dan het nationaal product terug te betalen, en vastgesteld werd dat alles maar dan ook alles mank loopt waardoor gans onze economie er alleen maar op achteruit kan gaan als niet per direct compleet en ten gronde het Belgische sjoemel merkt gereorganiseerd word.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 mei 2022 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat dit land bijgevolg al decennia lang tot een dictatuur heeft gemaakt waarin men naar believen dictatoriaal voornamelijk van uit Franstalig landsdeel met goedkeuring van de snelst krimpende partijen in Vlaanderen met geld heeft gesmeten en al de bezittingen van het volk heeft verpast tot zelfs de strategische kerncentrales heeft verkocht. Al het mogelijke gedaan werd om de centjes van de burger aan te slaan om ook dit te verkwisten. Met als resultaat dat de burger in dit sjoemel merk België opgesolferd zit met een onoverzienelijke schuldenberg, en slaven contracten om ons tot op het bot financieel te pluimen!!!!!! Het steevast verwijzen door Vivaldi naar Corona en naar Ukraine is boeren bedrog waar ze zich achter wegsteken, dit land zat al voor Corona en Ukraine toestand compleet financieel aan de grond. Toen waren de schulden al zo hoog dat ze niet meer terug betaald konden worden ondanks de toen stijgende economie. Het kan nochtans anders, de bewijzen zijn er >>> Zie en doorgrond het Zwitserse politiek systeem!!!!! Dat democratisch is, waar het economisch wel goed gaat.........waar de burger wel hun land respecteren kiezen via onder andere referendumkiezen om hun levenssfeer goed functionerend optimaliseren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik weet wel wie laatst gaat staan als dat zuidelijk aanhangsel het alleen gaat moeten doen, ...
|
![]() |
![]() |