![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hewel in de Carrefour -Lille heb ik m'n gading gisteren gevonden... YES er was nog olie!! #Wiiiihihihihihihihi! xD!
![]() ![]() Yep ?* croire dat de Fransen maar weinig frituren/koken met olie..... ![]() Toch iets minder dan de 5€ per literfles in Borgerocco. ![]() Jawel, ook arachideolie was er te verkrijgen: ![]() Het was wel gelimiteerd tot 3 flessen per passage ![]() ![]() Maar ik heb dus nu wel 3 van elk (zonnebloem + arachide)! xD ![]() Een super grill om zonder vet te bakken! (I could not resist lol) ![]() Magazines*!! ![]() *ze zijn er goedkoper & je krijgt er geregeld cadeautjes bij ![]() 2 boekjes: ![]() Et un gros sac de brioches tranchées <3! ![]() #Mjammie!! Ik kan nu wel een tijdje voort hehehehehe xD...... #Yes life's good ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 7 mei 2022 om 10:03. |
![]() |
![]() |