Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2005, 20:41   #1
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Eindelijk terug objectieve berichtgeving op onze VRT

Na een week stilte op de VRT is er eindelijk opnieuw een ant-VS offensief ingezet (ik begon al ongerust te worden)... Elke dag...

En terecht zal DemocratSteve en zijn tientallen nicks zeggen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 20:42   #2
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Na een week stilte op de VRT is er eindelijk opnieuw een ant-VS offensief ingezet (ik begon al ongerust te worden)... Elke dag...

En terecht zal DemocratSteve en zijn tientallen nicks zeggen...
Hier is er al ene ...

Waar hebt U het specifiek over?
Oud 1 maart 2005, 20:59   #3
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Hier is er al ene ...

Waar hebt U het specifiek over?
Kijk gewoon naar Terzake, Panorama...
Oud 1 maart 2005, 21:12   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het doet deugd als een mens kan terugvallen op de vertrouwde waarden... 8)
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 21:23   #5
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk gewoon naar Terzake, Panorama...
Ik heb geen televisie. Kan je niet een korte samenvatting geven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 00:03   #6
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Het zal dan toch niet zo spectaculair geweest zijn, te oordelen naar de gebrekkige interesse voor dit topic vanwege zowel andere forummers als vanwege de topicstarter zelf...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 00:07   #7
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Het zal dan toch niet zo spectaculair geweest zijn, te oordelen naar de gebrekkige interesse voor dit topic vanwege zowel andere forummers als vanwege de topicstarter zelf...
Right you are
Oud 2 maart 2005, 09:52   #8
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Right you are
Tja, mensen die enkel op hun werk een TV hebben, daar kan ik moeilijk mijn tijd in steken (hij is trouwens met mijn voeten aan het spelen... Normaal speelt hij met iets anders )
De mensen, met een juiste progressieve instelling, die weten wat ik bedoel en moeten mij natuurlijk geen gelijk gaan geven... [size=1](U moet dat dus zo zien... Hoe minder dat op mijn draad gereageerd wordt, hoe meer gelijk dat ik heb )
[/size]
En de 'believers' die hebben geen tijd... Die zijn momenteel De Rode Ridder aan het verslinden in de hoop daar nog wat sporen te vinden ivm 9/11...
Oud 2 maart 2005, 09:57   #9
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, 't is alleen dat we het al zo gewoon zijn van die linkse amateurs van de vrt.
Oud 2 maart 2005, 09:59   #10
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[size=1](U moet dat dus zo zien... Hoe minder dat op mijn draad gereageerd wordt, hoe meer gelijk dat ik heb )
[/size]
Het feit, dat uw "draad" oninteressant zou zijn, sluit u dus uit ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 10:14   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het feit, dat uw "draad" oninteressant zou zijn, sluit u dus uit ???
Het is wel interessant, maar zo dikwijls herhaald, zonder dat het iets uithaald. Ze blijven maar doen. Dat is precies zo zielig aan de openbare omroep. Zoveel geld krijgen van de gemeenschap, en zo eenzijdig en amateuristisch bezig zijn.
Oud 2 maart 2005, 10:29   #12
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het is wel interessant, maar zo dikwijls herhaald, zonder dat het iets uithaald. Ze blijven maar doen. Dat is precies zo zielig aan de openbare omroep. Zoveel geld krijgen van de gemeenschap, en zo eenzijdig en amateuristisch bezig zijn.
Jaja, de misdragingen van Miss Lynndie England (Panorama Zondag 27/2) vond je dus het tonen niet waard. Ik vraag mij eigenlijk af, "hoe ver" een yank moet gaan opdat jij het zou afkeuren..........
Oud 2 maart 2005, 11:06   #13
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

Ik ken amerikanen die denken dat dit anti-amerikanisme nog de invloed is van de KGB op linkse intellectuelen in de beginjaren van de koude oorlog
Zou het kunnen dat het gewoon de invloed van amerikaanse media op europeanen is? Mentaal lijken veel europeanen in een voorprovincie van de vs te zitten, en jeuken hun handen om d�*�*r te mogen stemmen.
Persoonlijk kijk ik eigenlijk neer op mensen die vergeten dat er aan deze kant van de oceaan ook een wereldmacht ligt, waar ze wel invloed kunnen hebben.
Ja, Bush (simplificatie nr. 1) volgt het Kyoto-verdag niet, brengt legers op de been om economische winst te halen, beduvelt zijn eigen volk, en schaft buiten de mensenrechten en de sociale zekerheid liefst ook het internationaal recht af.Allemaal dingen waar europese leiders ook in uitblinken.
Maakt er iemand aan linkerzijde zich kwaad over de 'terug naar congo' reeks waar de annexatie van ons toekomstig wingewest al voorgekauwd word? In Congo woedt nog steeds de bloedigste oorlog van de laatste 5 jaar, en de VRT is de huid van de beer al aan het verkopen.
Maar wacht vooral op de volgende update uit Bagdad, Washington of het Nato-hoofdkwartier.
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 11:10   #14
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Jaja, de misdragingen van Miss Lynndie England (Panorama Zondag 27/2) vond je dus het tonen niet waard. Ik vraag mij eigenlijk af, "hoe ver" een yank moet gaan opdat jij het zou afkeuren..........
Hoever moet het nazi-regime in Syrie gaan tot jij het zult afkeuren:
http://hrw.org/english/docs/2005/01/13/syria9812.htm

A prominent businessman in Aleppo has characterized Syria as “a society in custody.” Emergency rule imposed in 1963 remains in effect, and the authorities continue to harass and imprison human rights defenders and other non-violent critics of government policies. The government strictly limits freedom of expression, association, and assembly, and treats ethnic minority Kurds as second-class citizens. Women face legal as well as societal discrimination and have little means for redress when they become victims of rape or domestic violence.

In a positive development, the government released more than one hundred long-time political prisoners in 2004, bringing to more than seven hundred the number of such prisoners freed by President Bashar al-Asad since he came to power in June 2000. Thousands of political prisoners, however, reportedly still languish in Syria’s prisons.

Arbitrary Arrest and Detention, Torture, and “Disappearances”
Syria has a long record of arbitrary arrests, systematic torture, prolonged detention of suspects, and grossly unfair trials.
Thousands of political prisoners, many of them members of the banned Muslim Brotherhood and the Communist Party, remain in detention. In recent years, dozens of people suspected of being connected to the Muslin Brotherhood have been arrested upon their voluntary or forced return home from exile.

The London-based Syrian Human Rights Committee (SHRC) has alleged that several political prisoners died in custody in 2004 as a result of torture. While hundreds of long-term political prisoners have been released in recent years, many remain in detention even after serving their full prison sentences. The SHRC estimates that about four thousand political prisoners remain in detention in Syria today. The authorities have refused to divulge information regarding numbers or names of people in detention on political or security-related charges.

The government has never acknowledged responsibility for an estimated 17,000 persons—Lebanese citizens and stateless Palestinians—who were “disappeared” in Lebanon in the early 1990s and are known or believed to be imprisoned in Syria.
.......
Oud 2 maart 2005, 11:12   #15
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Hoever moet het nazi-regime in Syrie gaan tot jij het zult afkeuren:
Toon mij één thread, waar ik het goedkeur.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be