![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlad zijn onmetelijke rijkdom blijkt ondanks alle pogingen om het achter andere namen te verbergen toch naar boven te zijn gekomen :
Citaat:
President zijn van rusland is echt wel een supergoed betaalde job, als je voor 4,3 miljard euro kunt aan de kant zetten. ![]() Zelfs kleptocraat Ferdinand Marcos heeft nooit ZO schaamteloos zitten graaien in de staatsruif...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 juni 2022 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan mogen we rustig aannemen dat de voorname personaliteiten van Rusland elk ook wel hun "mini imperiummeke" opgebouwd hebben.Het land is zo immens groot dat er plaats is voor allemaal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() De beertjes moeten wa meer werken zeker als ge jaloers zijt op zijn kapitaal, maar die beertjes hangen liever lui te wezen en de bomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het met die enorme boten die ze gingen aanslaan ? Ik hoor daar nog weinig over ? Zijn die ondertussen al verkocht in het openbaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd betwijfel ik of ook maar iemand zo een boot zou DURVEN kopen zolang het huidige Russische Gouvernement in funktie is....Het genot van de aankoop zou welk eens heel kort kunnen zijn,ik bedoel levensverkortend ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meduza is de stem van Khodorkovsky. Website gebaseerd in Letland.
OCCRP heeft de info niet zelf onderzocht. Meduza is hun partner 'in Rusland ' zogezegd. Foto: "Khodorkovsky at Maidan in Kyiv, Ukraine, 9 March 2014" (Wikipedia) Laatst gewijzigd door Bach : 21 juni 2022 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Jaja Bach, we weten het, ‘fake nieuws’
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Dat zegt u.
Wat mij opvalt is een desinteresse in het waarheidsgehalte van info wanneer die info het vijandbeeld dat men wil ophangen ondersteunt. The mark of a propagandist. Laatst gewijzigd door Bach : 21 juni 2022 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel "bevroren". Ik denk in "onze" termen: in beslag genomen (is tijdelijk) is niet hetzelfde als verbeurd verklaard (eigendom definitief kwijt).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog wel op het eerste bericht van een eigendom van Poetin zelf, die getroffen zou zijn door een maatregel.
(ik dacht in het zuiden van Frankrijk wel een villa van een familielid ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2022 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Liefst in water dat max 30m diep is. Zouden mooie duiksites kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pech voor mijn Hongkie-duiker vrienden: "onze" JUMBO ligt op +/- 1.000m. in de buurt van de Paracelsus puisten. ![]()
![]() |