![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt straf. Nu is 2 dagen zomerweer ook al een reden om niet meer te moeten werken.
Binnenkort kunnen we misschien beter nog aankondigen de dagen er nog wel normaal wordt gewerkt https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190724_04525109 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met daarover een fluo vorkliftbestuurders vest. Da's mijn "uniform". Als ik pech heb, komt daar een volledige ademhalingsbescherming bij. En die draag ik dan ook. Maar ja, ten alle tijden kan ik na 300m wandelen beschikken over gratis gekoeld water of hete koffie. En neen, zelfs bij 35°C doe ik mijn werk. Dat deed ik zelfs bij 46°C. daarvoor wordt ik betaald, en is een deel van mijn werk te belangrijk. Wie wil er een verontreinigde waterloop, of een koeltoren die Legionella uitspuwd?
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger bestonden er vorstdagen. Maja, er zijn geen winters meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zomers en winters in België wispelturig zijn, ok. Maar met de juiste middelen kan men zelfs hele steden neerzetten in de meest extreeme "aardse" situaties. En als het bouwen van een stad al niet meer telt als werk....
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf bepaalde temperatuur moet de de werkgever drinkwater leveren, voor binnenwerk. Voor buitenwerk wordt er vroeger begonnen en gaat men vroeger naar huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 ?C .
Het was hier alleen maar mogelijk volledig naakt te werken, Lees meer: https://www.mijn-blote-bestaan.nl/na...en-op-sicilie/ Veel beter in de hitte.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 juni 2022 om 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, nog enkele maanden en er zijn miljarden doden door de corona-vaccins.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons krijgen sommige werknemers een koelklak of zelfs -vest. Er zit niet echt een lijn in wie wel en wie niet. De normale kafkaiaanse toestanden van de overheid.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Subiet ligt heel de nmbs plat. De treinen kunnen niet rijden op de hete sporen. Alle werknemers overuren oppakken. Waar de zon toch goed kan voor zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben akkoord. Tenzij je in airco kan werken he.
De Romeinen hadden ook een tweestanden samenleving, hier duwen de rijken alles op een en verdelen ze ons in 100 om zichzelf de pot te kunnen toe eigenen. De hervorming begint bij de politiek die het systeem mee corrumpeert via een aristocratie die een vervuilende en genocidale industrie willen vasthouden om zich economisch te verrijken.