![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Misschien is dit hier al ergens vermeld maar ik zag het bericht nergens staan. In Nederland heeft de politie mensen opgespoord die onder een selfie van Leroy Fer dingen als ''fc aap' en ''allemaal zwarte pieten'' hadden geschreven. Dat is blijkbaar 360 euro (!) boete waard. Het ''vrije westen''
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() het gaat verdorie snel : ik had net kasei ingetypt op 2ehands.be , daarna bekijk ik de sport op hln.be en daar zie ik reklame voor kasseien !
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het aanklagen van de Schil en Vrienden van Van Langenhove wordt gebruik gemaakt van Artificiële Intelligentie. De berichten uit de groepen en kanalen waar DVL lid van was werden doorgenomen door een logaritme dat bepaald wat racistisch is en wat niet. Volgens mij spoort dat programma vooral testosteron, onvrede, haantjesgedrag, harde en wrange humor, wanhoop, angst, woede, verdriet, domheid, intellectuele luiheid, ... en de vooringenomenheid van de gebruikers van de AI op, maar volgens de makers dus racisme en discriminatie.
Je zou de AI door het andere termen te voederen evengoed andere met de gang van zaken oneens zijde segmenten van de samenleving kunnen gaan viseren (discrimineren). Stel nu dat we alles wat met communisme te maken heeft willen bestraffen - geen uitzinnige gedachte gezien de tientallen miljoenen doden die het gevolg zijn geweest van de communistische experimenten wereldwijd - en de AI termen als kapitalist, revolutie, rijken, winst, witte, economie, cisman, bovenbouw, productiemiddelen, belastingparadijs, verzet, villawijken, ... voedert dan zitten de jongerenorganisaties van de linkse partijen met een probleem. Of termen als kafir, Mohammed, racist, decadentie, westen, onrein, ... die met islamterrorisme te maken hebben dan zitten alle islamitische organisaties met een probleem. We zijn echter in een islamo-linkse dictatuur terecht gekomen dus die kunnen voorlopig gewoon hun gang gaan maar 't kan verkeren schreef Bredero. Al zie ik dat niet snel meer gebeuren. De macht van de door islamolinks overgenomen overheden maar vooral de niet gouvernementele instituties lijkt te groot te zijn geworden. En dus kan je maar beter op je tellen passen met wat je schrijft op het internet. Don't drink and surf. En leidt een goed leven want je zal maar malcontent rondlopen en van een andere gedachte zijn als het establishment ...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja mensen die ten strijde trekken doen maar beter een goede wapenuitrusting aan dezer tijden. Het is een serieuze vijand die we vandaag confronteren.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immigratiecrisis: "De islam zal Europa veroveren zonder een schot te lossen" EUROPA's eigen schuld?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toekomst zal nog sneller zijn, je denkt aan twee kuub kasseien en een drone stort die twee minuten later op je oprit.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, als mijn, al dan niet mechanische, slaaf die dan nog eens plaatst zie ik het probleem niet.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat die drone géén 5 meter abuis is bij afleveren ,of er moet nog een extra drone komen om een nieuw dak te leggen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de asielzoekers en afgewezenen, zij kunnen in de fabriek werken die de (werk) robots maakt. Iedereen tevreden.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel voorbereidingswerk nodig, een aantal werkloze Walen zal het zware werk komen doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niks, he, die moeten meteen gelegd zijn ook en wat er daarvoor lag, moet opgeruimd en gerecycleerd worden, dat is vooruitgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lama (filmpje van marginalen die KSK Beveren uitjouwden 16 jaar terug).
Laatst gewijzigd door Weyland : 17 juli 2022 om 00:00. Reden: Anders kom ik nog in de problemen, goh. |
![]() |
![]() |