Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2022, 16:38   #1
JVDP
Vreemdeling

Standaard Bloed geven en ontvangen; oezitda met C-19- en mRNA-dragers?

Een grappig T-shirt met opschrift "unvaxxed sperm is the new Bitcoin" zette me aan het denken; het zou best wel eens werkelijkheid kunnen worden dat men sperma van ongevaccineerde personen gaat prefereren, om medische problemen later te voorkomen, als het kind opgroeit.

Het gaat me niet over hoeveel % verschil in kans op problemen men met dat sperma zou vermijden; niemand kan in de toekomst kijken, dus dat kunnen we nog niet weten. Maar het punt is; het kan best dat er een licht verschil naar voren komt

...en daardoor maakte ik me meteen een andere bemerking; hoe zit dat met bloed? Sommige mensen (ex-malaria-dragers zoals ikzelf bvb) mogen geen bloed geven. Stel dat dat mRNA blijvend aanwezig is in bloed, of blijvende veranderingen aanbrengt in bloed. Wat dan??

En voor wie denkt dat ik het enkel heb over gevaccineerden; je zou dezelfde bedenking kunnen maken over ...besmetten! Stel dat mensen die het virus hebben gehad om een of andere reden minderwaardig bloed hebben dan anderen. Dikke problemen, denk ik zo...

Laatst gewijzigd door JVDP : 26 augustus 2022 om 16:40.
JVDP is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be