![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iedereen weet wel wat er gebeurt is. Meer dan 10.000 slachtoffers. Zoveel gewonden, zoveel mensen hun huis kwijt.
Ik zag er niet meteen een post over staan, dus doe ik het maar. Want er staan hier post als er 1 dode valt op de weg, maar er is een verschil tussen 1 dode en meer dan 10.000. Ook al is het ver van ons bed. Toch supererg voor al de mensen daar, zeker rond deze tijd. (alhoewel dat het altijd een ramp is uiteraard) Maar wat mij dan wel opvalt, dat B-fast team. Dat rukte toch uit bij grote rampen? Waarom staan ze dan nu eigenlijk nog aan de grond... zeg mij niet dat ze niet werken tijdens de kerstvakantie.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hopelijk zal iedereen naar zijn vermogen een (financieel) steuntje bijdragen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() eerst en vooral ligt het dodencijfer intussen al op 23.000 (bron vrt)
en wat B-fast betreft, op het nieuws kwam Luc Beaucourt iig in beeld, dus ik neem aan dat acties ondernomen worden, het duurt uiteraard altijd wel een tijdje tegen dat al dat materiaal en die mensen kunnen overgevlogen worden..
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Dit maakt voor mij duidelijk dat Kerst een dag als een andere is.
Als er echt iets was, gebeurde zoiets niet op deze dag.punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() hoe tragisch ook voor de mensen ginder, maar misschien brengt het ons weer wat respect bij voor de aarde. ze geeft ons enerzijds alles wat verlangen.
maar met één zucht kan ze een ramp voor duizenden veroorzaken. 't is een kwaaie tante, de aarde. meestal aan onze kant, maar zo onvoorspelbaar en mysterieus. "In between extremities rises Midgard, mighty as the stem of the tree. Ash and Elm, the human pair living of its precious fruits. But soon it may end. Middle Earth, Old Midgard (we) wish the tree will burst into leaf Will someday your balance reach an end and you'll start to fade Mannaheim, old Midgard all your walls start to tumble down. May the tree be reborn from the ash it will grow again." Therion, Midgard. Secret of the runes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() [quote=Mitgard]hoe tragisch ook voor de mensen ginder, maar misschien brengt het ons weer wat respect bij voor de aarde. ze geeft ons enerzijds alles wat verlangen.
maar met één zucht kan ze een ramp voor duizenden veroorzaken. 't is een kwaaie tante, de aarde. meestal aan onze kant, maar zo onvoorspelbaar en mysterieus. Ja een tsoenami is wel iets speciaal ook wel eens Killerwave genoemd, Oahu op hawaii heeft van die sirenes staan op het strand dient niet voor een tweede invasie van de jappen aan te kondigen ![]() Er is daar zo'n centrum waar ze heel the pacific in kaart hebben en al de breuklijnen kunnen volgen. Zo konden ze ook die onderzee atoomontploffing registreren destijd bij Tahiti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij eigenlijk een beetje stoort is de bijzondere aandacht voor Belgische slachtoffers, net of de bewoners minderwaardig zouden zijn. Plots is "eigen volk eerst" niet foei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Das al dodelijk, vele ervaren surfers hebben zelfs al het leven gelaten bij zulke wave's. Ik zat in 5 meter hoge golven en ik kan u verzekeren als je daar voor staat is dat een serieus huis die op je afkomt. Gigantische muur van water. Is onbeschrijfelijk,precies een monster die maar blijft groeien en je dan opslorpt je mag nooit de golf op je laten breken he. Je moet erdoor gaan anders geraak je in moeilijkheden.Ja de bedoeling is wel die te bereiden he. En als je toch in die wasmachine terecht komt, ben je volledig gedeoriënteerd en moet je gewoon relax afwachten tot het rustiger is en naar de opp gaan, zeker nie panikeren. Anders kan het zelf zijn dat ge denk naar boven te zwemmen terwijl ge eigenlijk den dieperik induikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 28 december 2004 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft blijkbaar meer aandacht voor verloren bagage dan de levens van de inboorlingen. Dat zal wel PC correct zijn zeker ? Ik vraag mij trouwens af waar plots al die medewerkers vandaan komen om die diensten te bemannen. Wat doen die als er geen ramp plaatsheeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() LOL @ Bobke! zitten die 'hulpverleners' smachtend te wachten op een rampje? Misschien krijgen ze wel 'vrijstelling'?
Ik hoop dat deze ellende héél slechte gevolgen zal hebben voor al die viezeriken die op sekstoer gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 28 december 2004 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() 't is wel te hopen dat mijn nieuw thais vrouwtje ongdeerd is. Ik heb namelijk al een voorschot betaald. Die roemeense heb ik inmiddels al buitengezet want ik was die hare kost serieus beu.
Als ik nu een nieuwe moet bestellen zal dat wel flink duurder zijn nu gezien de plotse daling van het aanbod.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle hulp van hieruit komt te laat en lost niets meer op. De meeste aandacht gaat weer naar toeristische gebieden die zelf wel hun eigen boontjes kunnen doppen Laatst gewijzigd door Bobke : 28 december 2004 om 02:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het niet laten hé ![]() Lijkt mij nog minder erg dan de lijkenpikkerij van de PC. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() en aan de meeste stranden heb je wel lifeguards, je weet nooit dat je mond-op-mond krijgt van zo'n baywatch-babe ![]()
God save the king, 'cause no one else will -- Blackadder Laatst gewijzigd door big bad wolf : 28 december 2004 om 03:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onze wereldwijd bekende ramptoerist dr.Beaucourt, mag natuurlijk ook niet op het appel ontbreken. Af en toe eens een frisse ramp is die man zijn lang leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |