![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is in Australië maar dat zal hier net hetzelfde zijn, ze durven het gewoon niet te melden. Een studie toont aan dat de bevolking verminderde immuniteit heeft tegenover alledaagse besmettingen zoals de griep en verkoudheden, dit zorgt voor een explosie van respiratoire ziektes en een stijging van ziekenhuisopnames van astmatische kinderen.
https://www.theguardian.com/australi...gh-study-finds Australian hospital readmissions for children’s asthma at 10-year high, study finds Report author says one key driver is rise in respiratory infections due to lack of immunity to common viruses after Covid lockdowns https://www.theguardian.com/australi...-hits-supplies Supermarkets and chemists limit tissue purchases as surge in winter illness hits supplies |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens exact wat forumvirologen hier al lang voor waarschuwden, je hebt regelmatig besmettingen nodig om je immuniteit up to date te houden.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258007 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Conclusie: het corona(wan)beleid met lockdowns en onwettige maatregelen heeft niet enkel de economie verwoest maar ook de volksgezondheid geschaad...en de virologen-experts en beleidsmakers beweerden nu net de volksgezondheid te willen beschermen.
Onbekwaam of kwaadwillig? ![]()
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je niet ziek wordt, ga je dood.... Alles wat door de vaxxers werd afgedaan als "fake news" en "samenzweringstheorieën" is gewoon uitgekomen. Ik ben er niet echt meer mee bezig, maar nu ik er terug over nadenk, komen de gevoelens van absolute walging terug boven, als ik me uitlatingen herinneren hier en elders, van vaxxers over zij die er anders over dachten, en het "officiële narratief" in vraag stelden.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn er allehande gevolgen van de corona-pandemie.
Geen zinnig mens die verwacht zou hebben dat een pandemie zomaar zou passeren als de jaarlijkse dorpskermis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de maatregelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juli 2022 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl ik jarenlang geen last meer had van m'n astma.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Degenen die klagen over die tijdelijke maatregelen en het feit dat nu meer mensen astma hebben, hebben er wel blijkbaar geen probleem mee om met hun auto rondjes te rijden of hout op te stoken terwijl één van de oorzaken van astma ... u raadt het al ... luchtvervuiling is.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Astma is in veel gevallen aangeboren, zoals bij mij. Of wordt veroorzaakt door 'n allergie(ën). Door 't immuunsysteem te trainen kan 't voorkomen worden, of heb je minder kans op aanvallen. Laat nu de 2 laatste jaren niet bijzonder optimaal geweest zijn om je immuunsysteem te trainen. Integendeel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom heeft dan niet iedereen astma? Ah, die gaan te voet, stoken met aardgas of ze ademen misschien niet? ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, ik zeg dat ik vaststel dat degene die klagen dat anderen last krijgen van astma door de corona maatregelen, dezelfde zijn die er dan wel geen problemen mee hebben om met de auto rijden en hun houtstoof te pas en te onpas aansteken welke tevens voor astma perikelen zorgen.
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want zij zijn het die "klagen"..... ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoort er simpelweg bij.
Zoals de vliegtuigen horen bij het vliegveld, de treinen bij de sporen en de teelballen bij de man.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"meppen in uw bakkes komen bij een gebroken been" zoiets ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat is zodat mensen dan meer hun best gaan doen om geen gebroken been te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen militante voor- of tegenstanders. Het begint wel een beetje eentonig te worden. Laatst gewijzigd door Rudy : 9 juli 2022 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |