![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ik was klant bij Essent en had betaalbare stroom, maar die leverde mij over aan Luminus. Ik betaal nochtans altijd direct mijn rekening en leef van den overschot. Wat steeds moeilijker wordt, desondanks alle aanpassingen die ik al maakte en zaken gewoon niet meer aankoop. Zoals kledij en andere noodzakelijke middelen.
Dat niet alleen, ik krijg mail: beste klant, we hebben voldaan aan uw contract met Essent, nu stijgt uw stroom met bijna de helft van de prijs. IK TEKENDE NIETS. Dus ik viel op mijn gat, want ik betaalde al meer dan anders en bespaarde een zesde reeds, maar mijn factuur stijgt bijna dubbel. Mijn angst werd realiteit, minder verbruiken maar meer betalen. Wat moet ik doen? Huurcontract opzeggen en terug zwerven? Als die peinsen dat in hier duizenden euro’s ga betalen om gewoon te leven, hebben ze wel iets anders komen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben aan uw contract voldaan, waaruit u bent overgestapt. Ze verwelkomen u als nieuw klant met een nieuw contract dat 2 X zo hoog is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buitenlands beleid mag miljarden kosten, maar ellentriek? Hooo maar...
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn electriciteit is gezakt met bijna de helft.
Flinke teruggave gehad. Mijn huur is wel met 9,5% omhoog op 1 jaar tijd. In totaal op een paar jaar reeds. 21% omhoog.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze pesten mensen gewoon de wanhoop in. De politiekers worden rijker maar hun volk steeds armer.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu zegt Engie eenzijdig mijn contract met vaste prijs op voor eentje met flexibel tarief. Ik kan kiezen, veranderen van leverancier of mijn smoel houden.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze dat doen ga ik eens kijken wie er dan de goeiekoopste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar wringt het schoentje. Voor 50€ per jaar (jaren terug al eens bekeken) ga ik de rompslomp van veranderen niet beginnen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Telkens als ze de bevolking bij hun kloten willen hebben is "het moet van Europa" het excuus. Wel FUCK Europa. Van voor en vanachter! Dat Putin er maar een nuke op dropt, op Straatsburg en Brussel. Meteen van die smerige EU vanaf.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 juli 2022 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er kiekens zijn in Vlaanderen die denken dat ze met een domme firma die elektriciteit levert, een contract hebben kunnen afsluiten met een vaste prijs, voor tien jaren of zelfs voor levenslang?
En maar zagen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bloeddruk binnen de perken houden is me meer waard. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juli 2022 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag niet doden. Anders beraamde ik dat direct zonder daar iets online over te delen.
Maar God staat boven alles. Boven de wet van die fascisten en boven mijn wil.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was nooit gebeurd als die fascistische wapenhandelende en kindermoordende liberalen onze beste centrales nooit verkochten. Die handelen zelfs wapens aan minderjarigen. Gaat gij plooien voor hun beleid? Gaat gij uw kleinkinderen leren mee te lopen met de next fascist na Hitler? WIJ NIET. Het zijn duivelbedrijvers die een genocidaal beleid handhaven waarvoor niemand ze verkoos maar enkel het gebrainwasht plebs in meeloopt. De derde rijkers zijn de liberalen en heel hun achterban.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle liberalen, collaborateurs van duitsland (hitler of wir schaffen das) en vaccinazi die sociaal darwinisme toepaste om zich te verrijken op lobbybelangen zijn de derde rijkers van deze tijd.
Zie ze verontwaardigd over wat Rusland doet, maar zie ze zwijgen voor wat Europa in het oosten deed. Echte derde rijkers van het zuiverste water, hun retoriek is 100% identiek. We kennen ze aan hun vruchten.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een paar € begin ik daar niet aan.