![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedkope TinQ tankstations komen steeds meer naar België, het 4e station zorgt soms al voor lange wachtrijen.
Terwijl andere tankstations in de buurt amper bezoek krijgen. De bestuurder neemt ook wat omweg en schuift dus graag aan in het rijtje als er meer dan 5 € gespaard kan worden. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 2 augustus 2022 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn dus mensen die er iets voor over hebben om 5 euro te besparen.
Is dat dan je punt? Wist je dat nog niet misschien, en verwondert je dat?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat frequenter voorkomen als dat zo verder gaat, dat is mijn punt. Ook de sterk schommelende prijzen van een dag op de andere zorgen daarvoor: Citaat:
Dat zullen nochtans meestal dezelfde mensen zijn die wellicht nog jarenlang verder gaan zeuren dat enkele keren 15-20 minuten snelladen van een electrische wagen te lang duurt, als ze 1-2 keer per jaar eens meer dan 900 km rijden. Hun plofkarretje met grote tank hoeft dan maar eenmaal 5 minuten te tanken, en fier dat ze zijn. ![]() Ik heb enkele jaren geleden al voorspeld dat de brandstofprijzen boven 2€ zullen gaan. Zelfs 3 € is mogelijk. Laatst gewijzigd door Micele : 2 augustus 2022 om 15:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik dat er mensen zijn die daar hun hand niet voor omdraaien Maar laat dat nu de mensen zijn die verdraaid klagen dat ze niet genoeg tegemoet gekomen zijn voor hun energiefactuur door de federale. bron : https://forum.politics.be/showpost.p...21&postcount=1
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Dit noem ik lage prijzen
https://www.auto55.be/nieuws/34343-1...jk-kan-het-wel Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat. Noot: met mijn ambtenarenpensioen klaag ik niet hoor. Maar als Vivaldi maanden ligt te zeveren en te bakkeleien over een tegemoetkoming voor de afgrijselijke stijging van de gasfactuur, en dan afkomt met 5 euro per maand, dan ga ik steigeren. Ik weet dat dat niet mag van de Linkse Kerk, steigeren tegen Vivaldi, maar daar trekken we ons geen kloten van aan. Tweede noot: ik tank doorgaans bij dats of soortgelijke. Ik heb namelijk een boontje voor prijsbrekers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt gerust hoor, als er een dealer afkomt met een zeer tijdelijk aanbod met een stevige korting voor een elektrische wagen, dan gaat er ook een file zijn. Misschien enkel on line, maar toch een file.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat frequenter voorkomen als dat zo verder gaat, dat is mijn punt.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 2 augustus 2022 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat als een prijzenslag komt aan een oplaadstation ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hoge prijzen van de laatste tijd hebben hoge winsten van ettelijke miljarden bezorgt aan de olie en energie boeren.
Dat de politiekers nu eens voor onze portemonnees zorgt in plaats voor hun aandelen. Want dat het weer doorgestoken kaartspel was is ons wel duidelijk.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 augustus 2022 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net gebeurt.
De prijsverhoging van de laadsessies bij FastNed is al de tweede in minder dan een jaar tijd. Het basistarief (Pay-as-you-go) stijgt van € 0,69 naar € 0,75 per kWh in ons land, een toename van haast 9 procent..
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Komt overeen met 6,66 liter brandstof per 100 km (1.95 euro per liter) Nou moe de diesels die ik ooit gehad heb verbruikten op lange ritten tegen 120 per uur nauwelijks 5 liter Mijn huidige plug-in hybride heeft over een tocht van 600 km een gemiddeld verbruik van nog niet eens 2 liter per 100 km laten optekenen zonder dat er moest opgeladen worden EV's ? Veel te dure laadverslaafde batterijen op wielen die nog eens veel kosten aan aandrijfenergie ook. Alweer blijkt de plug-in Hybride de beste keuze op dit moment. Besparen met een EV in 2022 Vergeet dat maar heel hard !
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gaat genegeerd worden.
Elektrieke chauffeurs willen geen goedkope elektriciteit. Die zoeken express de duurste op. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Supermarkten zijn ondertussen ook gestart met een prijzenoorlog.
Dit komt langzaamaan op gang. Wat denken jullie, kunnen we daar veel van verwachten? |
![]() |
![]() |