![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 14 jarige genaamd Colt Gray richt bloedbad aan.
Zou het een Islamiet zijn? Fake edit: dit is sarcasme.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 september 2024 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is weer de zoveelste Amerikaanse marginaal met een IQ lager als zijn schoenmaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer een sterk staaltje LEUGENS van de democraten en hun propaganda-kanalen;
JD Vance zei volgens AP; "JD Vance says school shootings are a fact of life, calls for better security." ECHTER; wat JD Vance in REALITEIT zei was; "I don’t like that this is a fact of life." Een mooie "breakdown" van de feitelijke disinformatie van AP; https://www.zerohedge.com/political/...-ap-propaganda
![]() |
#6 |
|
![]() Dat is geen sarcasme maar simplisme.
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst quote de leugenmedia maar de helft om de uitspraak van Vance te kunnen verdraaien en te doen alsof Vance schietpartijen op school als normaal beschouwt, als "fact of life" Gelukkig werd op X die bedrieglijke misleiding en leugen meteen doorprikt door de volledige quote: Citaat:
Maar vice-president harris and governor walz zagen de kans schoon met deze desinformatie om politieke tegenstander Vance te kunnen aanvallen door hem harteloos te noemen. En tegelijk harris-stemmetjes denken te ronselen door te beweren dat een stem voor harris een stem zou zijn om de kinderen van kiezers veilig te houden door zelfs wapens uit de handen van criminelen te houden. Citaat:
Domme harris bekritiseert dus haar eigen, falende beleid als vice-president, ze schiet in haar eigen voet. ![]() En dan durft harris nog brutaal te wijzen naar trump terwijl geweten is dat de hele wapenindustrie al jaren persoonlijke winst oplevert voor presidenten zoals de hele bush clan. ![]() Harris graaft haar eigen graf met haar democratische propaganda. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thoughts and prayers en gewoon verder op staan kijken.
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nog goed dat hij dat betreurt. Maar die schietpartijen als "fact of life" beschouwen is precies waar het probleem ligt. Regen is een "fact of life", en we beschermen ons ertegen met regenjassen en paraplu's. Schietpartijen op school zijn geen "fact of life", zoals Vance beweert. Anders kwam dat fenomeen in gelijkaardige landen als de VS +/- met dezelfde regelmaat voort. Het is echter een uniek VS-probleem. De oorzaak is welbekend, maar Trump, Vance, en heel hun partij, willen daar niets aan doen.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 6 september 2024 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom stoort ze u dan zo? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Be that as it may; https://www.zerohedge.com/political/...r-manslaughter De ouders van de minderjarige dader worden aangeklaagd omdat zij hun wapens (incluis dat van de dader) niet veilig opbergden. Terecht vind ik dat. Ook wordt melding gemaakt dat de dader vragende partij was voor mentale ondersteuning, die hij nooit kreeg. Het “systeem” moet dus ook terecht staan.
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De president of gouverneur leiden de uitvoerende macht, niet de wetgevende. Walz is sinds 2019 gouverneur. Maar tot begin 2023 werd tenminste één van de twee wetgevende kamers door de Republikeinen geleid. Die weigereden (uiteraard) elke vooruitgang wat controle op wapens betreft. Tijdens de verkiezingen van 2022 veroverden de Democraten (om precies te zijn de Democratic–Farmer–Labor Party, zo heet dat in Minnesota) de meerderheid in beide kamers. En zie wat er in mei 2023 geschiedt: Governor Walz Signs Historic Gun Safety Measures Into Law Voor de VS botst de president op de filibuster in de Senaat. De Democraten hadden in 2021 en 2022 een meerderheid in beide kamers. Maar in de Senaat volstaat een meerderheid voor de meeste wetgeving niet. Door de filibuster heb je echter 60 van de 100 senatoren nodig, en dat had Biden (en voor hem Trump) niet. Daar blokkeren de Republikeinse senatoren de meeste wetsvoorstellen rond wapencontrole. Biden heeft wel in 2023 de Executive Order on Reducing Gun Violence and Making Our Communities Safer getekend. Maar de reikwijdte van een Executive Order valt uiteraard niet te vergelijken met wetgeving.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het ergste is dat zijn Maga achterban (ruwweg25% van de Amerikaanse bevolking) dat nog gelooft ook. Stel u voor dat een Belgische premier na de terreuraanslagen in 2016 zou zeggen: ‘Zo’n dingen gebeuren nu eenmaal’.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vance en Trump vegen daar hun kas aan. Zolang het achterlijke white power inteelt-volkje maar voor hen blijft stemmen kunnen al die school shootings hen geen bal schelen. Doden stemmen niet, dus zijn die onbelangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
U vertaalt vanuit; Stuff like this just happens. En maar verder liegen….
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Dan zou hij gezegd hebben; I like this is a fact of life.
Ik ben blij dat dat opgehelderd is. Stop nu met desinformatie te verspreiden.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijven beweren dat 1 goedzak met een geweer een slechterik kan stoppen. Zoals iemand al zie hoe een land vecht daar al kan je uit afleiden wat voor een regering het wordt. Het geweer is het favoriete wapen van de Amerikaan. Democratie tot populisme en alles daar tussen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal zijn mosterd bij de Brusselse PS gehaald hebben.
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik schiet terug.
![]() |