Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2022, 19:28   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard Wel wel misschien toch uit een labo

Wel wel kijk eens aan. Waar we een goedjaar geleden ja ook op dit forum bijna werden voor gelyncht lijkt nu toch nog zo geen waanzinnig idee.

https://www.hln.be/wetenschap/oorspr...oten~a75e4ce1/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 19:33   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik altijd al verwees naar de films "Resident Evil" zou het best kunnen dat het uit een duister laboratorium kwam.

Het was nog niet dramatisch genoeg en kijk wat volgende site blokletterde.

Nieuw rapport van de Britse overheid: COVID-vaccinatie verhoogt risico op overlijden en doodt honderdduizenden na vijf maanden

Naast dat dramatische bericht rijst de vraag: was dat de bedoeling eigenlijk niet van de virussen die wij kennen de laatste jaren de wereldbevolking een beetje aan banden leggen, de wildgroei een beetje indijken?

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2022 om 19:34.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 21:31   #3
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wel wel kijk eens aan. Waar we een goedjaar geleden ja ook op dit forum bijna werden voor gelyncht lijkt nu toch nog zo geen waanzinnig idee.

Ik lees in de eerste plaats dat het nog altijd een optie blijft zolang de Chinezen niet meer informatie vrijgeven.
Ik stel mij de vraag wat er uiteindelijk zou veranderen indien met zekerheid zou kunnen worden gesteld dat het virus uit een labo komt. Schuld en boete ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2022, 22:04   #4
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar zijn/liggen al die dodend?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 06:42   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Stel dat zwart op wit wordt bewezen dat sars2 een kweek uit een Nazi gecontroleerd labo is.
Er zijn dan 2 pistes:
- onbedoeld (door domheid, foerthouding, kan perfect - staatsbedrijf, die blijven belastingsbrieven en aanmaningen sturen naar mensen die een eeuw geleden stierven)
- opzettelijk (strategisch om een excuus te maken om mensen hun vrijheden verder in te perken)
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 06:47   #6
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Tegenwoordig worden de meeste doden verbrand tot as. In Oekraine slaan ze die 2 vliegen zelfs al in 1 klap. Je weet wel, die plek op de wereld waar de Nazi's van hier nu konvooien kamions met wapens naartoe rijden.
Oud 11 juni 2022, 06:58   #7
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er moet in Vlaanderen toch echt iets misgegaan zijn in het onderwijs...
Hoe het mogelijk is dat sommigen écht ZO weinig inzicht hebben in bronnenonderzoek dat ze evidente bullshit van op fake news websites als 'nieuws' gaan aanvaarden is onbegrijpelijk. En intriestig.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 07:09   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was inderdaad de grote vraag bij de corona paniek he. Waar liggen al die doden dat de maatschappij er een probleem mee zou hebben ?

Waar liggen al die dode cafe bazen dat we iets moeten doen om nog wat cafe bazen over te houden ? Waar liggen al die dode leerkrachten dat we scholen moeten sluiten om nog wat leerkrachten over te houden ? Waar liggen al die dode chauffeurs zodat we er bijna geen meer hebben ? Waar liggen al die dode dokters zodat we er bijna geen meer hebben ?

Waarom doet men die gekke dingen voor al die doden die nergens in grote stapels te bespeuren zijn ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 07:22   #9
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Op een dag ergens in 2020 besloot ik om eens effectief te gaan speuren, als een detectief van Zwam dus, naar lijken. Een halve dag zomaar rondgereden op mijn velo, kijken langs straat, achter heggen, in stad tot einde doodlopende steegjes (er loert daar nogal wat volk vanachter vensters) maar nee. Niet 1 lijk zien liggen. Dat was dus live he, geen na editeren knippen plakken enz. Kort op de bal. Als het virus (of eender wie wat) werkelijk zoveel doden maakte, dan zou je toch de Oekrainse toestanden niet moeten gaan zoeken, je zou er VANZELF in verzeild raken. Ik zou met mijn velo moeten vluchten in de plaats.
Oud 11 juni 2022, 08:16   #10
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Fort Detrick is dus niet uitgesloten. China zal tevreden zijn . Ze wezen al op de sporen die daar heen leidden. Het is me wat met die Pentagon biolabs over heel de wereld. In apen pokken land Nigeria zijn er ook vier. En de info over de vuile experimenten van de Pentagon biolabs in Oekraïne zijn al tot de VN Veiligheidsraad geraakt.

Maar het zou me verwonderen moest de westerse pers daar veel aandacht aan besteden. Past niet in de agenda.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 juni 2022 om 08:17.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 09:16   #11
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

Mijn gedacht is nog altijd dat het een accident is met een sukkelaar die een kapotte handschoen had en dat niet durven zeggen heeft omdat hij zou ontslagen worden.
Simpel, maar gewoonlijk is de simpelste uitleg de juiste.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 10:28   #12
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Mijn gedacht is nog altijd dat het een accident is met een sukkelaar die een kapotte handschoen had en dat niet durven zeggen heeft omdat hij zou ontslagen worden.
Simpel, maar gewoonlijk is de simpelste uitleg de juiste.
Of ie verveelde zich op zijn staatswerk, en krabte tegen de procedures in aan zijn gat. Wanneer is iets een ongeluk? Als het je overkomt, je geen macht hebt, je ondergaat.
Oud 11 juni 2022, 10:38   #13
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Fort Detrick is dus niet uitgesloten. China zal tevreden zijn . Ze wezen al op de sporen die daar heen leidden. Het is me wat met die Pentagon biolabs over heel de wereld. In apen pokken land Nigeria zijn er ook vier. En de info over de vuile experimenten van de Pentagon biolabs in Oekraïne zijn al tot de VN Veiligheidsraad geraakt.

Maar het zou me verwonderen moest de westerse pers daar veel aandacht aan besteden. Past niet in de agenda.
Het bestaan van die talloze VS-laboratoria (heb ik goed onthouden dat het er ruim honderd zijn?) wijst niet op goede intenties, noch moreel, noch wat de naleving van de wet betreft, en de vraag is of daar begrotingsonderdelen voor bestaan, want anders wordt ook de democratie in de VS met voeten getreden (het Congres moet de begroting goedkeuren).
Oud 11 juni 2022, 11:42   #14
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Stel dat zwart op wit wordt bewezen dat sars2 een kweek uit een Nazi gecontroleerd labo is.
Er zijn dan 2 pistes:
- onbedoeld (door domheid, foerthouding, kan perfect - staatsbedrijf, die blijven belastingsbrieven en aanmaningen sturen naar mensen die een eeuw geleden stierven)
- opzettelijk (strategisch om een excuus te maken om mensen hun vrijheden verder in te perken)
Een document van de Rockfeller Foundation (naast de Rothschilds een van de families aan het hoofd van het bankstelsel) uit 2009 heeft het hele verloop van deze "pandemie" erin staan.

Is letterlijk voorgelezen door Thierry Baudet in de Kamer in NL. Natuurlijk van alle sociale media verwijderd wegens "fake news" maar dat document bestond al lang voor covid uitbrak en is al geciteerd lang voor 2020.

Er staat in dat het in China uit zou breken. Met een hele cascade aan events die allemaal zijn uitgekomen, en uiteindelijk leiden tot overheden die veel meer grip hebben op mensen.

Maar wanneer mensen deze waarheid aanhalen, kunnen de dwazen natuurlijk niet wachten om bronnen in diskrediet te brengen en dit alles neer te zetten als fake news.

Het is zo hopeloos.
Oud 11 juni 2022, 13:01   #15
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Een document van de Rockfeller Foundation (naast de Rothschilds een van de families aan het hoofd van het bankstelsel) uit 2009 heeft het hele verloop van deze "pandemie" erin staan.

Is letterlijk voorgelezen door Thierry Baudet in de Kamer in NL. Natuurlijk van alle sociale media verwijderd wegens "fake news" maar dat document bestond al lang voor covid uitbrak en is al geciteerd lang voor 2020.

Er staat in dat het in China uit zou breken. Met een hele cascade aan events die allemaal zijn uitgekomen, en uiteindelijk leiden tot overheden die veel meer grip hebben op mensen.

Maar wanneer mensen deze waarheid aanhalen, kunnen de dwazen natuurlijk niet wachten om bronnen in diskrediet te brengen en dit alles neer te zetten als fake news.

Het is zo hopeloos.
Ik herinner me in die context een video te hebben gezien met die BE Nazi die Jesus... ik bedoel Jurgen Conings zei om zeep te willen helpen. Just, Van Ranst Marc noemde die. Een oude video, waarin ie het had over manipulatie van publieke opinie inzake maatregelen rond pandemie. Het kwam me een beetje raar over, de realiteit van het heden planningsmatig uitgelegd in het verleden.
Een beetje als 1 van die tot piloot opgeleiden die het WTC invlogen, 10 jaar jonger, sprekende over de gevaren die de Westerse losbandigheden vormen om hun eigen doctrine erdoor gesjot te blijven krijgen.
Wel, 20 jaar later, die Westerse losbandigheid stopte te bestaan - diezelfde doctrine begonnen in dat ooit Vrije Westen ook erdoor te sjotten.
En diezelfde regimes, sturen al jaren moderne wapens naar ex Warschaupact land Oekraine, nu zelfs en masse.
Hoeveel gaan er daarvan "achterblijven"?
Kijk naar hun tweede rondje militaire steun in Afghanistan.
Hun vyand de Taliban zit er in Kaboel mee te paraderen.
Voor miljarden dollars.
Waarom zou dit nu anders zijn?
Het VS, en ook het RU regime, en eigenlijk vele andere, zelfs het BEziek regime, hebben overal wapens geleverd die niet wegroestten, en actief gebruikt werden, voor lokale eigen doeleinden.

En eigenlijk, is dit allemaal geen raketwetenschap.
Stel je eens in de plaats van de luie klojos die te asociaal zijn om te helpen in de samenleving. Je kunt niet veel jatten van weinig mensen he, laat staan ongemerkt. Het is net omgekeerd. Je kunt het gemakkelijkst veel jatten van veel mensen.
En dus, moet je, als minderheidje, de veruit grootste bevolkingsdelen onder de knoet kunnen houden, en dat lukt maar door ze zodanig te bedonderen dat ze zich te weinig of niet verzetten. Meer zelfs: dat sommigen zelfs collaboreren.
Oud 11 juni 2022, 14:52   #16
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dus, moet je, als minderheidje, de veruit grootste bevolkingsdelen onder de knoet kunnen houden, en dat lukt maar door ze zodanig te bedonderen dat ze zich te weinig of niet verzetten. Meer zelfs: dat sommigen zelfs collaboreren.
Ik vind dat eigenlijk normaal. Dat is toch wat iedereen wil doen: anderen onderwerpen, en enkel anderen in leven laten als je daar voordeel kan uit halen. Ik begrijp dus de overheid. Wat ik niet begrijp, is dat mensen die zelf geen overheid zijn, aanvaarden dat er zijn die "overheid" spelen. De enige overheid die OK is, is toch die die je zelf bent ?
Oud 11 juni 2022, 15:25   #17
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik herinner me in die context een video te hebben gezien met die BE Nazi die Jesus... ik bedoel Jurgen Conings zei om zeep te willen helpen. Just, Van Ranst Marc noemde die. Een oude video, waarin ie het had over manipulatie van publieke opinie inzake maatregelen rond pandemie. Het kwam me een beetje raar over, de realiteit van het heden planningsmatig uitgelegd in het verleden.
Deze video is al tientallen keren verwijderd van sociale media, maar bekijk hier even de tussenkomst van Thierry Baudet in de Kamer in Nederland.

Thierry Baudet over de Rockefeller Foundation

Dit zogenaamde Lockstep scenario is uitgeschreven door de top van de bankierswereld die mensen onder de duim willen houden. De bedoeling is totale controle over de samenleving.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 11 juni 2022 om 15:35.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 16:21   #18
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zever het is begonnen in het lab in Wuhan van en door de Chinezen en niet van vleermuizensoep of van die markt. Er is zelfs een locale dokter vermoord door de Chinese overheid omdat hij de boel zou kunnen uitgebracht hebben.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 18:50   #19
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zever het is begonnen in het lab in Wuhan van en door de Chinezen en niet van vleermuizensoep of van die markt. Er is zelfs een locale dokter vermoord door de Chinese overheid omdat hij de boel zou kunnen uitgebracht hebben.
Het probleem is de het westers leugen imperium gewoon niet te vertrouwen is mbt nieuws ove China.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2022, 19:35   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is de het westers leugen imperium gewoon niet te vertrouwen is mbt nieuws ove China.
Maar de Chinese totalitaire propaganda machine nog veel minder. Tienanmen is daar zelfs nooit gebeurd, en mocht jij enkele jaren jonger zijn, dan zou je dat nog geloven ook. Maar waarschijnlijk heb je het destijds ook wel op TV gezien. Niettemin is het onbestaande in China, nooit gebeurd. Zoek het eens op, de volgende keer dat ge in uw paradijs daar rondloopt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be