![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuurpijl in vak tegenpartij? 254.000 euro boete!
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...7bffbf6ba6f9b8 Naast een gevangenisstraf en stadionverbod riskeert de supporter een schadevergoeding van 254.000 te moeten betalen. Beerschot heeft de gederfde inkomsten (2 matchen) berekend en komt op een bedrag van 254.000 euro uit. Gelukkig waren de gevolgen beperkt en vielen er geen zwaargewonden of doden. Toch begrijp ik de zware straf die geëist wordt omdat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het zou me sterk verbazen dat die hooligan/fan eht neit al eerder heeft uitgehangen. Dat hij dan nog steeds het stadion binnen kon si een verantwoordelijkheid van de club. Laatst gewijzigd door 1207 : 14 september 2022 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof zo'n figuur dat kan betalen? Wat gaat de overheid doen om die boete te innen, die supporter tot zelfmoord drijven?
Gedwongen verkoop van woning, loonbeslag, en een oneindige rij deurwaarders en extra kosten, om maar het begin op te sommen.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal is een volksfeest.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een schadevergoeding en een boete zijn niet hetzelfde he.
Maar de club heeft volgens mij een goede case. Alleen kan je je de vraag stellen of ze geen deel van de aansprakelijkheid dragen. Ze staan in voor de veiligheid bij thuismatchen, en die man is met die vuurpijl binnengeraakt en is ongehinderd over de omheining kunnen klauteren om tot aan het uitvak te lopen. Dus ik zou zeggen een gedeeltelijke schadevergoeding.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het enige dat ik een beetje leuk vind aan voetbal. Zonder die supporters staan daar maar 22 overbetaalde belastingontwijkende dikkenekken en komedianten op een opgeblazen varkensblaas te stampen, omringd door nog grotere smeerlappen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |