![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Remco is na de Vuelta nu ook nog eens Werledkampioen
Zo ne goeie hebben we (al lang) nog niet gehad Op dit moment de beste wielrenner ter wereld en dat op zijn 22. https://www.hln.be/wk-wielrennen/rem...ong~a96763b46/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou er in tuitgesteld naar kijken, maar de wekkerradio ging af en het eerste wat ik hoorde: Evenepoel wereldkampioen.
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar zat Pogacar ?
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat mislukt skispringertje, pedaleurke van mijn voeten ?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft eigenlijk verbazingwekkend dat je je constant wil moeten met zaken waar je helemaal niets van begrijpt. Serieuze constante in uw berichten hier
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik een echte wielerfan ben maar dit is een prachtprestatie die Remco daar neergezet heeft.
22 cijfers over de 22-jarige wereldkampioen: van die ene prestatie die niemand ooit Remco Evenepoel voordeed, tot zijn 29.752 kilometers Prachtprestatie!!!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |