![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Woordenboek.
Ongelovigheid : Zelfstandig naamwoord (religie) het niet geloven in een bepaald opperwezen. [1] “Integratie is een daad van kufr (ongelovigheid, MT) broeder, dus weerhoudt je ervan inshallah. Integratie is namelijk zeggen dat de Nederlandse normen en waarden beter zijn dan die van Allah de Enige Legitieme Wetgever.” [2]? De invloed van de kerken neemt af, nieuwe Nederlanders komen uit gebieden waar op ongelovigheid een straf staat, ja zelfs de doodstraf, en als je dan omringd wordt door atheïsten met een decadente levenswandel (korte rokken, homoliefde, vrouwenemancipatie), wil je dat kwaad met wortel en tak uitroeien. [enz.] Er staat ons nog wat te wachten. Of ... regeren is vooruitzien ! Bent u nog voorstander van godsdienstvrijheid? Waarom eigenlijk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
ja joh hoe definieer je integratie en hoever wil je gaan ermee??
foute immigratie politiek al 70 jaar |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat hebben wij te verliezen?
Als man zijnde? Alle vrijheden worden ons toegekend in de Islam. Wat hebben wij te verliezen? Ja, er worden wat homo's van gebouwen gegooid. Vrouwen worden terug achter het fornuis gezet. Maar als man, wat heb je te verliezen? Dat is OMGEKEERDE psychologie. Al het andere verbleekt hierbij. Dat is psychologische oorlogsvoering. Volgende keer stem ik op de moslimpartij. Wat heb ik te verliezen? Niets...
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat ze maar binnenkomen. Ik heb niets tegen die moslims. Ja, als vrouw. Maar daar hoor je ze nooit over dus boeie.
Laat de poorten maar open, hé. Als de mannen van deze generatie geen orde kunnen brengen, dan stem ik wel op een moslimpartij die wel orde brengt. Neen, dat is gewoon mensen bang maken voor niets. Aah... Wat hebben wij te verliezen? Hé. Niets. Geen alcohol, geen suiker. En je bent al van 1000% van al het toerisme af. Van die losers die hier eigenlijk gewoon weg willen. https://www.youtube.com/watch?v=26Bw...nel=RapMusicTV Neen, zo werk het niet...
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heet vandaag denazificeren.
De EU pushte een regime change en veroorzaakte de grootste migratiegolf in de menselijke geschiedenis. Of zie hoe BE de Congo naliet? Wat gaan onze onverkozen fascistische leiders telkens daar zoeken is eerder de vraag. Of TV ploegen om propaganda te zaaien en tot een wapenverkoop te komen? Ik ben hier geboren en ben autochtoon blank; zelfs ik pas mij NOOIT meer aan op die onverkozen fascisten hun technocratie. Ze hadden in nazi Duitsland beter ook hun regime de middelvinger getoond. Nooit aanpassen op onverkozen pestbeleid van babykilling kutliberalen en consoorten, nooit. Zelfs VB en NVA zijn collaborateurs van technocraten gebleken. Verzet is plicht, die derde rijkers wonnen hier reeds veel teveel terrein terug en handhaven sociaal darwinisme onze dierbaren met experimentele bazaar te mogen doodspuiten. Never again! Daartegen in opstand komen is democratisch, deze onverkozenen zijn fascistisch van aard en worden nat van een Arisch ras onder de noemer transhuman. Weg ermee!
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 oktober 2022 om 03:59. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat kom je hier dan doen? iets wat men jaaaaaaaaaren geleden had moeten vragen aan bepaalde landverhuizers.
Allah wil niet dat je integreert... Het is gewoon een 'slim' opgezette veroveringstocht maar de meeste Politici begrijpen dat nog steeds niet of willen het om de één of andere reden niet begrijpen. (kassa*kassa?) Islams "stille verovering" van Europa Het zal uiteindelijk de rechtse gedachte in de hand werken. (is al aan de gang in sommige landen van de EU)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
stemmen op de groen
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik blijf nog vriendelijk dat er misschien mensen zijn die geen deel willen uitmaken van die veroveringstochten maar de meesten zijn al zodanig gebrainwashed... Zie ik daar nu het zwaard van Damocles hangen?¿ ![]() Dat er mensen zijn die Allah als het grote voorbeeld zien dat is hun 'probleem' maar in de EU hoort het niet thuis daar er teveel grote verschillen zijn, maatschappij/samenleving.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2022 om 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Berlijnse muur had men ook beter laten staan, misschien een nieuw concert van Pink Floyd (<--wreed twijfelachtig) Back To The Wall?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uit hygiënisch en eugenetisch opzicht is het ondermeer duidelijk dat alle mannelijke moslimmigranten bij aankomst niet alleen onluist en ontvlooit worden maar vervolgens ook ontmand (gecastreerd) worden. Daar het niet de bedoeling is hen een normaal familieleven te ontzeggen, worden er Belgische vrijwilligers gezocht om hun vrouwen en dochters te bevruchten. Dergelijke maatregelen bevorderen beslist de gewenste integratie en stellen paal en perk aan de heersende inteelt in deze bevolkingsgroepen. Het ministerie van Volksgezondheid zal zich met deze taak belasten.
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'Leuk' detail: de groep migranten die staat aan te schuiven zijn niet alleen Moslims. Doen zoals de Turkse president zijn eigen bevolking 'vraagt' Erdogan zet Turkse vrouwen aan minstens drie kinderen te hebben Velen van onze eigen mensen beginnen er niet meer aan om nog een gezin met kinderen op te zetten omdat velen denken: gaan wij onze kinderen nog wel een goede toekomst kunnen geven in dit reeds zwaar overspoelde land?
|
|
|
|