![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Freya Van den Bossche en Dennis tijdelijk uiteen
![]() BRUSSEL - Drie maanden na hun sprookjeshuwelijk in Thailand zijn begrotingsminister Freya Van den Bossche (32) en haar man Dennis Van de Weghe (32) alweer uit elkaar. Tijdelijk, zo schrijft het weekblad Dag Allemaal. ,,Er zijn problemen tussen Dennis en mij'', zegt Van den Bossche aan het tijdschrift. ,,Daarom hebben we samen besloten voorlopig apart te gaan wonen.'' Freya ziet het uit elkaar gaan als een tijdelijke maatregel, ,,een pauze die moet toelaten uit te zoeken of een oplossing nog mogelijk is''. -------------------------------------------------- aanschuiven, mannen! nummerke trekken en vanachter aansluiten! en ik ben voor u! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik de titel van deze draad las, dacht ik verdorie even dat la VDB in de doos gedraaid was, zeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wil ze allicht nog eens werpen en is ze op zoek naar de zoveelste vader in de rij? Als haar beleid even standvastig is als haar relaties.....een schoolvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() haar beleid is spijtig genoeg heel standvastig tegen de werkmensen en voor de patrons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dag Allemaal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge moogt ze hebben Mitgard!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 27 maart 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ocharme,da meiske
schijnt dat ze een straatverbod heeft moeten vragen... voor die Dennis jaja,echt waar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() oei oei andere post is blijkbaar dichtgegooid .. dus hier maar verder doen zeker
![]() Allee ik hoop dat ze nu inziet dat je in het leven niet altijd "krijgt" (haar diploma, haar taktvol prijzen van Balkenende, haar taktvolle samenwerking met de olieindustrie, haar acties tegen de spijpelende jeugd in Gent, .. kan nog wel effe doorgaan over haar mislukkingen) 't zal mss wel in de familie zitten dady is ook nie ver geraakt met z'n Sint Anna plan, dus Marlientje en Enter .. wat heeft dat mens wel al goed gedaan ? Ow ja ik weet het ... haar thesis zelf laten kopiëren ![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kun je mij nog eens dat linkske geven waar dat bewijs stond dat ze die thesis niet zelf had geschreven? serieus, is dat het enige wat freya-haters kunnen, insinuaties voor waar aannemen?
En zie aub dat ge geen hartfalen krijgt van al die afgunst en frustratie.
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() thesis, thesis...
ze pakt mensen hun pensioen af, dat is al erg genoeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat linkske kan ik je niet geven, uit de google cache is het ook verwijderd helaas .. nu blijft het een mythe. Maar ik denk toch dat ze met haar politieke exploten al genoeg bewezen heeft dat ze enkel door papa in de politiek zit.
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/368168 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft papa trouwens voor al die stemmen voor haar gezorgd, ja? is er een grootschalige corruptie gebeurd waarbij stemmers omgekocht werden door papa om op freya te stemmen? heb je daar bewijzen van dat ze enkel en alleen door papa in de politiek zit? veel gezwans, weinig inhoud.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() whahaha dat mens weet niet wat liefde is, die kan gewoon niety samenleven met iemand. Die is enkel bezig met werk en kinderen en vooral regels op te leggen. Dennis heeft er eens kunnen opzitten maar daar blijft het ook bij.
Na "wie wordt de man van Wendy" kunnen we binnenkort kijken naar "wie wordt de man van Freya" Een beroep waar je bijna niet thuis bent, tja... De scheiding in de fameilie is een traditie, ze zijn allemaal gescheiden met vader Luc in de hoofdrol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, maar ik zie daarom geen reden om me bij ieder nieuws van het freya-front te verlagen tot het niveau van ongedierte zoals een heel aantal mensen hier doen.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was eerst niet de bedoeling dat ze de politiek inging maar ze vroegen haar op een lijst te staan, halfnaakt lukte het haar verkozen te geraken in Gent de eerste keer. Ze zag dat het goed verdiende en is gebleven. Freya kan dus haar werk en huishouden (opvoeding) niet samen combineren, ze liet dat nochtans uitschijnen een tijd terug in Dag Allemaal. Niets is minder waar dus. Mitgard: trekt gij nog wat aan uw fluit jongske |
|
![]() |
![]() |