![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu roept hij een speler op die dit jaar amper één wedstrijd speelde en al maanden zonder ploeg zit.
Citaat:
En deze speler heeft totaal geen club. ![]() Kan er nog iemand volgen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denayer is een asshole. Hij had een goed betaald contract kunnen krijgen (bij Wolverhampton dacht ik) maar dat was blijkbaar niet prestigieus genoeg voor hem. Ook een hoop andere semi- topclubs waren te min en nu dreigt hij zonder club te vallen.
Ik begrijp dat Martinez hem close wil houden want in de verdediging zitten we nogal krap. En ik ben benieuwd wat Martinez met Witsel gaat doen. Bij Atletico speelt hij in het centrum van de verdediging en doet dat goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is van groot belang als verdedigende middenvelder, maar daar hebben we er meer van. Centrale verdedigers daarentegen…
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 september 2022 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet het eerste nationaal elftal nog gaan tegenkomen waar alles in totaal evenwicht is wat kwaliteit betreft.... Ik heb de jaren meegemaakt waarin de verdediging het sterkste wapen van het elftal was met een pfaff of Preudhomme in het doel en vervolgens van rechts naar links Gerets , Meeuws ,Millecamps én renquin op links.... Dat was dus beton hé... Dat uiteindelijk niets gewonnen heeft he ,de rest was niet sterk genoeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mag kiezen tussen het beton van destijds en niets ervoor ,ga ik graag voor de huidige ploeg die wat offensieve kracht betreft de manco's in het beton kunnen neutraliseren door hun aanvallende kwaliteiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja uiteraard, maar als het tegen Frankrijk, Duitsland, Italie of Spanje gaat dan is het beton achterin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kwaliteit op het middenveld is méér dan bepalend ,daar wordt telkens de slag gewonnen ,en de voorlijn kan daar dan uiteraard voluit van profiteren hé... Een De Bruyne is daarbij goud waard gezien zijn voetbalintellect wat doorzicht en passing betreft.... Dat is de man hé, en vergeet Hazard daarvoor maar ,die flitst eens een keer ,krijgt vervolgens een stamp op zijn enkel en dooft vervolgens uit ,maar De Bruyne is wel de constant aanwezige factor om het gevaar te creëren hé.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want een semi-topclub in een goede Europese competitie is wel zijn niveau, alsof Man City, Bayern, Real of Liverpool om meneer zitten te springen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al onderhandel je bij Wolverhampton Wanderers ofwel een jaarcontract, of dat je bij degradatie een ontsnappingsclausule hebt. Oké ik ben Ajax supporter (Ajacied vindt ik meer iets voor de spelers), in mijn deel van Brabant wonen teveel Feyenoorders, maar Vertonghen en Alderweireld in hun beste jaren vond ik beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ok, maar op het WK van 2018 beschikten we over een verdediger en een keeper van wereldklasse - Kompany en Courtois - en drie verdedigers die daar niet ver onder zaten, nl. Vermaelen, Vertonghen en Alderweireld. Daarbij kwam nog een heel goede Meunier en een degelijke Boyata. De huidige verdediging is toch een pak minder. Vermaelen en Kompany zijn gestopt. Alderweireld is nog een degelijke voetballer, Vertonghen is over zijn toppunt heen, Denayer zit met zijn hoofd in de bloemetjes en Boyata meestal op de bank bij FCB. Debast heeft talent maar nog geen ervaring, Bornauw en VD Heyden komen tekort. Meunier is wel nog op niveau en Castagne een bonus, maar dat zijn de flanken. Dendoncker is een goede subtopper en wellicht nu beter dan in 2018. De enige in heel het verdedigende compartiment die echt van uitzonderlijke klasse is, is Courtois. Witsel ook, maar diens vervanger op het middenveld heb ik nog niet gezien of het moest de totaal onervaren Lavia zijn.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 19 september 2022 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik ook, maar dan moet je wel offensief durven spelen. Dat deed België een paar jaar echt goed - met het vorige WK als meesterlijk hoogtepunt - maar vooral sedert de wegdeemstering van Hazard, en zeker sinds 2019, evolueerden we naar een counterploeg.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allebei middenvelders en Lavia komt pas piepen. Martinez heeft wel vanalles geprobeerd, onlangs Theate nog, maar Vertonghen en Alderweireldt zijn nog altijd de beteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik herinner me de eerste helft tegen Denemarken op het EK, waar we met Dendoncker op de plaats van Witsel volledig overspeeld werden…
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Witsel kwam als verdediger zwaar tekort tegen Real
Laatst gewijzigd door koe de poing : 19 september 2022 om 23:47. |
![]() |
![]() |