![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ver gekomen in dit land, uit schrik voor rellen zetten we onze eigen cultuur op het schop!
Multiculturele samenleving? De Kloten van Schoof ja! Theo Francken MP ??@FranckenTheo?? Een kerstboom komt er niet in Vorst. Te polariserend. Volgens het wokepartijtje Ecolo. 13/12/2022 15:25 Laatst gewijzigd door reservespeler : 14 december 2022 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zouden juist meer kerstbomen moeten zetten, schandalig. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 14 december 2022 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik stel een levende kerststal met varkens voor. en een kerstboom uiteraard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerstbomen zijn exoten, dat mag niet van Groen!
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik als welopgevoede katholiek vind dat er in de stal minstens één ezel en minstens één os moet zijn. Zwijnen hebben daar niets te zoeken, die maken er toch een zootje van en zorgen voor rellen. Eventueel kan worden overwogen om de drie koningen te vervangen door drie lesbische negerinnen. Akkoord wat de kerstboom betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij komt er genen boom , al sinds dat ik alleen woon !!
Ook al de rest dat er zogezegd bijhoort , nope , niet bij mij !! Mijn gedachte: https://i.imgur.com/pUB3ImM.mp4 ![]() En dus niet wegens wokeness !! Fuck wokeness !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 december 2022 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft dat beslist ? Die ecoloburgemeester die twee jaar thuis zat/zit met een burn-out en weigerde loon af te staan ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We staan aan de vooravond van het einde van onze westerse vrijheid en beschaving.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dwarsligger ?????????????*???*???*???*???*???*??
??@Dwarsligger8?? Kerstboom verboden in Vorst... "Stoot tegen de borst van moslims" volgens links bestuur Vorst " 14/12/2022 08:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die Oosterse meiskes lekker zijn?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind geen andere bron dan Politics.be voor deze bewering.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo werd het toch nog gezellig in de kerststal. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 15 december 2022 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een rabiate atheïst is het moeilijk.
Die kerstaffaire met zo duidelijke link naar het kalotendom: foei!! Al zou ik niet, zoals hoger iemand linkte naar een plaatje, een kerstboomstammetje in mijn holletje steken. En tegelijk is tegen het kerstgebeuren zijn, een goedkeuring voor de allah en de profeet-aanbidders. Ook foei!! De keuze is dan maar: veel kerstplaatjes met veel vrouwelijk naakt en veel drank. Zitten er zo al in die draden over borsten of lingerie?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |