![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noord-Korea wil leger verder klaarstomen voor mogelijke oorlog
Iemand die ik in een 'ver' verleden kende (instructeur-piloot die zijn strepen haalde in Korea toendertijd) zei mij eens: dat is daar nog niet gedaan en gelijk had hij. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 augustus 2023 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een piloot uit de Koreaanse oorlog (1950)? Amaai, dat is een kennis uit een heeeeel ver verleden. Leeft die gast nog?
![]()
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kim Jong Un is onvoorspelbaar, dus ja, alles is daar mogelijk.
Analysten zeggen dat hij geen oorlog zal beginnen, omdat hij zou weten "dat hij niet kan winnen". Ehm, als je heel je leven wordt aanbeden als een onoverwinnelijke goddelijke leider, is het me zeer de vraag hoezeer je dan in de realiteit staat, ik zou daar dus niet te hard op rekenen dat hij "dat weet".
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draadopstarter zegt: 'Iemand die ik in een 'ver' verleden kende ...." Wel, in mijn kennissenkring van lang geleden, heb ik ook zo'n mensen gekend die met den abL naar ginder getrokken zijn. Afijn, ik lieg, het was er maar ene.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |