![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben net een gigantische besmettingsronde gehad in de eerste helft van de zomer, zonder grote overbelasting of dodenaantallen. Door de opgedane immuniteit zal het najaar dus zeer kalm zijn qua covid.
Toch staan ze klaar met hun 4e spuit om dan te kunnen zeggen hoe goed dat die gewerkt heeft, goe poeier. Als we niet meedoen dreigen onze wetenschappelijke spuit-nazies met nieuwe maatregelen. Het zal wel grappig zijn om te zien wie dan de meeste besmettingen heeft, ongevaxxten of gevaxxten. ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220902_93351457 https://www.standaard.be/cnt/dmf20220901_97260902 Als voldoende mensen een vierde prik laten zetten en verontrustende varianten uitblijven, is het dit najaar niet noodzakelijk om nog doortastende coronamaatregelen te nemen. Dat blijkt uit nieuwe simulaties van UAntwerpen en UHasselt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor iemand van mijn leeftijd uiteraard nog steeds geen reden om de prik te nemen, maar het lijkt me dat de oudjes hier wel wat aan zullen hebben.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De titel van dit draadje illustreert perfect waar het probleem zich situeert bij de Wappie-sekte. Die gaan namelijk hun eigen verhaal schrijven, vanuit hun ziekelijke angst voor 'maatregelen' die niet eens op planning staan... ![]() Hamsters in een tredmolen, op de vlucht voor iets dat er niet eens is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren kreeg ik mijn uitnodiging voor een 5de spuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voor de omicron B4 en B5 zijn er enkel preclinische data beschikbaar, voor de B1-vaccin enkel klinische data op een hele kleine populatie, en die data zijn nog niet publiek.
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag: ik wil dat niet, die zijn niet getest Morgen: ze moeten mij het meest recente niet geteste vaccin geven
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, de vraag zal zelfs zijn of geupdate vaccins (die zelf achterlopen op de circulerende ziekte) nog maar werken op mensen die reeds teveel "oude" spuitjes hebben gehad. Zoals we gezien hebben, was het eerste omicron vaccin zogezegd pas klaar in maart, maar we hebben daar nooit een toepassing "groot publiek" van gezien. Ondertussen zitten we 3 of 4 virussen verder bij omicron, en is dat al grotendeels totaal voorbijgestreefd. De beste vaccinatie die we hadden kunnen doen hebben we niet toegepast, dat was in het najaar van 2020, als er eigenlijk al vaccins waren, maar men die absoluut eerst maanden wilde "testen" om vooral zeker te zijn dat Trump niet zou herverkozen worden. Hadden we toen de oudsten gevaccineerd, dan zouden we de meest dodelijke golf (van november 2020) serieus hebben kunnen dempen met een goed werkend vaccin. Dat hebben we geweigerd om Trump te laten verliezen. Nadien hebben die al wat verouderde vaccins nog nut gehad in 2021 voor de oudere bevolking en sindsdien is het afgelopen, dienen die tot niks meer. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 september 2022 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De stock moet leeg...
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Simulaties gebaseerd op madame-soleil-waarzeggerij in de toekomst is ver beneden het niveau dat van universiteiten mag verwacht worden. Maw: BLUFPOKER, loze waarzeggerij en volksverlakkerij omdat ze het niet kunnen weten en maar wat gokken met simulaties voor staatspropaganda om weer onnodige, onwettige wurg-en nepmaatregelen voor het uitgedoofde/tot snotneus omikron gemuteerde coronavirus te kunnen opdringen aan de hele bevolking. Simuleer hoeveel en wat jullie willen op univs maar val daar geen mensen mee lastig want dat is geen werkelijkheid. Zullen wij eens simuleren wat er zal gebeuren als de ongeloofwaardige politiek in het najaar weer waagt af te komen met vernietigende en onnodige dwang-coronamaatregelen? ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het nu eigenlijk met dat niet gevaccineerde zorgpersoneel ? Zijn die nu al ontslagen ? Jij was daar toch heel zeker van ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 september 2022 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
...om de kans op variaties terug te dringen of voor onderhoud, facon? Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze blijven nog altijd met hun glazen bollekes voorspellingen doen alhoewel ze er in het verleden telkens mijlenver naast zitten en de coronacijfers zonder beperkingen verder blijven dalen...spartelen maar, tv-kwakzalvers en politieke paljassen... 2 september: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() “Juist”, zegt zijn vriend Pedro Facon. “De vaccinatiegraad in de wereld moet hoger om de kans op variaties terug te dringen.”
Ik snap niet hoe dergelijke kwakzalverij nog kan verkocht worden. Begin dit jaar hebben we allemaal kunnen aanschouwen dat de omikronvariant zich weinig aantrekt van de vaccinatiegraad als het op besmettingen aankomt. Zelfs in het voor 98% gevaccineerde Portugal was de besmettingsgolf vergelijkbaar als eender welk ander land. Dat deze vaccins niet op duurzame wijze besmettingen tegenhouden is intussen overduidelijk. Hoe meer een virus zich kopieert, hoe groter de kans op mutaties, en dus nieuwe varianten. Het is intussen duidelijk dat de vaccins de verspreiding (en dus kopies van het virus) niet tegenhoudt. Of hij laat verkeerdelijk uitschijnen dat het virus muteert wanneer het mensen effectief ziek maakt. De hele wereld vaccineren verhindert helemaal niet dat er nieuwe varianten ontstaan. Men kan het dan evengoed met homeopathie proberen.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 2 september 2022 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had de formule 3 prikken zetten 1 gratis, dus ik heb er nog eentje tegoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar dit kan en mag... "de wetenschap" wordt misbruikt, gepolitiseerd en wordt naar de kl*te gdaan net zoals de andere 4 machten gecorrumpeerd zijn (en de 5de BigTech social media). Laatst gewijzigd door StV : 2 september 2022 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dokter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scherp gezien. I like that, zoals ze in het Duits zeggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn het de 'wetenschappers' zelf die zeggen dat er waarschijnlijk geen zware maatregelen komen als voldoende mensen zich laten vaccineren. Dat lijkt me een duidelijk statement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niet gestemd om de plicht in te voeren, ja of neen. Er is gewoon niet gestemd. Ze hebben het zo lang laten rekken, dat het niet meer zo actueel was en ... daarna zwijgen ze er maar over. Of je nu van mijn gedacht zijt (pro verplichting) of helemaal niet (absoluut vrije individuele keuze), je zou nooit akkoord mogen zijn met hoe het nu gegaan is. Vuile lafaards zijn het.
|
![]() |
![]() |