![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp:
Indonesië stelt ongehuwd samenwonen en seks buiten huwelijk strafbaar analyse 1) JUist het monogaam, gehuwd seksen binnen een of ander ziekelijk geloof, zorgt dus voor een abnormaal HOOG geboortecijfer en dat is slecht voor het milieu, immers harde feit is nu al dat onze mensapen soort met te grote LULLEN en mega grote KUTJES gewoonweg een hinderlijke parasitaire plaag is geworden op deze aardse exo planeet. 2) Dus INdonesie radicaliseert na covid19 als Fallout van de corona oorlog. OVeral ter wereld zie je nu radicaliserings golven en meer geweld, meer moorden, meer haat. Maar om de ruim 8 miljard mensen uit te dunnen moeten er ook meer moorden en grote genocides komen en snel ook. Dharti Maata regelt dit denk ik nu en poetin kan een van de poppetjes zijn van Dharti Maata. 3) Genocides zijn hard nodig nu op aarde, immers teveel mensen. Nu begrijp ik het beter mbt 2D ASSEN: (n % heterofiele seks, m % Gammafiele seks) met 0 <= (n en m) <= 100. HEt is heel simpel. 4) Feit is dus het monogame, religieuze, hetero huwelijk moet verboden worden of restrictiever worden. Men moet dit verruimen wettelijk, op harde wijze denk ik. =================================== https://www.nu.nl/buitenland/6240443...strafbaar.html Indonesië stelt ongehuwd samenwonen en seks buiten huwelijk strafbaar Door onze nieuwsredactie 06 dec 2022 om 06:44Update: 7 uur geleden 1.9K reacties Indonesië gaat met een nieuw, omstreden wetboek van strafrecht werken. In het nieuwe wetboek staat dat onder meer buitenechtelijke seks, ongehuwd samenwonen en seks voor het huwelijk strafbaar zijn. Belediging van de president en overheidsinstellingen kan ook tot vervolging leiden. Het Indonesische parlement heeft het nieuwe strafrecht dinsdag goedgekeurd. Het duurt nog even voordat alle nieuwe wetgeving van kracht wordt. Vanaf 2025 moet Indonesië zich aan de nieuwe regels houden. Overtreders riskeren een gevangenisstraf van zes maanden tot een jaar. Mensenrechtenorganisaties zien de wettelijke wijzigingen in Indonesië als een ernstige beperking van de rechten en vrijheden en als een stap richting islamitisch fundamentalisme. Ook vrezen ze dat het leven van lhbtiq+'en hiermee moeilijker wordt gemaakt. In sommige provincies is seks met iemand van hetzelfde geslacht al verboden. Zo werden vorige week twee mannelijke Indonesische militairen opgepakt, omdat zij seks met elkaar hadden. Ze moeten voor zeven maanden de gevangenis in. Veel protest in Indonesische steden Maandag werd in verschillende Indonesische steden gedemonstreerd tegen de voorgenomen wijzigingen. Ook het bedrijfsleven uitte zijn zorgen. De organisaties vrezen dat de wetsartikelen, die ook voor buitenlanders gelden, gevolgen zullen hebben voor het toerisme en Indonesië ook minder aantrekkelijk zullen maken voor expats. Om het bedrijfsleven en kritische parlementsleden enigszins tegemoet te komen, is daarom in de teksten over seks en ongehuwd samenleven opgenomen dat alleen echtgenoten, ouders of kinderen er aangifte van kunnen doen. In Indonesië is decennialang gediscussieerd over een nieuw wetboek van strafrecht. Het oude wetboek dateert namelijk nog uit de koloniale tijd. Eerder 30 nov 2022 om 11:36 Twee Indonesische militairen moeten gevangenis in vanwege homoseksualiteit Indonesische militairen tijdens de G20-top begin november in Bali Beeld: AFP 1.9K reacties Lees meer over: Buitenland Indonesië NUjij: Uitgelichte reacties RobbieH 06 dec 2022 om 10:17 Een geloof is vaak mooi, maar religie - wat aan de basis staat van deze wetgeving - is in veel gevallen slechts een methode om mensen onder de duim te houden en zo de macht in handen te hebben. Ik heb met veel mensen samengewerkt die uit Indonesië kwamen en met diversen van hen heb ik nog contact.Ze vinden het stuk voor stuk een dieptrieste zaak, zelfs degenen die het islamitische geloof aanhouden.Het humane karakter is met deze nieuwe wetgeving verdwenen. Respect: ???? 171 Reacties: ???? 6 Reageer DennisL 06 dec 2022 om 07:56 Persoonlijk zag ik samenwonen als laatste test van “kan ik inderdaad de rest van mijn leven samen doorbrengen met haar”. Ik zou echt niet willen trouwen voordat je daar zekerheid over hebt. Daarnaast gaat het de overheid ook niet aan met wie ik mijn leven op die manier wil delen Respect: ???? 301 Reacties: ???? 16 https://www.nu.nl/buitenland/6240443...strafbaar.html ============================ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()