![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze jongens waren wel heel creatief om samen, op een goedkope manier een kerstfeestje te houden.
Het nuttige combineren met het aangename! Energie besparen? Deze studenten koken met hun airfryer en microgolfoven in de trein Omdat ook kotstudenten gepeperde energierekeningen voorgeschoteld krijgen bedachten kotgenoten Dries (22) en Senne (22) een manier om de kosten van hun kerstfeestje te drukken. De jongens installeerden zich met airfryer en magnetron op de trein en kookten een driegangenmenu. De trein van Genk naar Blankenberge is een van de langste spoortrajecten in ons land: zonder vertraging duurt de rit exact 2 uur en 59 minuten. Volgens Dries Lenaerts uit Genk is dat net genoeg tijd om een volwaardig driegangenmenu te bereiden en verorberen. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230107_95879264 Ik begrijp wel niet waarom die stopcontacten in de trein zo zwaar afgezekerd worden. Stel dat meer mensen hier een voorbeeld aan nemen, dan gaan we naar een soort restauranttreinen en dat kan toch niet de bedoeling zijn hé. De NMBS laat dit blijkbaar oogluikend toe, zo lang het maar niet gevaarlijk wordt. Stel dat mensen (en dit mag aangevuld worden) besluiten om:
Misschien heeft iemand nog andere suggesties om klaar te maken in de trein terwijl je toch niets anders te doen hebt. Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 januari 2023 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou frietjes bakken, is ook handig om bontkraaghyena's weg te houden.
Maar aangezien ik me zo ver mogelijk van openbaar vervoer weg hou, is dat niet aan de orde.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 januari 2023 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik en het openbaar vervoer (in België), ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog beter : De jaarlijkse N-VA barbecue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan het VB in de trein een congres houden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alexander De Croo heeft wel een trein met een slaapwagon nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, had die niet eerder een rol keukenpapier en een smartphone nodig?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de lijn Breendonk - Buchenwald ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh en hij zou eventueel een pandavriendje uit Ronse kunnen vragen om hem bij te staan. |
|
![]() |
![]() |