![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wederwoord is natuurlijk ook een eenzijdige klok.
Maar hoe vaak hebben we wederwoord gehoord van hem? Toch enkele verrassende uitspraken, voor wie de moeite neemt om het te lezen. Titel: Dries Van Langenhove: ‘Als je uit overtuiging een hoofddoek wil dragen, moet dat kunnen’ https://doorbraak.be/dries-van-lange...et-dat-kunnen/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reguliere media heeft hem ook nooit aan het woord gelaten. Zelfs toen hij de voorbije dagen besliste om uit het parlement te stappen heeft men hem niet gevraagd waarom maar enkel VB mandatarissen (TVG&BP) aan het woord gelaten.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 februari 2023 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de reguliere media moet en zal hij de baarlijke duivel zijn, net zoals volgens sommige forumleden hier VB-ers hun eigen kinderen opeten.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, op den Dries zullen we dus ook al niet moeten rekenen om storende bevolkingsdelen vogelvrij te laten verklaren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd, jammer, want die duivenmelker hiernaast wiens duiven mijn hele terras onderschijten mag voor mijn part geëlimineerd worden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, wanneer Tom Van Grieken parmantig als goede kameraad naast Van Langenhoven staat te pronken op menige foto , dan is ‘t coiffeurke Van Grieken maar van hetzelfde slag als Driesje. Vaneiges. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 februari 2023 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt geen idee van hoe probleem-oplossend vrij mogen moorden kan zijn ![]() Als ge een probleem hebt, kan moorden dat in de meeste gevallen oplossen. Oftewel door de probleemverzakers af te maken, oftewel door zelf afgemaakt te worden. In beide gevallen is het probleem weg. Mooi he ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is eerder teleurstellend van DVL. Men kon er nog eens zijn hoop in plaatsen dat hij tenminste het VB op het juiste pad zou brengen, maar nu hangt hij zelf het mietje uit. Ik zeg het, met zo een kwiebussen zullen we nog lang mogen wachten voor we makakken vrij en legaal neer mogen knuppelen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 februari 2023 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tim Verheyden hoort in de gevangenis thuis voor die reportage. Wat hij deed was een inbreuk op de privacy, smaad en eerroof door dingen uit de context te trekken, karaktermoord van een politieke tegenstander met overheidsmiddelen, ... . DVLH mag dan een egotripper lijken en het misschien ook zijn waardoor ik niet veel van hem moet hebben maar Tim Verheyden denkt dat hij 'aan de goede kant van de geschiedenis staat', alle middelen goed zijn om andersdenkenden onderuit te halen en daarom zomaar alle deontologische en journalistieke regels aan zijn laars mag lappen. Ik moet dan ook even weinig van TV als van DVLH hebben.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 9 februari 2023 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch ook eens een journalist/hoofdredacteur die hem wel interviewde ook eens aan het woord te laten:
COLUMN. Na mijn interview met Dries Van Langenhove had ik het gevoel dat ik voor het eerst in mijn leven had gesproken met een politicus om bang van te zijn link: https://www.hln.be/opinie/column-na-...zijn~a6cf1a70/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergoelijkende antwoorden van macho’s doen niets af aan het zeer wansmakelijke karakter van de memes van Driesje die daarmee zijn ware aard toonde.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 februari 2023 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() rofl, een waarde-oordeel over de humorsmaak van andere mensen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommige moslims zijn de cartoons van Charlie Hebdo even aanstootgevend als de memes en cartoons die de ronde deden in de private chatgroep voor mensen uit andere bevolkingsgroepen ...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Memes:
Molenbeek is onherkenbaar. Dit is België niet meer. Vlaanderen is de paria van Europa Walen zijn liever lui dan moe. Schild & Vrienden ? Euh nee, BSP.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder denken aan die stront-duiven te elimineren. Duiven dat is zoiets als vliegende ratten (smeerlapperij dus).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een blinde kan toch zien dat deze column van Segers pure satire is ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren het zijn eigen teksten? Of waren het de teksten van de andere deelnemers aan de chatgroep?
|
![]() |
![]() |