![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge koopt iets van pakweg €100, als ge er mee thuiskomt (of als de facteur het afgezet heeft) registreert ge u op één of andere site, ge upload de factuur en gelooft er steevast in dat binnen de beloofde termijn er een deel van uw aankoopprijs terug betaalt wordt.
Dat is zo een beetje in't wat een cash-back actie inhoudt, voor degenen die het concept "winkelen met korting anno 2023" niet snappen. Enkele bedenkingen hierover: - Ik heb, bij elke cash-back waar ik de laatste jaren aan deelnam, telkens na een maand of twee moeten vragen: "Waar blijft mijn geld?" Soms zelfs 2 keer. Het is dus duidelijk: men organiseert zoiets (ipv gewoon wat korting toe te kennen) in de hoop dat de klant na een paar maanden die actie gewoon vergeten is. Men heeft de klant dus wel kunnen lokken met korting maar die korting wordt nooit toegepast. - Telkens na zo'n actie ben je natuurlijk weken bezig met je op allerlei nieuwsbrieven te "unsubscriben". Ik pak er dat wel bij en lukt het unsubscriben niet dan maak ik wel een regel aan in mijn e-mailprogramma zodat die rommel toch nog gefilterd wordt. Het is dus duidelijk dat die acties maar 2 dingen beogen. Ten eerste hopen dat ze de aangeboden korting niet hoeven te betalen en ten tweede gratis info over de klant vergaren want als je je aanmeldt voor zo'n actie moet je natuurlijk wel heel wat meer info achterlaten dan alleen je email-adres. Ik ben in dat geval danook altijd een gepensioneerde hartchirurg ofzo. Voila, zijn er nog vragen?