![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
President Estland: ‘Niet uit te sluiten dat Poetin kernwapens inzet’ Analyse 1) ik las een bericht vorige week dat Poetin heeft gezegd dat hij Engeland, UK wil afstraffen omdat zij kruisraketten gaan leveren aan het leger van Oekraine. Dus nu denk ik dat deze Derde Wereldoorlog verder zal escalaleren en Poetin kan zelfs de grote windenergie velden op de Noordzee vernietigen met een massieve drone aanval of torpedo's, of eventjes 10.000 zeemijnen leggen. Deze hoge windenergie masten zijn heel kwetsbaar voor bomaanvallen en torpedo's, en Rusland kan makkelijk opeens aanvallen vanuit een gewoon onschuldig vrachtschip en 50 procent echt vernietigen. Daar is nu minstens 1000 MILJARD euro Totaal al in geinvesteerd schat ik, alle Noordzee windenergie masten ea infrastructuur. 2) De Derde Wereldoorlog is nu al 15 maanden begonnen en de gevolgen zijn al voelbaar voor heel Europa, het is al een dikke 3-1 voor Poetin denk ik nu. En als Poetin toch met een drone leger de windenergie velden op de Noordzee laat vernietigen of vitale olie en gas pijpleidingen overzee dan zal Europa dieper in de put raken en dan zal een Blanke Extreemrechtse Revolutie zeker losbranden. Nu al zie je een toename van de Hitler vereringen en opkomende antisemitisme oa bij voetbal wedstrijden in Nederland, 150 blanke mannen gearresteerd die anti semitische leuzen scandeerden. 3) De verharding is nu voelbaar in Nederland. Inzet kleine tactische Kernwapens tot 20 kiloton uit Rusland leiden zeker tot een Nucleaire Holocaust. Je ziet een snelle lichtflits en je voelt geen pijn zodra de pyroclastische wolk jou binnen een paar seconden zal verassen als een kleine tactische Nucleaire bom ontploft binnen een straal van 5 kilometer van jou. Jij zal zeker schuldenvrij in de HEL terecht komen daarna, dus dat is een pluspuntje als jij nu levenslange, hoge, onaflosbare schulden hebt twv minimaal 50.000 euro. Poetin maakt jou dus zo schuldenvrij, je kan hem alvast bij voorbaat een bedank briefje sturen denk ik, hij betaalt jou zelfmoord of euthanasie kosten zo als jij toch ook een zielige, suicidale psychiatrische patient bent zoals mij. Medicatie houdt mij al decennia in leven ok en afgelopen zes maanden heb ik echt elke dag aan zelfmoord gedacht en vaak momenten gekend waarop ik zelfmoord wilde plegen. Misschien ben ik nu al gewoon dood en is dit een DROOM na mijn laatste dood?? Ik weet ook niet echt of ik nu nog leef ok, alles is dood van mijn hele verleden, het is voorbij en er is geen hoop meer. 4) Geef je mening hoe je denkt over dit nucleaire DRAMA als poetin kernwapens zal afvuren. ========================= https://tpo.nl/2023/05/14/president-...nwapens-inzet/ President Estland: ‘Niet uit te sluiten dat Poetin kernwapens inzet’ 14-05-2023 10:58 Nuke Shutterstock. De president van Estland heeft in een interview met Newsweek gezegd dat het niet uit te sluiten is dat de Russische president Vladimir Poetin kernwapens zal gebruiken als hij zich ‘in een zeer wanhopige situatie bevindt’. Alar Karis vertelde in het interview echter ook dat hij ‘niet erg bezorgd is’ over Russische kernwapens, maar dat hij en andere westerse leiders ‘zich wel moeten voorbereiden op de mogelijkheid van dreigementen met en gebruik van kernwapens’. Karis: “Er zijn maar weinig mensen die dicht bij Poetin staan die het echt weten. Maar hij is zeker niet krankzinnig, althans in medische zin. Dat betekent dat hij precies weet wat hij doet. Maar er is niet veel informatie, je kunt speculeren dat als Poetin generaals begint te wisselen dat iets niet gaat zoals hij wil. “Als Rusland heel wanhopig wordt, en ik zou niet zeggen per ongeluk, maar misschien zelfs opzettelijk, dan zouden ze op een knop kunnen drukken. Maar zo makkelijk is het niet. Het is niet zo dat je een knop in de hoek hebt, en dan ga je erop drukken. Er moeten nog bepaalde stappen worden gevolgd.” Onwaarschijnlijk De directeur van de Amerikaanse National Intelligence heeft eerder deze maand nog laten weten dat ze het gebruik van kernwapens door Rusland inschatten als ‘zeer onwaarschijnlijk’. Tags: kernwapens, nls, oekraïne, Poetin, Rusland https://tpo.nl/2023/05/14/president-...nwapens-inzet/ ============================ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() OOk Duitsland gooit nu olie op het vuur dus Poetin kan opeens als vergelding Duitsland afstraffen met nucleaire bommen als hij doordraait en al vingerend in zijn geile achterkutje orgastisch gilt van 'Na mij de zondvloed' en dan persoonlijk deze 10 kernwapens afvuurt op de grootste duitse steden.
is dit nou offensief of defensief wapentuig??? Wie weet dit?? ==================== https://tpo.nl/kort-nieuws/2023/05/1...-miljard-euro/ Buitenland Bert Brussen Duitsland wil enorm wapenpakket naar Oekraïne sturen, waarde 2,7 miljard euro 13-05-2023 11:28 Cheetah AA Cheetah AA-tank. CC-foto: Rasbak/Wikimedia. bewerkt door TPO. Door Bert Brussen, TPO – De Duitse regering heeft volgens Der Spiegel een wapenpakket samengesteld ter ondersteuning van Oekraïne. In geheime onderhandelingen hebben de betrokken ministeries de afgelopen dagen besloten dat Oekraïne in de komende weken en maanden wapens ter waarde van ongeveer 2,7 miljard euro van Duitsland zal ontvangen. Dit is het grootste wapenpakket dat Duitsland sinds het begin van de oorlog in februari 2022 aan Oekraïne heeft geleverd om de Oekraïense strijdkrachten te versterken. Iris-T-luchtafweer Het wapenpakket omvat 20 Marder infanteriegevechtsvoertuigen, 18 houwitzers, 30 Leopard-1 tanks, 15 Gepard luchtafweertanks, 15 Cheeta‘s, 200 verkenningsdrones, vier Iris-T luchtafweersystemen met munitie, extra artilleriemunitie en 200 gepantserde APC’s en gevechts- en logistieke voertuigen. De aankondiging van het pakket is gepland om parallel te lopen met de uitreiking van de Karelsprijs aan de Oekraïense president Wolodymyr Zelensky op zondag in Aken, als een duidelijk symbool van Duitse solidariteit met Oekraïne. https://tpo.nl/kort-nieuws/2023/05/1...-miljard-euro/ ======================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ja dit bericht op TPO ok bedoelde ik, dit is een echte nucleaire dreiging en technisch mogelijk binnen 4 uurtjes tijd.
ja einde van mijn leven door nucleaire Holocaust dankzij psycho freak poetin?? Wie wil zo doodgaan nu?? Kans dat poetin binnen 12 maanden echt die Tactische of ZWARE Nucleaire wapens afvuurt op UK engeland of tien Duitse Steden als vergelding is toch nu heel groot en groter dan de kans dat een dronkeman jou doodrijdt in het verkeer denk ik binnen 12 maanden. ============================ https://tpo.nl/2023/05/12/rusland-dr...-aan-oekraine/ Buitenland Redactie Rusland dreigt UK ‘te vernietigen’ als reactie op doneren kruisraketten aan Oekraïne 12-05-2023 18:32 Nuclear explosion Shutterstock. Het Kremlin heeft vrijdag in een interview met het Russische staatspersbureau RIA Novosti gereageerd op de bevestiging van Groot-Britannië dat het Oekraïne voorziet van Storm Shadow-langeafstandskruisraketten. Georgiy Muradov, afgevaardigde van het Kremlin op de Krim, zei dat Groot-Britannië ‘het risico loopt te worden vernietigd door deze beslissing’. ‘Verwoest gebied’ Muradov: “Het Verenigd Koninkrijk loopt het risico te veranderen in een verwoest gebied. De Britten lopen in de voorhoede van directe niet-uitgelokte agressie tegen Rusland. Dit conflict had niets te maken met Groot-Brittannië. Ik wil graag geloven dat nog niet alle Britten het instinct van zelfbehoud hebben verloren die de buitenlanders die de Britten regeren hen blijkbaar proberen te ontnemen.” Reactie Russisch ministerie BuZa Ook het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft gereageerd op het besluit van de Britten om langeafstandswapens te sturen: “Wij zien dit besluit als een uiterst vijandige stap van Londen, gericht op het verder pompen van wapens in Oekraïne en leidend tot een ernstige escalatie van de situatie – Groot-Brittannië is duidelijk bereid alle grenzen te overschrijden en het conflict naar een fundamenteel nieuw niveau te tillen in termen van vernietiging en verlies van levens. Wij zullen alle nodige maatregelen nemen om de bedreigingen te neutraliseren”. Zelensky bedankt Sunak Zelensky voerde vrijdag een telefoongesprek met de Britse premier Rishi Sunak waarin hij hem bedankte voor de ‘onvervangbare militaire bijstand’, zo liet hij weten via Twitter: Aanpassingen: citaat met reactie Russisch ministerie Buitenlandse Zaken toegevoegd om 22:26 uur. Tags: oekraïne, Rusland tweet delen op linkedin delen met whatsapp TPO bannervrij? Word abonnee! https://tpo.nl/2023/05/12/rusland-dr...-aan-oekraine/ =============================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt stilaan tijd zeker?
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() De derde Wereldoorlog is een koude oorlog. Opmerkelijk hoe Ingo Piepers dit 5 jaar geleden voorspeld heeft. (Google het zelf maar, zit op smartphone)
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve uw geciteerde bron, bestaan er ook nog andere ? Als een president, in casu een uit Estland, zoiets beweert dan verbaast het mij dat hierover niets in de reguliere pers verschijnt. Dit ruikt naar paniekzaaierij door TPO --> Fact checking. Laatst gewijzigd door Rudy : 15 mei 2023 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *geeuw*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zou al wat aan de hand zijn...
Nucleaire noodsituatie West-Oekraïne – Stralingsniveaus blijven stijgen, bevolking op de vlucht Of het allemaal klopt wat er geschreven staat dat kan nog in twijfel getrokken worden maar toch, mocht het waar zijn, vergroot de gevarenzone ook voor de EU. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 mei 2023 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() ja joh, die russen zijn siberische psycho freaks ok
er waren toch al tientallen Raketten keihard afgevuurd op diverse nucleaire installaties met flinke schade ok. Meer dan vijf incidenten las ik dus Russische leger wil een meltdown en nucleaire armageddon in oekraine vuile barbaarse oorlog zal snel nucleair worden denk ik nu Derde Wereldoorlog keihard bezig hard om hard |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we zouden graag hebben dat RU het doe, dan kunnen we een klets weergeven, maar hij moet eerst beginnen, de badass is dan rusland, en wij zijn de redders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NAVO gaat er zich niet rechtstreeks mee moeien of ze delen mee in de brokken.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we kunnen beginnen met putin zijn residenties radioactief wasteland te maken ![]() je denkt toch niet dat we een rode lijn gaan laten passeren, maar RU moet er slecht uit komen, en dan krijg je een veroordeling van de UNO, en dan kunnen we met een wereldcollectief optreden... Ru volledig ontwapenen...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 mei 2023 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://spectator.clingendael.org/nl...e-wereldoorlog het enige da tje zou kunnen zeggen is dat Piepers de oorlog tussen VS en CN ziet... en niet Westen tegen RU Nu ja het kan idd op elke plaats gebeuren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ach een MOAB of FOAB zou al genoeg zijn, niet nucleair, zware knallers. 11 ton TNT ok wel eerst even met 1000 bunkerblusters de ondergrondse schuilplaats van poetin opblazen ====================== https://en.wikipedia.org/wiki/Father_of_All_Bombs Father of All Bombs Article Talk Read Edit View history Tools From Wikipedia, the free encyclopedia This article may be expanded with text translated from the corresponding article in Russian. (May 2012) Click [show] for important translation instructions. "The Father of All Bombs" (FOAB) Abvp.svg FOAB image Type Thermobaric bomb Place of origin Russia Service history Used by Russian Air Force Wars Russian military intervention in the Syrian Civil War Production history Designer Russian military Produced 2007 Specifications Mass 7,100 kg (15,650 lb) Filling High explosive and fine aluminum powder and ethylene oxide mix. Blast yield 44 tons TNT / 88,000 Ibs Aviation Thermobaric Bomb of Increased Power (ATBIP; Russian: ??????????? ????????? ????? ?????????? ????????, ?????),[1] nicknamed "Father of All Bombs" (FOAB; Russian: "???? ???? ????", ???),[2] is a Russian-designed, bomber-delivered thermobaric weapon. The bomb is reportedly similar to the US military's GBU-43/B Massive Ordnance Air Blast which is often unofficially called "Mother of All Bombs" derived from its official military acronym "MOAB". This weapon would therefore be the most powerful conventional (non-nuclear) weapon in the world.[3] However, the veracity of Russia's claims concerning the weapon's size and power have been questioned by US defense analysts.[4] "FOAB" was successfully field-tested in the late evening of 11 September 2007.[5] The new weapon is to replace several smaller types of nuclear bombs in the Russian arsenal.[6] Description Fireball blast from the Russian "Father of All Bombs", with the beginnings of a mushroom cloud The thermobaric device yields the equivalent of 44 tons of TNT using about seven tons of a new type of high explosive. Because of this, the bomb's blast and pressure wave have a similar effect to a small tactical nuclear weapon.[7] The bomb works by detonating in mid-air. Most damage is inflicted by a supersonic shockwave and extremely high temperatures.[6][8] Thermobaric weapons differ from conventional explosive weapons in that they generate a longer, more sustained blast wave with greater temperatures. In doing so, they produce more damage over a larger area than a conventional weapon of similar mass.[3] Claims According to General Aleksandr Rukshin, the Russian Deputy Chief of Staff, the new bomb was smaller than the MOAB but much deadlier because the temperature at the centre of the blast is twice as high.[5][9][10] He claimed the bomb's capabilities are comparable to nuclear weapons, but unlike nuclear weaponry known for its radioactive fallout, use of the weapon does not damage or pollute the environment beyond the blast radius.[6] In comparison, the MOAB produces the equivalent of 11 tons of TNT from 8 tons of high explosive. The blast radius of the FOAB is 300 meters, almost double that of the MOAB, and the temperature produced is twice as high.[8] https://en.wikipedia.org/wiki/Father_of_All_Bombs ========================== |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() begin eraan zou ik zeggen, waar wacht je nog op ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja JOH jij bent wel psycho he maar ik had deze week echt gedroomd over een soort kernoorlog in Delft en heel Europa, ik hoorde in die droom een soort knal en er was een paddestoelachtige wolk te zien en daarna had ik een soort gevoel dat er een pyroclastische wolk op mij afkwam uit de verte en toen werd ik wakker, terwijl ik verast werd en schreeuwde naar mensen over de pijnblokkade reflex dat je dus GEEN Pijn zal voelen maar gewoon direct dood zal gaan, totaal verast binnen 10 seconden. KIJK hier he info pyroclastische stromen, echt wreed: https://www.geobronnen.com/dde-verni...e-stromen.html Laatst gewijzigd door dewanand : 19 mei 2023 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |