![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand kaarten ?
Xeno ? "About damn time": fenomeen Lizzo staat vanavond in het Sportpaleis, met hits die veel vertellen over wie ze is Vanavond speelt de Amerikaanse zangeres Lizzo (34) in het Sportpaleis. De laatste maanden is de plussize popster alomtegenwoordig op sociale media én als prijsbeest bij de Grammy's en Brit Awards. Wie het levensverhaal van Lizzo niet zo goed kent, komt véél te weten over de geschoolde dwarsfluitiste via de songteksten van haar grootste hits. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02...in-vijf-songs/ Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 februari 2023 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiesda misschien ??
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiki omschrijft haar als "rapster". Logisch dat ik dat mens niet ken.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Super artieste. Wat is zij goed in haar vak!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgrijselijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat mijn eetlust.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=IXXxciRUMzE Geef mij dan maar Katie Melua. https://www.youtube.com/watch?v=rrPUJsZQSkw En over haar gewicht. Iedereen leeft zijn leven, maar gezond is dat niet. Ik wil niet bodyshamen, maar alle body positivity ten spijt vind ik ook niet dat je obesitas moet gaan promoten.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 februari 2023 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katie Melua - Concert Under The Sea (October 2nd 2006) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil toch niet samen op de foto.
Voor mij onbekend. Wel een imposante verschijning. Een fenomeen ? Dat mag gezegd worden, zo te zien toch, maar dat is dan ook alles wat ik er over te zeggen heb. Eendagsvliegen ! Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2023 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft een goede stem, jammer dat ze rapster geworden is want dat doet haar stem geen recht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Komaan zeg, Lizzo vergelijken met die opgespoten society-kip met dito muziek, is een van de pot gerukte belediging ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In dat genre, Shania Twain: https://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeFg
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer
Is dit het hoogste gewicht dat u kan bankdrukken? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu niet meer.
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer de Vilvoordenaar
Zou dit een nieuw doel zijn om dit jaar naar toe te werken? Met Vilvoordse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat die boot al lang over de horizon verdwenen is.